Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΗ easyJet γιορτάζει τα 20α γενέθλιά της με ειδική εμφάνιση σε αεροσκάφος της και νέες στολές
Αεροπορικές εταιρείες

Η easyJet γιορτάζει τα 20α γενέθλιά της με ειδική εμφάνιση σε αεροσκάφος της και νέες στολές

Η αεροπορική εταιρεία σηματοδοτεί δυο δεκαετίες με ένα νέο πρόγραμμα επιβράβευσης των επιβατώνκαι ένα αεροσκάφος 'ντυμένο' με πάνω από 100.000 από τις αγαπημένες φωτογραφίες διακοπών των πελατών της. Ακόμη, ανακοινώνει δοκιμές σε καινοτόμες στολές πληρωμάτων και μηχανικών.

Η easyJet σήμερα γιορτάζει 20 χρόνια πτήσεων. Η πρώτη πτήση της easyJet ήταν στις 10 Νοεμβρίου 1995, από Luton στο Glasgow. Είκοσι χρόνια μετά, η αεροπορική εταιρεία έχει ταξιδέψει/μεταφέρει πάνω από 68 εκατ. επιβάτες σε 137 αεροδρόμια σε 31 χώρες και διατηρεί 768 διαδρομές σε όλη την Ευρώπη

Ο κυβερνήτης Fred Rivett ήταν στα χειριστήρια της πρώτης πτήσης, η Lisa Burger (σήμερα είναι επικεφαλής της εμπειρίας των πελατών της easyJet) έκανε check- in τον πρώτο επιβάτη της easyJet και o κ. Στέλιος Χατζηιωάννου, ο ιδρυτής της easyJet ήταν ανάμεσα στους επιβάτες και τους εκπροσώπους των ΜΜΕ που ταξίδεψαν σε αυτή την πρώτη πτήση. Και οι τρεις αυτοί, καθώς και άλλοι που ήταν από την αρχή της εταιρίας, ήταν προσκεκλημένοι στον εορτασμό των γενεθλίων της easyJet, που έλαβε χώρα στα κεντρικά γραφεία της easyJet στο Luton.

Η easyJet αποκάλυψε το ειδικά “ντυμένο” αεροσκάφος με ένα μωσαϊκό που πάνω του απεικονίζει 100.000 από τις αγαπημένες φωτογραφίες των επιβατών που τράβηξαν σε ταξίδια τους από όλη την Ευρώπη τα τελευταία 20 χρόνια. Το αεροσκάφος συμβολίζει τον ρόλο που διαδραμάτισε η easyJet στην αλλαγή του τρόπου που οι άνθρωποι ταξιδεύουν σε όλη την Ευρώπη, χάρη στις ανταγωνιστικές τιμές, τη φιλική εξυπηρέτηση και την αφοσίωση των εργαζομένων στο να κάνουν το ταξίδι πιο εύκολο και προσιτό.

Η Carolyn McCall, CEO της easyJet, δήλωσε: “Είμαστε στην ευχάριστη θέση να γιορτάζουμε την επιτυχία της easyJet κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων δεκαετιών. Πριν από 20 χρόνια η easyJet άλλαξε τον τρόπο που κάποιος ταξιδεύει στην Ευρώπη. Αλλάξαμε το μονοπώλιο των υψηλών τιμών των παραδοσιακών αεροπορικών εταιρειών και δώσαμε τη δυνατότητα σε μια ‘νέα’ γενιά ταξιδιωτών, ανεξαρτήτου ηλικίας ή οικονομικής τάξης, να απολαύσει ταξίδια στην Ευρώπη. Από τότε μέχρι σήμερα, έχουμε ταξιδέψει 600 εκ. επιβάτες και έχουμε πραγματοποιήσει πάνω από 4,7 εκατ. πτήσεις, αλλά αυτό το ‘ανήσυχο’ πνεύμα είναι ισχυρότερο από ποτέ στην easyJet του 2015.

