Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsΗ Lufthansa 'σπρώχνει' τους τουριστικούς πράκτορες εκτός GDS – Χρέωση 16 ευρώ από 1/9/2015
Αεροπορικές εταιρείες

Η Lufthansa 'σπρώχνει' τους τουριστικούς πράκτορες εκτός GDS – Χρέωση 16 ευρώ από 1/9/2015

Τέλος ύψους 16 ευρώ προς τους τουριστικούς πράκτορες αποφάσισε η γερμανική αεροπορική εταιρεία Lufthansa από την 1η Σεπτεμβρίου 2015, για κρατήσεις μέσω GDS (Global Distribution Systems).

Από την 1η Σεπτεμβρίου 2015, τα τουριστικά γραφεία θα πρέπει να πληρώνουν τέλος κράτησης ύψους 16 ευρώ στη Lufthansa, καθώς η αεροπορική εταιρεία αυξάνει τη διαφορά τιμής μεταξύ άμεσων κρατήσεων και των ταξιδιωτικών πρακτορείων διανομής. Η εταιρεία, μαζί με τις θυγατρικές της, Swiss, Austrian και Brussels Airlines, θα χρεώνει 16 ευρώ για κρατήσεις που γίνονται μέσω των συστημάτων κρατήσεων (GDS).

Το νέο τέλος (“Distribution Cost Charge” – DCC) για κάθε εισιτήριο δε θα προστίθεται για εισιτήρια που αγοράζονται από τα ‘κανάλια’ του Ομίλου της Lufthansa. Η εξαίρεση αυτή περιλαμβάνει τα sites www.LH.com, www.swiss.com, www.austrian.com και www.brusselsairlines.com, καθώς και το “service center” και το γκισέ των αεροπορικών εταιρειών του ομίλου στα αεροδρόμια. Τα τουριστικά γραφεία θα μπορούν επίσης να κλείνουν εισιτήρια χωρίς το DCC, μέσω του portal www.LHGroup-agent.com. Επιπλέον, οι εταιρικοί πελάτες θα μπορούν να κλείνουν εισιτήρια στις ανεξάρτητες, διαπραγματεύσιμες τιμές μέσω συμβολαίων που έχουν, εξαιρώντας το DCC στο LH.com.

Το τέλος αυτό της Lufthansa επί των GDS θα μειώσει αισθητά τα κέρδη για τις Amadeus, Sabre και Travelport, που σύμφωνα με την εταιρεία ανέρχονται σε τριψήφιο νούμερο εκατομμυρίων ετησίως.

Όπως σχολίασε ο Jens Bischof, διευθυντής Πωλήσεων της Lufthansa, “μέχρι τώρα, τα περιθώρια κέρδους από τη πώληση αεροπορικών εισιτηρίων των αεροπορικών μας εταιρειών συνεχώς μειώνονταν. Ενώ άλλοι συνεργάτες στην αλυσίδα υπηρεσιών και GDS καταγράφουν αυξημένα κέρδη, τα οφέλη της αεροπορικής μας εταιρείας έγιναν επίφοβα με την πάροδο του χρόνου, αν και αυτή (η αεροπορική εταιρεία) είναι ο βασικός πάροχος των αεροπροικών υπηρεσιών. Θέλουμε να αντιστρέψουμε την τάση αυτή, εστιάζοντας εκ νέου την εμπορική στρατηγική μας”.

Αναμένονται φυσικά αντιδράσεις από τους παρόχους GDS για τη στρατηγική αυτή κίνηση του Ομίλου Lufthansa…

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024