Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςTο 86% των πτήσεων της Ryanair στην ώρα τους τον Ιανουάριο
Αεροπορικές εταιρείες

Tο 86% των πτήσεων της Ryanair στην ώρα τους τον Ιανουάριο

H Ryanair μετέφερε πάνω από 8,7 εκατ. πελάτες τον Ιανουάριο του 2017.

Η Ryanair ανακοίνωσε τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Ιανουαρίου, επιβεβαιώνοντας πως παραμένει πρώτη στην εξυπηρέτηση πελατών στην Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα:

  • Το 86% των πάνω από 51.000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους τον Ιανουάριο
  • Μόνο 2 παράπονα για κάθε 1.000 επιβάτες.
  • Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1.000 επιβάτες.
  • Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν εντός 7 ημερών.

Ιανουάριος

2016

2017

Πτήσεις στην ώρα τους

86%

86%

Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες

1.49

2.15

Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες

0.64

0.67

Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες

99%

99%

Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε: “H Ryanair μετέφερε πάνω από 8,7 εκατ. πελάτες τον Ιανουάριο, με το 86% των πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Ενόψει του προγράμματος ‘Always Getting Better’, θα προσφέρουμε περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

09/02/2023
08/02/2023
07/02/2023
06/02/2023
03/02/2023
02/02/2023