Ξεκινήσαμε με εισιτήρια για Γλασκώβη από £29 – ή όπως διαφημίζαμε εκείνη την εποχή, ένα εισιτήριο ήταν στην ίδια τιμή με ένα τζιν παντελόνι. Σήμερα, ένα Levis 501 στοιχίζει £75, ενώ οι ναύλοι μας, ακόμα και σήμερα για Γλασκώβη ξεκινούν από     £27,49.

Όλα αυτά δε θα ήταν δυνατόν να γίνουν χωρίς εκείνους που υπήρξαν μέρος της ομάδας της easyJet κατά τη διάρκεια όλου αυτού του διαστήματος. Έχουν δουλέψει πολύ σκληρά για να κάνουν τα ταξίδια πιο εύκολα και πιο προσιτά για τους επιβάτες μας.

Πρέπει επίσης να ευχαριστήσω τους καταπληκτικούς πελάτες μας για την εμπιστοσύνη τους σε εμάς και την υποστήριξή τους και, φυσικά, τους προμηθευτές και τους συνεργάτες μας, για τον επαγγελματισμό και την αφοσίωσή τους.

Παρά το γεγονός ότι σήμερα γιορτάζουμε 20 χρόνια της γενιάς easyJet, είμαστε ακόμη πιο ενθουσιασμένοι για το μέλλον. Θα συνεχίσουμε να προκαλούμε την συμβατική σκέψη και ανυπομονούμε να δούμε που θα μας οδηγήσουν οι επόμενες δύο δεκαετίες”.

Ο κ. Χατζηιωάννου, ιδρυτής και ιδιοκτήτης του εμπορικού σήματος της easyJet, δήλωσε από την εκδήλωση στο Luton: “Σήμερα είναι η κατάλληλη ευκαιρία για να ευχαριστήσω όλους τους 30.000 ανθρώπους που εργάζονται για την easyJet σε καθημερινή βάση. Θέλω να ευχαριστήσω τους εργαζομένους και τους εξωτερικούς συνεργάτες – τόσο στο έδαφος όσο και στον αέρα – που έχουν κάνει την easyJet τα τελευταία 20 χρόνια μια εξαιρετική  επένδυση για τους μετόχους της και ένα καταπληκτικό σήμα για τους πελάτες της”.

Ο κυβερνήτης Fred Rivett, που πέταξε στην πρώτη πτήση της easyJet από Λονδίνο Λούτον προς Γλασκώβη στις 10, Νοεμβρίου του 1995, σχολίασε: “Θυμάμαι τους πρώτους επιβάτες που επιβιβάστηκαν. Ήταν ένα κρύο σκοτεινό πρωινό και η καμπίνα των επιβατών ήταν γεμάτη ενθουσιασμένους επιβάτες που ένιωθαν ότι ήταν μέρος κάτι νέου και ανατρεπτικού. Είχαν, επίσης, πληρώσει κάτι πολύ λίγο για τις θέσεις τους! Ήταν μια πολύ υπερήφανη στιγμή για μένα και όλο το πλήρωμα. Το σύντομο ταξίδι στη Γλασκώβη ήταν εντελώς ρουτίνας, αλλά ξέρουμε τώρα ότι ήταν μόνο η αρχή, της αλλαγής, του τρόπου που πια θα πραγματοποιούνται τα αεροπορικά ταξίδια. Η αεροπορική εταιρεία έχει διανύσει πολύ δρόμο σε ένα τόσο σύντομο χρονικό διάστημα και όντας εδώ σήμερα, φέρνει πίσω πολλές αναμνήσεις. Είναι και μεγάλη χαρά που παίρνουμε και μια γεύση του τι σχεδιάζεται για το μέλλον”.

