Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileFake reviews και followers. Πόσο κοστολογούνται;
Online travel

Fake reviews και followers. Πόσο κοστολογούνται;

Με δυνατότητα κριτικών σε… Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Γαλλικά, Ιταλικά, Ισπανικά, Ρώσικα, Ολλανδικά.

Αν δραστηριοποιείστε στο χώρο του τουρισμού, τότε ίσως έχετε γίνει αποδέκτης ενός mail, όπως αυτού που ακολουθεί. Η εταιρεία που τα προωθεί, στέλνει χιλιάδες τέτοια πριν το καλοκαίρι, με την ελπίδα φυσικά να “ψαρέψει” νέους πελάτες. Προσφέρει μάλιστα και επιλογές για όλα τα γούστα.

Η TripAdvisor προφανώς τη γνωρίζει (όπως και πολλές άλλες, που ευθαρσώς παραθέτουν και ποικίλα στοιχεία επικοινωνίας), καθ’ότι δεν είναι νέα στο χώρο, αλλά από ό,τι φαίνεται δεν έχει καταφέρει να τη “σβήσει” από το χάρτη. Όπως αντιλαμβανόμαστε, διαβάζοντας τα παρακάτω, όλα έχουν την τιμή τους…

Αυξήστε την θέση σας στην λίστα του Τripadvisor και προσελκύστε νέους πελάτες.

Κριτικές στο BOOKING και βαθμολογία 10/10 σε όλα.

Βελτιώστε την εικόνα σας στο Google Maps και αυξήστε τα αστέρια σας.

20 ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ – 150€
(10 TripAdvisor + 10 Google) ή (15 TripAdvisor + 5 Google)

5 ΚΡΙΤΙΚΕΣ BOOKING – 100€
Κριτικές 5 Αστεριών με αναλυτικό κείμενο γραμμένο αποκλειστικά για την επιχείρηση σας.
Κριτικές γραμμένες από πραγματικούς χρήστες.
Δυνατότητα κριτικών σε Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Γαλλικά, Ιταλικά, Ισπανικά, Ρώσικα, Ολλανδικά.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: 2112…

VIBER: +30 6971… (μόνο μηνύματα)

Ακόμα:
Αυξήστε τους Followers σας στο INSTAGRAM!
15€ – 1.000 Followers
60€ – 5.000 Followers
100€ – 10.000 Followers

Και για FACEBOOK

*Αναδημοσίευση από το Marketing Tips

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr.

Kαθηγητής Μάρκετινγκ - Marketing Tips | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr.

03/02/2023
02/02/2023
01/02/2023
31/01/2023
30/01/2023
27/01/2023