Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΧακαρίστηκε loyalty πρόγραμμα αεροπορικής εταιρίας
Αεροπορικές εταιρίες

Χακαρίστηκε loyalty πρόγραμμα αεροπορικής εταιρίας

Η Philippine Airlines το Σαββατοκύριακο συμβούλεψε τα μέλη του προγράμματος επιβράβευσης Mabuhay Miles να αλλάξουν τους κωδικούς πρόσβασής τους, ενώ ο κόμβος του προγράμματος δεν λειτουργεί.

Η Philippine Airlines ζήτησε από τα μέλη του loyalty προγράμματος της Mabuhay Miles να αλλάξουν τους κωδικούς τους μετά από ενημέρωση από την Accelya, μιας εξωτερικής παρόχου υπηρεσιών τεχνολογίας πληροφοριών (IT) για το πρόγραμμα της αεροπορικής, για ένα «συμβάν κυβερνοασφάλειας που επηρεάζει τα συστήματά τους». Αμέσως, σταμάτησε να λειτουργεί και ο κόμβος του προγράμματος loyalty.

“[Το] περιστατικό ασφάλειας στον κυβερνοχώρο της Accelya επηρέασε προσωπικές πληροφορίες ορισμένων από τα μέλη μας στο Mabuhay Miles, τα οποία περιορίζονται στο όνομα των μελών, την ημερομηνία γέννησης, την εθνικότητα, το φύλο, την ημερομηνία συμμετοχής, και ορισμένων ακόμα πληροφοριών”, ανέφερε η Philippine Airlines στην ειδοποίηση που εστάλη σε κατόχους λογαριασμών που θα μπορούσαν να έχουν επηρεαστεί από το συμβάν.

Η αεροπορική πρόσθεσε ότι το περιστατικό στον κυβερνοχώρο επηρέασε και άλλους πελάτες αεροπορικών εταιρειών της Accelya. Ωστόσο, η Philippine Airlines διαβεβαίωσε το κοινό ότι το περιστατικό δεν επηρέασε τα εσωτερικά συστήματα πληροφορικής της.

Ο Josen Perez de Tagle, αντιπρόεδρος της PAL για εταιρικές επικοινωνίες, διαβεβαίωσε ότι η παραβίαση δεδομένων δεν περιελάμβανε πληροφορίες σύνδεσης και ότι τα δεδομένα των κατόχων λογαριασμού δεν θα ήταν προσβάσιμα στους δράστες της παραβίασης.

Από την πλευρά του, ο Alvin Limqueco, ανώτερος αντιπρόεδρος της Philippine Airlines και υπεύθυνος προστασίας δεδομένων, διαβεβαίωσε ότι ο αερομεταφορέας συνεργάζεται στενά με την Accelya που επιβεβαίωσε ότι το περιστατικό έχει περιοριστεί.

«Προτρέψαμε την Accelya να ενισχύσει τα μέτρα ασφαλείας για να διασφαλίσει ότι δεν θα υπάρξει επανάληψη», πρόσθεσε ο Limqueco.

Η Accelya ειδοποίησε την Philippine Airlines και άλλες επηρεαζόμενες αεροπορικές εταιρείες ότι σταμάτησε την εξάπλωση του κακόβουλου λογισμικού και εφάρμοσε πρόσθετα μέτρα ασφαλείας για να σταματήσει την επανάληψη της παραβίασης ασφαλείας.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024