Η Lisa Burger, υπεύθυνη του check –in των επιβατών στην πρώτη πτήση της easyJet, δήλωσε: “Θα θυμάμαι πάντα την ενέργεια, τον ενθουσιασμό και τον ‘θόρυβο’ σχετικά με την πρώτη μας πτήση. Θυμάμαι, εξηγώντας στους πελάτες όπως τους κάναμε check-in ότι το μόνο που χρειαζόντουσαν  ήταν η επιβεβαιωτική επιστολή ή τον αριθμό της κράτησης για να ταξιδέψουν, καθώς δεν υπήρχαν εκτυπωμένες κάρτες επιβίβασης.

Από την πρώτη μέρα, ξεκινήσαμε να ‘εκπαιδεύσουμε’ τους πελάτες μας πώς να αλληλεπιδρούν και πως να ταξιδεύουν  μαζί μας, καθώς και ότι θα μπορούσαμε να κάνουμε τα ταξίδια πιο προσιτά αφαιρώντας  τις επιπλέον δαπάνες και τα περιττά έξοδα χωρίς να συμβιβάζουμε τις υπηρεσίες μας. Η αντίληψη πολλών ήταν ότι θα είναι μια άλλη αεροπορική εταιρεία που θα έρθει και θα παρέλθει, αλλά το ‘πορτοκαλί’ πνεύμα που εξακολουθεί να υπάρχει μέχρι σήμερα, με την ίδια την πίστη στο μοντέλο και την μάρκα, σήμαινε ότι φέραμε την επανάσταση στον τρόπο που οι άνθρωποι ταξιδεύουν και τους αρέσει. Είκοσι χρόνια αργότερα, ακόμα μου αρέσει ότι κάθε μέρα είναι μία πρόκληση και μας δίνεται η ευκαιρία να καινοτομούμε. Συνεχίζουμε να βρίσκουμε τρόπους για να κάνουμε τα ταξίδια πιο εύκολα και προσιτά για τους επιβάτες μας”.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, στην οποία συμμετείχαν περισσότερα από 500 άτομα, συμπεριλαμβανομένων των μέσων μαζικής ενημέρωσης, προμηθευτές, συνεργάτες, καθώς και προσωπικό από το παρελθόν και το παρόν, η εταιρεία επικεντρώθηκε στις δύο τελευταίες δεκαετίες, με μια “αναμνηστική” έκθεση. Μέχρι και η πρώτη διαφημιστική καμπάνια παρουσιάσθηκε – η οποία ήταν πολύ γνωστή καθώς σύγκρινε την τιμή ενός τζιν με ένα εισιτήριο easyJet. Επίσης, πραγματοποιήθηκε μία επίδειξη μόδας που παρουσιάστηκαν οι στολές του πληρώματος από το 1995 μέχρι σήμερα και του αύριου.

Παρ’όλο που η εκδήλωση επικεντρώθηκε στην επιτυχημένη πορεία τα τελευταία είκοσι χρόνια, η εταιρεία μίλησε και για τις προβλέψεις της για τα επόμενα είκοσι χρόνια και πως θα πραγματοποιούνται τα αεροπορικά ταξίδια  καθώς και έδειξαν μία δοκιμαστική στολή “τεχνολογίας” που σχεδιαστικέ για το πλήρωμα και τους μηχανικούς. Οι στολές δείχνουν πώς η εφαρμογή της καινοτόμου τεχνολογίας θα μπορούσε να παίξει ρόλο στο να διευκολύνει το προσωπικό, βοηθώντας με τις επικοινωνίες και την βελτίωση των διαδικασιών ασφάλειας.

