Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΖήση και Τσιόκας για την παράταση του χρόνου αναγκαστικών εκτελέσεων στην Ολυμπιακή Αεροπορία

Ζήση και Τσιόκας για την παράταση του χρόνου αναγκαστικών εκτελέσεων στην Ολυμπιακή Αεροπορία

Απαντήσεις στα ερωτήματα «πόσες παρατάσεις έδωσε η κυβέρνηση της Ν.Δ. για να προστατεύσει δήθεν την Ο.Α. από αναγκαστικές εκτελέσεις», «με ποια λογικήκαι με ποια πολιτική η κυβέρνηση της Ν.Δ σχεδιάζει […]

Απαντήσεις στα ερωτήματα «πόσες παρατάσεις έδωσε η κυβέρνηση της Ν.Δ. για να προστατεύσει δήθεν την Ο.Α. από αναγκαστικές εκτελέσεις», «με ποια λογική<...>και με ποια πολιτική η κυβέρνηση της Ν.Δ σχεδιάζει το μέλλον του Εθνικού Αερομεταφορέα», αλλά και «ποιους στόχους εξυπηρετεί η αναβλητικότητα, η προχειρότητα και οι αποσπασματικές κινήσεις της κυβέρνησης» ζήτησαν με χτεσινές δηλώσεις τους η συντονίστρια του Τομέα Μεταφορών και Επικοινωνιών της Κ.Ο. του ΠΑ.ΣΟ.Κ., κυρία Ροδούλα Ζήση και ο εισηγητής του ΚΤΕ Μεταφορών και Επικοινωνιών του Κινήματος, κ. Χ. Τσιόκας, με αφορμή την τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή για την παράταση του χρόνου αναγκαστικών εκτελέσεων στην Ολυμπιακή Αεροπορία.

Όπως δήλωσαν, μεταξύ άλλων:

«Η κυβέρνηση Καραμανλή δέσμια της πολιτικής πλήρους απαξίωσης που εφάρμοσε τα τελευταία 2½ χρόνια στα ζητήματα του Εθνικού Αερομεταφορέα, έρχεται τώρα να «θερίσει τις θύελλες που έσπειρε». Αφού αρχικά αμφισβήτησε την αναγκαιότητα λειτουργίας της Ολυμπιακής, αφού δεν έλαβε κανένα μέτρο σε ότι αφορά στην στήριξη της Ολυμπιακής και των Ολυμπιακών Αερογραμμών, αφού αυτοαναιρέθηκε σε δήθεν διαπραγματεύσεις με επενδυτές από όλον τον κόσμο, σε μία δήθεν μεταβατική περίοδο, που όρισε η ίδια, έρχεται την ύστατη κυριολεκτικά στιγμή να καταθέσει νομοθετικές ρυθμίσεις, που βρίσκονται σε πλήρη αναντιστοιχία με τις μέχρι τώρα πράξεις της.

Η κυβέρνηση πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες της, γιατί επί 2½ χρόνια άφησε τον Εθνικό Αερομεταφορέα να «χαροπαλεύει» χωρίς αεροσκάφη, χωρίς αναπτυξιακή πολιτική, με εμπορική πολιτική που διευκόλυνε τους ανταγωνιστές και χωρίς προσωπικό (ακόμη οι 3.500 εποχικοί της Ο.Α. περιμένουν την πρωθυπουργική δέσμευση για μονιμοποίηση).

Αλήθεια δεν γνώριζε η κυβέρνηση ότι η ισχύς της διάταξης έληγε στις 6/10/2006; Το γνώριζε. Όπως γνώριζε, ότι οι ανταγωνιστές της Ολυμπιακής στην Επίγεια Εξυπηρέτηση έχουν προετοιμαστεί εδώ και 2 χρόνια για να πάρουν θέση στην αγορά. Συμβάσεις της Ολυμπιακής στην Επίγεια Εξυπηρέτηση δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ θα μπορούσαν να είχαν μεγάλο όφελος-κέρδος για την Εταιρία, εάν η παράταση είχε δοθεί ένα χρόνο νωρίτερα. Τώρα, την τελευταία στιγμή, πολύ λίγα μπορούν να διασωθούν από αυτά τα οφέλη.

Η κυβέρνηση δεν μπορεί να κρύβεται πίσω από αυτές τις νομοθετικές ρυθμίσεις για την Ολυμπιακή λέγοντας, ότι έχει σχέδιο για την Εταιρία. Όλα αυτά που έχει κάνει- ή μάλλον όλα αυτά που δεν έχει κάνει 2½ χρόνια τώρα- έχουν ζημιώσει την Ολυμπιακή, το εμπορικό της κύρος, τη διεθνή της εικόνα, την αξία της, τον τουρισμό, την περιφερειακή ανάπτυξη της πατρίδας μας και έχουν ωφελήσει, είτε εγχώριους ανταγωνιστές της Ολυμπιακής, είτε Αεροπορικές Εταιρίες του Εξωτερικού ( Ευρώπης και Αμερικής), που διαρκώς κερδίζουν μερίδιο αγοράς από εκεί που η Ολυμπιακή, είτε υποχωρεί, είτε αποσύρεται.


  • Ποιά είναι αλήθεια η θέση της κυβέρνησης για όλα αυτά;

  • Ποιά είναι η πολιτική της σε ότι αφορά τις αεροπορικές συγκοινωνίες στην Ελλάδα;


Με αυτές τις νομοθετικές ρυθμίσεις η κυβέρνηση δεν ωφελεί τελικά την Ολυμπιακή. Κάνει ένα ακόμη βήμα προς τα πίσω, που οδηγεί τον Εθνικό Αερομεταφορέα στην προχειρότητα, την απαξίωση και φυσικά τον βουλιάζει στα ελλείμματα της σκανδαλώδους κακοδιαχείρισης που ασκούν οι Διοικήσεις και η κυβέρνηση της Ν.Δ.

Η Ν.Δ. δεν έχει σχέδιο για την Ολυμπιακή. Αντίθετα, χαμογελώντας, «κλείνει το μάτι» στους ανταγωνιστές δίνοντας τους καθημερινά, άνευ όρων, μερίδιο αγοράς από μία Ολυμπιακή που καταρρέει.

Οι ευθύνες είναι τεράστιες και είναι προφανές ότι πρέπει να αποδοθούν. Θα τις αναλάβει επιτέλους η κυβέρνηση της Ν.Δ;».

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024