Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςSKY express: “Έκλεισε” το 2022 με εκτιμώμενα έσοδα 267 εκατ. ευρώ, αυξάνει το στόλο σε 23 αεροσκάφη
Αεροπορικές εταιρείες

SKY express: “Έκλεισε” το 2022 με εκτιμώμενα έσοδα 267 εκατ. ευρώ, αυξάνει το στόλο σε 23 αεροσκάφη

  • Από αριστερά: O κ. Γεράσιμος Σκαλτσάς, Chief Commercial Officer της SKY express, η κα Ιωάννα Παπαδοπούλου, διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, ο κ. Θεόδωρος Κροκίδας, πρόεδρος της SKY express, η κα Βάσω Χριστίδη, γενική διευθύντρια του Ομίλου IOGR και ο κ. Γιώργος Λιούμπης, γενικός διευθυντής της SKY express.
  • Η κα Ιωάννα Παπαδοπούλου, διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και ο κ. Γεράσιμος Σκαλτσάς, Chief Commercial Officer της SKY express.
  • Ο κ. Γεράσιμος Σκαλτσάς, Chief Commercial Officer της SKY express και η κα Ιωάννα Παπαδοπούλου, διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.

Δύο αεροσκάφη A321neo αναμένεται να παραδοθούν στην εταιρεία πριν το φετινό Πάσχα. Η μέση πληρότητα είχε αύξηση 20% το 2022.

Σε εκδήλωση που διοργάνωσαν από κοινού ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και η SKY express υποδέχθηκαν το 2023 με την κοπή της παραδοσιακής βασιλόπιτας και παρουσίασαν
τα βασικά μεγέθη που η SKY express σημείωσε κατά το 2022. Αναλυτικότερα, συγκριτικά με το 2019 και όπως ανέφερε ο κ. Γεράσιμος Σκαλτσάς, γενικός εμπορικός διευθυντής της εταιρείας:

  • Οι συνολικές πτήσεις κατά το 2022 ήταν αυξημένες κατά σχεδόν 50% ξεπερνώντας τις 49.000, καλύπτοντας 34 προορισμούς εσωτερικού και 24 εξωτερικού.
  • Οι επιβάτες της εταιρείας το 2022 σχεδόν τριπλασιάστηκαν, φτάνοντας τους 3.500.000, αντανακλώντας και την εισαγωγή δύο AIRBUS Α320neo στο στόλο.
  • Το 2022 τα συνολικά εκτιμώμενα έσοδα της εταιρείας υπερτριπλασιάστηκαν φτάνοντας τα 267 εκατ. ευρώ, οδηγούμενα από την υψηλότερη ανάπτυξη των πτήσεων
    εξωτερικού.
  • Αντίστοιχα, με την ωρίμανση των δρομολογίων εξωτερικού το μέσο έσοδο ανά επιβάτη το 2022 σχεδόν διπλασιάστηκε.
  • Η μέση πληρότητα βελτιώθηκε κατά 20 ποσοστιαίες μονάδες κατά τη διάρκεια του 2022 αποδεικνύοντας τη δυναμική της εμπορικής πρότασης της εταιρίας, της
    επιχειρησιακής της αποτελεσματικότητας, αλλά και συμβάλλοντας στην επαναφορά της τουριστικής κίνησης κοντά στα επίπεδα του 2019.
  • Η οργανική αυτή ανάπτυξη των μεγεθών της εταιρείας υποστηρίχθηκε από ισχυρή αύξηση των θέσεων εργασίας που έφτασαν το 2022 τις 619, με 390 νέες προσλήψεις την τετραετία 2019-2022, που περιλαμβάνει και την περίοδο της πανδημίας (βάσει στοιχείων 31/08/2022).

“Ειδικότερα για το 2020 αξίζει να σημειωθεί ότι, παρόλο που στο σύνολό του ήταν έτος πανδημίας με την οικονομία να είναι κλειστή και τις επιπτώσεις της να είναι συντριπτικές, η εταιρία όχι μόνο επέδειξε ανθεκτικότητα, αλλά προχώρησε στο σχεδιασμό και υλοποίηση του επενδυτικού της πλάνου, βάσει του οποίου δημιούργησε και υλοποίησε το επιχειρησιακό της μοντέλο”, τόνισε. “Η ανάπτυξη αυτή αντανακλάται στα στοιχεία του Eurocontrol, σύμφωνα με τα οποία η SKY express αναδείχθηκε ως η ευρωπαϊκή εταιρία με τη μεγαλύτερη αύξηση σε επίπεδο πτητικού έργου για το 2022 σε σχέση με το 2019. Αξίζει να σημειωθεί ότι, παρά την αύξηση του πτητικού της έργου, η SKY express εξυπηρέτησε με συνέπεια όλες τις πτήσεις της καθ’όλη τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου 2022, (χωρίς καμία ακύρωση), συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ανάπτυξη του Διεθνούς Αερολιμένος Αθηνών. Ως εκ τούτου, βάσει των σχετικών στοιχείων του Διεθνούς Αερολιμένος Αθηνών, η SKY express αναδείχτηκε για 5η συνεχόμενη χρονιά ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αεροπορική εταιρεία. Επιπλέον, από το 2019 μέχρι το 2022 η εταιρεία έχει μεταφέρει στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών 5.691.609 επιβάτες”.

Παράλληλα, όπως αναφέρει η αεροπορική εταιρεία “χάρη και στη Skyserv, την εταιρεία επίγειας εξυπηρέτησης του Ομίλου ΙΟGR στον οποίο ανήκει η SKY express, κατέγραψε τα συγκριτικά λιγότερα προβλήματα, σε μια περίοδο που χαρακτηρίσθηκε πολύ απαιτητική για όλα τα αεροδρόμια της Ευρώπης”.

Ακόμη, η SKY express έκανε χρήση των πιο προηγμένων εργαλείων της Google (travel insights), ώστε να επιτύχει στοχευμένη και εξατομικευμένη επικοινωνία στους υποψήφιους ταξιδιώτες σε διεθνές επίπεδο, με τον πιο φιλικό και άμεσο τρόπο. Το αποτέλεσμα του έργου αυτού κατέταξε την SKY express στην πρώτη τριάδα των ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιρειών που αύξησαν την online επισκεψιμότητά τους σε σχέση με το 2019.  Αυτή η προηγμένη στρατηγική digital marketing αναγνωρίστηκε και σε τοπικό επίπεδο με σχετικές διακρίσεις που ανέδειξαν τη SKY express σε brand of the year.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

31/01/2023
30/01/2023
27/01/2023
26/01/2023
25/01/2023