Η easyJet εγκαινιάζει το πρόγραμμα επιβράβευσης των επιβατών Flight Club
Το Flight Club θα ενισχύσει περαιτέρω την προτίμηση των πελατών στην easyJet, η οποία έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία πέντε χρόνια. Το ποσοστό των κρατήσεων πελατών από και προς έναν προορισμό έχει αυξηθεί από 51% σε 59% την περίοδο 2010-2015. Καθώς, οι επιβάτες οι οποίοι επιλέγουν σταθερά την easyJet, κλείνουν εισιτήρια σε διπλάσιο ποσοστό από τους νέους επιβάτες, το συνολικό ποσοστό των επιβατών που επιλέγουν να ταξιδέψουν από και προς έναν προορισμό με την easyJet είναι ακόμη υψηλότερο. Αυτό σημαίνει ότι το 2015, 74% των επιβατών της αεροπορικής εταιρείας επέλεξε να ταξιδέψει ξανά με την easyJet – δηλαδή περισσότεροι από 50 εκατομμύρια επιβάτες.

Η 18μηνη δοκιμαστική περίοδος του Flight Club, στην οποία συμμετείχαν περίπου 15.000 ταξιδιώτες που ταξιδεύουν συχνά, προσφέρει  στους επιβάτες μια σειρά από παροχές όπως, μεγάλη ευελιξία στις αλλαγές κρατήσεων, εγγύηση στην τιμή και μια αφοσιωμένη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών.

Η easyJet εκτιμά ότι εκατοντάδες χιλιάδες επιβάτες πληρούν τις προϋποθέσεις για το Flight Club, με κριτήρια που ταιριάζουν τόσο με τους επιβάτες που ταξιδεύουν συχνά με την αεροπορική εταιρεία, καθώς και με τους πιο πιστούς πελάτες της. Οι ομάδες επιβατών που θα ωφεληθούν θα είναι αυτοί που ταξιδεύουν πολύ συχνά με την easyJet, επιβάτες που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, ιδιοκτήτες 2ης κατοικίας, εκείνους που έχουν εξ’αποστάσεως σχέσεις ή όσοι έχουν οικογένεια που ζει κάπου αλλού στην Ευρώπη.

Μεγάλο μέρος της αύξησης των επιβατών προέρχεται από το κορυφαίο πρόγραμμα Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών της easyJet. Χρησιμοποιώντας την αυξανόμενη βάση δεδομένων πελατών της easyJet, το πρόγραμμα CRM αύξησε την εμπιστοσύνη των πελατών λόγω της καλύτερης κατανόησης και ανταπόκρισης στις ανάγκες των πελατών και την εξατομικευμένη επικοινωνία μαζί τους, με προσωπικό και ουσιαστικό τρόπο.

H Carolyn McCall σχολίασε: “Είμαι πάρα πολύ υπερήφανη που περισσότεροι από 50 εκατ. πελάτες μας επέλεξαν για να πετάξουν στο παρελθόν και μας επιλέγουν  για ακόμη μια φορά και φέτος. Αυτό αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της ποιότητας των υπηρεσιών που τους προσφέρουμε, των χαμηλών τιμών και του ασυναγώνιστου δικτύου που παρέχουμε σε όλη την Ευρώπη.

Πρωτοβουλίες όπως η ‘κατανομή συγκεκριμένων θέσεων’ έχουν παίξει καθοριστικό ρόλο στην προσέλκυση νέων πελατών που είχαν την ευχάριστη εμπειρία να πετάξουν με easyJet και που έκαναν κράτηση για να ξαναπετάξουν μαζί μας. Σε αυτό το πλαίσιο,  το κορυφαίο πρόγραμμα μας CRM βοήθησε σημαντικά στην ικανοποίηση των πελατών μας, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο την εμπιστοσύνη και προτίμησή τους σε εμάς

Το Flight Club της  easyJet θα επιβραβεύει τους επιβάτες που ταξιδεύουν συχνά, οι περισσότεροι από τους οποίους μας έχουν επιλέξει πάνω από 20 φορές μέσα το χρόνο. Σημειώνεται, ότι δεν πρόκειται για ένα ακόμη παραδοσιακό αεροπορικό πρόγραμμα επιβράβευσης- καθώς κάτι τέτοιο σύμφωνα με τους πελάτες μας είναι συνήθως απογοητευτικό, αλλά πρόκειται για έναν σύστημα επιβράβευσης που κάνει τη διαφορά καθώς προσφέρει στους επιβάτες προνόμια που πραγματικά προσδίδουν αξία και που μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτά άμεσα. Επίσης είναι πιο απλό στη διαχείρισή του, που σημαίνει ότι μπορούμε να συνεχίσουμε να κρατάμε τα κόστη μας χαμηλά και συνεπώς να έχουμε τη δυνατότητα να  διατηρούμε τα ναύλα μας σε χαμηλά επίπεδα.”

