Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΠΑΣΟΚ: Να μην επικρατήσουν συνθήκες αδυσώπητου ιδιωτικού μονοπωλίου στις αερομεταφορές
Αερομεταφορές

ΠΑΣΟΚ: Να μην επικρατήσουν συνθήκες αδυσώπητου ιδιωτικού μονοπωλίου στις αερομεταφορές

'Η επιχειρηματολογία του ιδιοκτήτη της Aegean, κατά την συνέντευξη Τύπου που έδωσε στη Μυτιλήνη, δεν έπεισε και τον πλέον αφελή νησιώτη για το τι θα συμβεί εάν νομιμοποιηθεί το επιχειρούμενο ιδιωτικό μονοπώλιο' αναφέρει σε δήλωσή του ο εισηγητής της ΚΟ για το Υπουργείο Ανάπτυξης, κ. Νίκος Σηφουνάκης.

Ο εισηγητής της ΚΟ για το υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Νίκος Σηφουνάκης, σχετικά με την συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο ιδιοκτήτης της Aegean στη Μυτιλήνη, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

“Ο ιδιοκτήτης της Aegean, για δεύτερη φορά μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, επισκέφθηκε τη Λέσβο. Αυτή τη φορά, για να διαβεβαιώσει τον ακριτικό λαό των νησιών για τα ‘καλά της νομιμοποίησης’ του ιδιωτικού μονοπωλίου που επιχειρείται και πάλι στις αερομεταφορές. Ενός ιδιωτικού μονοπωλίου, το οποίο μεθοδεύθηκε πριν χρόνια και υλοποιήθηκε το 2008 από την τότε κυβέρνηση της Ν.Δ., η οποία, εκτός νομίμων διαδικασιών, εκποίησε την Ολυμπιακή. Αμέσως μετά την πώλησή της, η Ολυμπιακή αρχίζει αδικαιολόγητα να ‘τεμαχίζεται’ και να συρρικνώνεται, με καταργήσεις δρομολογίων και πωλήσεις των ‘χρυσοφόρων’ slots. Ιδιοκτησιακά, πλέον, δεν διαθέτει κανένα σχεδόν πτητικό μέσο, αλλά αναγγέλλεται η εξαγορά της από την Aegean, προκειμένου να ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός – ιδιωτικό μονοπώλιο στις αερομεταφορές – των δύο συνεργαζόμενων ήδη εταιρειών και στο όνομα των δικών τους πριν δύο χρόνια συμφωνιών. Τελικά, ‘τι πωλείται και τι εξαγοράζεται;’ είναι το ερώτημα που τίθεται στην ‘πιάτσα’.

Η επιχειρηματολογία του ιδιοκτήτη της Aegean, κατά την συνέντευξη Τύπου που έδωσε στη Μυτιλήνη, δεν έπεισε και τον πλέον αφελή νησιώτη για το τι θα συμβεί εάν νομιμοποιηθεί το επιχειρούμενο ιδιωτικό μονοπώλιο και επικρατήσει τελικώς το ιδιωτικό έναντι του δημοσίου συμφέροντος. Άλλωστε, ακόμη και ο πλέον καλόπιστος νησιώτης διερωτάται όλα αυτά ‘τα καλά και συμφέροντα’ (περισσότερες πτήσεις καλύτερα κατανεμημένες και φθηνότερα εισιτήρια) που εξήγγειλε ότι θα προκύψουν μετά την συγχώνευση, τι τους εμποδίζει να τα έχουν εφαρμόσει για να βελτιωθούν οι αεροπορικές συγκοινωνίες, ειδικά στα ακριτικά νησιά!

Να σημειώσουμε ότι ο κ. Βασιλάκης, όταν προσπάθησε να δημιουργήσει την αεροπορική εταιρεία Aegean το βασικό του, τότε, επιχείρημα ήταν να ‘σπάσει’ το κρατικό μονοπώλιο της Ολυμπιακής, ώστε να ευεργετηθούν οι πολίτες. Ήταν τότε που ο ίδιος δήλωνε ότι ‘επιδίωξή μας είναι να λειτουργεί σε όλα τα επίπεδα ο υγιής ανταγωνισμός’ και με κατηγορηματικότητα διαβεβαίωνε ότι δεν ‘αποβλέπει σε κανένα μονοπώλιο’, καθώς, όπως έλεγε, ‘σε μια ελεύθερη αγορά σε εθνικό και διεθνές επίπεδο δεν μπορούν να υπάρχουν μονοπώλια’. Αγωνιζόταν, δηλαδή, για να καταργηθεί το κρατικό μονοπώλιο και να ενισχυθεί ο υγιής ανταγωνισμός!

Δεκαπέντε χρόνια μετά τον ‘ανιδιοτελή του αγώνα’ έρχεται να αποδειχθεί ότι όλα αυτά που τότε κατήγγειλε, δεν ήταν παρά προσχηματικά. Οι καταγγελίες του ήδη από το 1998 στην Ε.Ε. στόχευαν τελικώς, όπως αποδεικνύεται, στην καθιέρωση ιδιωτικού μονοπωλίου.

Το ΠΑΣΟΚ θα αγωνισθεί για να μην επικρατήσουν συνθήκες αδυσώπητου ιδιωτικού μονοπωλίου που ως μοναδικό αποτέλεσμα θα έχει τον περαιτέρω αποκλεισμό των ακριτικών και πιο αδύναμων περιοχών της χώρας μας. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δε θα επιτρέψει την καταστρατήγηση της απόφασης που η ίδια έλαβε μόλις τον Ιανουάριο του 2011 – μεσούσης της οικονομικής κρίσης – με την οποία ρητά απαγόρευσε τη συγχώνευση των δύο εταιρειών. Καμία Αρχή Ανταγωνισμού δεν έχει άλλη επιλογή από το να συνταχθεί πλήρως με αυτή την  απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024