To 2013, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 5.908 ερωτήματα – καταγγελίες – παράπονα καταναλωτών. Στην έκτη θέση της λίστας βρίσκονται οι τουριστικές υπηρεσίες (254 παράπονα) και με ποσοστό […]
To 2013, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 5.908 ερωτήματα – καταγγελίες – παράπονα καταναλωτών. Στην έκτη θέση της λίστας βρίσκονται οι τουριστικές υπηρεσίες (254 παράπονα) και με ποσοστό 4,30%. Μέσα στο 2013, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 738 καταγγελίες, 3.388 παράπονα, 1.782 ερωτήματα καταναλωτών. Το 88,30% των συνολικών καταγγελιών επιλύθηκαν, υπέρ των καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ., στους προμηθευτές. 86 καταγγελίες δεν επιλύθηκαν, λόγω ελλιπών, ή ψευδών στοιχείων, που προσκόμισαν οι καταναλωτές, ή λόγω αδράνειας των μηχανισμών ελέγχου της Πολιτείας, ή λόγω υπερβολικών απαιτήσεων των καταναλωτών. Μία καταγγελία παραπέμφθηκε, στην Επιτροπή Φιλικού Διακανονισμού Δήμου Θεσσαλονίκης και κερδήθηκε, υπέρ του καταναλωτή. Οι αποζημιώσεις που δόθηκαν, από τουριστικές υπηρεσίες έφτασαν τα 3.409,78 ευρώ.
Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.