Το πρόγραμμα θα είναι σε ισχύ σε όλο το ευρωπαϊκό δίκτυο της easyJet από τις αρχές του 2016, όταν οι επιβάτες θα προσκληθούν να συμμετάσχουν στο Flight Club. Οι επιβάτες αυτοί θα πρέπει να πληρούν κάποια κριτήρια, βάσει των οποίων θα πρέπει να έχουν κάνει κράτηση και να έχουν ταξιδέψει έναν αριθμό πτήσεων ή/και να έχουν πληρώσει κάποιο ελάχιστο ποσό σε ετήσια βάση. Όλες οι λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν πιο κοντά στην ημερομηνία που θα γίνει το λανσάρισμα του προγράμματος.

Τα μέλη θα έχουν μια σειρά από προνόμια και δυνατότητες οι οποίες περιλαμβάνουν τα εξής:

  • Αλλαγή πτήσης χωρίς χρέωση
  • Αλλαγή ονομάτων χωρίς χρέωση – μέχρι πέντε ονόματα το χρόνο είναι εντελών δωρεάν
  • Εγγύηση τιμής- αν ο επιβάτης βρει μια πτήση ανταγωνιστικής εταιρείας σε πιο χαμηλή τιμή μέσα σε 48 ώρες από την ημέρα της κράτησης, τότε η εταιρεία του επιστρέφει τη διαφορά +10% για την επόμενη πτήση τους
  • Υπόσχεση τιμής – Εάν ο πελάτης βρει στο easyJet.com πιο φθηνά εισιτήρια τότε θα του επιστρέφεται η διαφορά στην επόμενη πτήση του
  • Πρώτη ενημέρωση και ειδικές προσφορές – Τα μέλη της θα είναι οι  πρώτοι  που θα ενημερώνονται για τα νέα μια με αυτόν τον τρόπο θα λαμβάνουν πρώτοι τις ενημερώσεις των νέων διαδρομών και των ειδικές προσφορών
  • Αποκλειστική ομάδα τηλεφωνικού κέντρου- για να έχουν πρόσβαση στα προνόμιά τους.

Το πρόγραμμα επιβράβευσης θα λειτουργήσει παράλληλα με το δημοφιλές πρόγραμμα easyJet Plus, το οποίο ξεκίνησε το 2008 και δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες για δωρεάν επιλογή καθίσματος, αποκλειστική υπηρεσία  παράδοσης αποσκευών και γρήγορη επιβίβαση.

Ακόμη, η easyJet παρουσίασε για πρώτη φορά σε κόσμο τις καινοτόμες στολές πληρώματος και μηχανικών της που έχουν ενσωματωμένο τεχνολογικό εξοπλισμό, με στόχο τη βελτίωση των διαδικασιών επικοινωνίας και ασφάλειας των επιβατών. Τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά των στολών του πληρώματος της easyJet περιλαμβάνουν:

  • LED στους ώμους και φωσφορίζοντα στριφώματα για την παροχή πρόσθετου φωτισμού σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης
  • LED στο πέτο των σακακιών που θα εμφανίζει / δίνει σημαντικές πληροφορίες, όπως αριθμούς πτήσεων και προορισμών
  • Ενσωματωμένο μικρόφωνο για καλύτερη επικοινωνία μεταξύ του πληρώματος, των πιλοτών και των επιβατών
  • LED στις μανσέτες των σακακιών του προσωπικού εδάφους, για μεγαλύτερη βοήθεια στην κίνηση των αεροσκαφών στο έδαφος.

