Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςNέο εταιρικό σήμα για την Delta Air Lines

Nέο εταιρικό σήμα για την Delta Air Lines

Mε την έξοδο της αεροπορικής εταιρίας από το καθεστώς επιτήρησης του Κεφαλαίου 11, πραγματοποιήθηκαν τα επίσημα αποκαλυπτήρια του ολοκαίνουριου εταιρικού σήματος της Delta Air Lines και της νέας εμφάνισης των […]

Mε την έξοδο της αεροπορικής εταιρίας από το καθεστώς επιτήρησης του Κεφαλαίου 11, πραγματοποιήθηκαν τα επίσημα αποκαλυπτήρια του ολοκαίνουριου εταιρικού σήματος της Delta Air Lines και της νέας εμφάνισης των αεροσκαφών της. Το νέο σήμα θα τιμήσει<...>την κληρονομιά της Delta, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρίας, αλλά παράλληλα θα αντανακλά και το σύγχρονο ύφος μιας εταιρίας, που έχει εστιάσει στην συνολική πελατειακή εμπειρία.

Το νέο εταιρικό σήμα της Delta είναι αποτέλεσμα πολλών μηνών έρευνας, από υπαλλήλους και πελάτες. Το προηγούμενο σήμα με το σχέδιο κυματιστού υφάσματος απαιτούσε 8 διαφορετικά χρώματα (τέσσερις αποχρώσεις του μπλε, δύο αποχρώσεις του κόκκινου, μια επίστρωση λευκού και ένα διαφανές στρώμα), ενώ το νέο σχέδιο απαιτεί μόνο τέσσερα.

Υπάρχουν λιγότερες επιστρώσεις μπογιάς στο νέο σχέδιο, γεγονός που εξασφαλίζει μείωση του βάρος του αεροσκάφους και της φθοράς στην ουρά. Το νέο σχέδιο μειώνει κατά μία τουλάχιστον ημέρα τον κύκλο βαψίματος. Για παράδειγμα, μειώνει κατά 20% τον αριθμό των εργατο-ωρών και των εκτός λειτουργίας ωρών που απαιτούνταν για να βαφτούν όλοι οι τύποι αεροσκαφών της Delta, συμπεριλαμβανομένων των Βοeing 737, 757, 767 και 777.

Με την άφιξη του 787 Dreamliner και άλλων, μη μεταλλικών, σύνθετων αεροσκαφών, η Delta είχε την ανάγκη μιας λύσης στο θέμα του σήματος, που θα κάλυπτε το σώμα της ατράκτου, που επί του παρόντος στιλβώνεται. Βάφοντας την κοιλιά ενός Boeing 777 προστίθενται περίπου 177 lbs. βάρους, ή το ισοδύναμο βάρος ενός επιβάτη.

Η Delta προσδοκά να αναβαθμίσει το σήμα της σε όλα τα αεροδρόμια μέχρι το τέλος του 2007 και να έχει ολοκληρώσει την βαφή όλου του στόλου της εντός πέντε ετών.

«Τους τελευταίους 19 μήνες, το προϊόν της Delta, που περιλαμβάνει την πελατειακή εμπειρία και την οικονομική μας σταθερότητα, αλλάζει με τη βοήθεια των ακούραστων προσπαθειών των υπαλλήλων της Delta ανά τον κόσμο», δήλωσε ο Αντιπρόεδρος Marketing της Delta, κ. Tim Mapes. «Τώρα είναι η ώρα να ανανεώσουμε την εμφανή εταιρική μας ταυτότητα ώστε να σηματοδοτήσουμε την πρόοδο που επιτελέσαμε. Αντιπροσωπεύει τον ίδιο τον πυρήνα των υπαλλήλων της Delta, που επιδεικνύουν περισσότερο πάθος από ποτέ, προκειμένου να παρέχουν στους πελάτες την καλύτερη δυνατή εμπειρία».

Η ιστορία του σήματος

Στα 78 χρόνια λειτουργίας της, η Delta είχε 19 σήματα. Ένα τρίγωνο σε σχήμα ‘δέλτα’ ήταν το κοινό στοιχείο όλων αυτών, με εξαίρεση τα λογότυπα “Flying D” μεταξύ 1945-1959. Τα πρώτα σήματα εμφάνιζαν επίσης τον Νορβηγό θεό Θωρ και τον Ρωμαίο θεό Ερμή. Τα προηγούμενα σχέδια των σημάτων συμπεριλάμβαναν μαύρο, πορτοκαλί και γκρι χρώμα, αλλά κυρίως ήταν μπλε και κόκκινο που επικράτησε με το πέρασμα των ετών. Το λευκό δεν έκανε την εμφάνισή του πριν το 1953 αλλά έκτοτε είναι και το κύριο χρώμα.

Το πρώτο έμβλημα, ένα κόκκινο, λευκό και μπλε τρίγωνο, παρουσιάστηκε το 1959, όταν η Delta μπήκε στην εποχή των jet, με την εισαγωγή του DC-8. Το σχήμα του μοιάζει με ένα λοξό φτερό αεροσκάφους jet όταν το βλέπει κανείς από χαμηλά, να πετά πάνω από το κεφάλι του. Η μεγαλύτερη διάρκεια εμβλήματος ήταν 30 χρόνια που παρουσιάστηκε το 1967.

Τα πολλά και αξέχαστα σλόγκαν της Delta εξελίχθηκαν μαζί με την εταιρία μέσα στα 78 χρόνια λειτουργίας της. Από τα συνθήματα ‘Αεροπορική Εταιρία του Νότου’, μέχρι το ‘Η αεροπορική εταιρία με τα μεγάλα τζετ’, ‘Αγαπάμε να πετάμε και φαίνεται’, και ‘Το Καλό κάνει γύρους’, η φωνή της Delta έχει γίνει πιο δυνατή και παγκόσμια καθώς έχει συνεχίσει την επέκταση των δρομολογίων και τον εμπλουτισμό των υπηρεσιών προς τους πελάτες της.

Κατά τη διάρκεια του μηνός Μαρτίου του 2000, το επί μισού αιώνα ‘αποτύπωμα’ της Delta δέχτηκε μια μοντέρνα πινελιά. Η παραδοσιακή γωνία στην κορυφή της κόκκινης τριγωνικής βάσης του Widget αντικαταστάθηκε από μια καμπύλη γραμμή.

Βασισμένη σε πληροφορίες από υπαλλήλους που συμμετείχαν σε εκθέσεις με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, Jerry Grinstein, καθώς και το αίσθημα νοσταλγίας που προκαλείται με αφορμή την 75η επέτειό της, ώθησε τη Delta να αντικαταστήσει στις 29 Ιουλίου 2004 το απαλότερο widget με το παραδοσιακό σχέδιο που αποτελούσε κληρονομιά της εταιρίας.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024