Τη νέα χρονιά που ξεκινάει σε λίγες ημέρες θα γίνει γνωστή η απόφαση της κυβέρνησης για την έκβαση του διαγωνισμού για την ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής Αεροπορίας. Συγκεκριμένα, μέχρι τις 10 […]
Τη νέα χρονιά που ξεκινάει σε λίγες ημέρες θα γίνει γνωστή η απόφαση της κυβέρνησης για την έκβαση του διαγωνισμού για την ιδιωτικοποίηση της
Η ολιγοήμερη παράταση που δίνεται στις διαπραγματεύσεις με την ΙΑS αποφασίστηκε μετά την εισήγηση του συμβούλου για την ιδιωτικοποίηση της
Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύει η εφημερίδα "Ημερησία", η Gredit Suisse First Βoston στη γνωμοδότησή της προς τα συναρμόδια υπουργεία Οικονομίας και Μεταφορών υποστηρίζει ότι υπάρχει πρόοδος των διαπραγματεύσεων. Έτσι, μετά την απόφαση της Κοινοπραξίας να αυξήσει την εγγυητική της επιστολή σε 10 δισ. δρχ. προτείνει τη συνέχιση των διαπραγματεύσεων μέχρι το τέλος Ιανουαρίου.
Στη δεύτερη, αυτή, φάση, ο σύμβουλος και η ΙΑS θα πρέπει να συμφωνήσουν στα τρία παραπάνω εκκρεμή θέματα όπου είναι τα επίμαχα για την τελική συμφωνία. Προς το παρόν, το μεγαλύτερο πρόβλημα φαίνεται να υπάρχει στον στόλο της εταιρείας καθώς με τη λήξη των εκμισθώσεων αλλά και τους κανονισμούς της Ε.Ε. για ρύπανση η εταιρία θα παραμείνει μόνο με τρία μεγάλα αεροσκάφη, χωρίς να είναι σε θέση να εκτελέσει ούτε το περιορισμένο έργο που προβλέπεται στο νέο επιχειρησιακό της σχέδιο.
Την τελική απόφαση για την παράταση των διαπραγματεύσεων με την κοινοπραξία ή την κήρυξη του διαγωνισμού ως άγονου θα λάβουν οι συναρμόδιοι υπουργοί Ν. Χριστοδουλάκης και Χ. Βερελής.
Σημειώνεται πως η τελική οικονομική πρόταση της ΙΑS προβλέπει συμμετοχή της ύψους 110 εκατ. ευρώ στην αύξηση κεφαλαίου της "νέας" Ο.Α. στην οποία θα κατέχει το 51%. Στο δημόσιο και ως πληρωμή των περιουσιακών στοιχείων που θα μεταφερθούν στη "νέα" Ο.Α. θα καταβάλλει το ποσό των 100 εκατ. ευρώ σε διάστημα 3 – 5 ετών.
Όσον αφορά τη σύνθεση της Αυστραλιανής Κοινοπραξίας, πληροφορίες αναφέρουν ότι ο κ. Π. Βαρδινογιάννης αναμένεται να συμμετέχει με 48% – 52%. Στο ποσοστό αυτό θα συμμετέχει "συμβολικά" και ο κ. Αγγελόπουλος με περίπου 3 – 4 εκατ. δολάρια.
Στην περίπτωση που η κυβέρνηση αποφασίσει πως δεν ικανοποιείται με την πρόταση της κοινοπραξίας, ο διαγωνισμός θα κηρυχθεί άγονος και, όπως αναμένεται, θα τεθεί σε εφαρμογή εναλλακτικό σχέδιο για την επιβίωση του αερομεταφορέα. Ητοι, η κυβέρνηση θα προχωρήσει στη δημιουργία μίας νέας εταιρείας που θα είναι απαλλαγμένη από τα συσσωρευμένα χρέη και τα αρνητικά στοιχεία της σημερινής Ολυμπιακής, αλλά και από τον κρατικό εναγκαλισμό και θα επιδιώξει να εισέλθουν σε αυτή και ιδιώτες επιχειρηματίες.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.