Τα χαρακτηριστικά των στολών των μηχανικών περιλαμβάνουν:

  • LED στις κουκούλες των σακακιών για να “φωτίζουν” τους χώρους εργασίας, επιτρέποντας στο προσωπικό να έχουν και τα δύο χέρια ελεύθερα όταν πραγματοποιούν επιθεωρήσεις και συντηρήσεις αεροσκαφών
  • Πολλαπλά στοιχεία με αντανάκλαση, για την ενίσχυση ορατότητας του προσωπικού στους αεροδιαδρόμους
  • Ενσωματωμένες βίντεο κάμερες που δίνουν τη δυνατότητα  διάγνωσης τεχνικών θεμάτων, εξ’αποστάσεως διάγνωση, καθώς και άμεση επικοινωνία σε συνδυασμό με τον ηχητικό εξοπλισμό και το μικρόφωνο.

Αισθητήρα ποιότητας του αέρα και βαρόμετρο που βοηθά τους μηχανικούς στην παρακολούθηση του περιβάλλοντος εργασίας τους καθώς και στη δημιουργία ενημερωτικού χάρτη σχετικά με την ποιότητα του αέρα σε διαφορετικές πόλεις για την ενημέρωση των επιβατών.

Για αυτήν την τελευταία καινοτομία, η αεροπορική εταιρεία συνεργάστηκε με την κορυφαία εταιρεία μόδας με ενσωματωμένη τεχνολογία CuteCircuit. Η εταιρεία αποτελεί παγκόσμιο ηγέτη στη “διαδραστική” μόδα  και έχει παρουσιάσει πολλές πρωτοποριακές ιδέες χρησιμοποιώντας έξυπνα υφάσματα και μικρο-ηλεκτρονικά. Στις πρόσφατες συνεργασίες της εταιρείας συγκαταλέγονται οι U2, Katy Perry και η Nicole Scherzinger. Η CuteCircuit συνεργάστηκε στενά με το πλήρωμα της easyJet και τους μηχανικούς για να αναλύσουν τις καθημερινές τους εργασίες, ώστε να σχεδιαστούν στολές που ανταποκρίνονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις ανάγκες τους.

Η Tina Milton, υπεύθυνη των πληρωμάτων θαλάμου της easyJet δήλωσε: “Πρωταρχικό μέλημα του πληρώματος είναι η ασφάλεια όλων των επιβατών. Είναι πραγματικά συναρπαστικό να εργαζόμαστε για αυτήν την πρωτοποριακή νέα τεχνολογία, η οποία θα μπορούσε να αλλάξει ριζικά τις δυνατότητες των στολών μας, ώστε το πλήρωμα να είναι πιο εύκολα αναγνωρίσιμο σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης καθώς και να βοηθήσει το πλήρωμα να προσφέρει ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση στους επιβάτες. Σχεδιάζουμε να δοκιμαστεί ο ενσωματωμένος τεχνολογικός εξοπλισμών των στολών μας τους προσεχείς μήνες, με στόχο να εντάξουμε τα πιο εύχρηστα και λειτουργικά χαρακτηριστικά από αυτά στην επόμενη έκδοση των στολών για τα πληρώματά μας”.

Ο Ian Davies, Engineering Director της easyJet, σχολίασε: “Αυτά τα καταπληκτικά σχέδια με χαρακτηριστικά όπως η LED κουκούλα, το ‘video streaming’, καθώς και οι δυνατότητες επικοινωνίας, προσφέρουν ιδιαίτερα πρακτικές λύσεις για τους μηχανικούς που εργάζονται στο χώρο στάθμευσης των αεροσκαφών, ενώ παράλληλα ενισχύεται και η ασφάλειά τους”.

Η πρωτοπορία  είναι στο DNA της αεροπορικής εταιρείας από την έναρξης της λειτουργίας της, λανσάροντας το μοντέλο χαμηλού ναύλου στην Ευρώπη το 1995.  Από το 2011, η easyJet έχει ασχοληθεί εντατικά με την πρωτοποριακή ανάπτυξη της τεχνολογίας AVOID, η οποία επιτρέπει να παραμένει ανοιχτός ο εναέριος χώρος κατά τη διάρκεια ηφαιστειακής διαταραχής, με αποτέλεσμα να μειώνεται και η αναστάτωση των επιβατών. Τον Ιούνιο 2015, η  easyJet ανακοίνωσε ότι είχε ολοκληρώσει μια μελέτη ελέγχου αεροσκαφών με αυτοματοποιημένα drones, με στόχο να θέσει σε λειτουργία αυτά τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη κατά τη διάρκεια του 2016.

H Francesca Rosella, Chief Creative Director και συνιδρυτής της εταιρείας CuteCircuit, πρόσθεσε: “Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την easyJet για να δημιουργήσουμε το μέλλον των αερομεταφορών. Οι στολές των πληρωμάτων αεροσκαφών και οι στολές των μηχανικών της easyJet αντιπροσωπεύουν την εξέλιξη στην ένδυση που ενσωματώνει τεχνολογία  και αποτελούν την πρώτη εφαρμογή στον κλάδο των αερομεταφορών. Οι στολές συνδυάζουν το μοντέρνο στυλ με νέες λειτουργίες, αυξάνοντας την ασφάλεια και την επικοινωνία με τους επιβάτες, δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο μια πραγματικά μοναδική εμπειρία κατά την πτήση. Σχεδιάσαμε λαμβάνοντας υπόψη μας τις ανάγκες του πληρώματος και ανυπομονούμε να αρχίσουν δοκιμές στον αέρα όσο και στο έδαφος”.

Αύξηση 15% της επιβατικής κίνησης της Ryanair τον Οκτώβριο
Η εταιρεία ανακοίνωσε και τα στατιστικά στοιχεία επιβατικής κίνησης και πληρότητας Οκτωβρίου, σύμφωνα με τα οποία:

  • H κίνηση αυξήθηκε κατά 15%, σε 9,68 εκατ. πελάτες.
  • Ο συντελεστής πληρότητας αυξήθηκε κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες, φτάνοντας το 94%.
  • Η ετήσια επιβατική κίνηση μέχρι τον Οκτώβριο αυξήθηκε κατά 17% σε 98,6 εκατ. πελάτες.

Ο Kenny Jacobs, επικεφαλής Marketing της Ryanair δήλωσε: “H επιβατική κίνηση Οκτωβρίου της Ryanair αυξήθηκε κατά 15% σε 9,68 εκατ. πελάτες, ενώ ο συντελεστής πληρότητας αυξήθηκε κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες αγγίζοντας το 94%. Το μηνιαίο αυτό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και στην πληρότητά οφείλεται στους χαμηλότερους ναύλους, τις ισχυρές κρατήσεις και στην συνεχόμενη επιτυχία του προγράμματος ‘Always Getting Better’, το οποίο έχει ως στόχο την αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών μας.

Οι πελάτες της Ryanair μπορούν πλέον να περιμένουν ακόμα περισσότερες αναβαθμίσεις στις υπηρεσίες μας, καθώς το 2015 διανύουμε το 2ο έτος του προγράμματος AGB, το οποίο θα προσφέρει νέα ιστοσελίδα, και application, νέα υπηρεσία ενοικίασης αυτοκινήτων νέο εσωτερικό αεροσκαφών, νέες στολές για το πλήρωμα θαλάμου επιβατών και πιο πλούσιο inflight menu. Όλα αυτά καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τις χαμηλότερες τιμές”.

Εκδότης - Αρχισυντάκης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

02/12/2022
01/12/2022
30/11/2022
29/11/2022
28/11/2022