Τελευταία νέα
ΑρχικήBriefings254 παράπονα από τουριστικές υπηρεσίες το 2013

254 παράπονα από τουριστικές υπηρεσίες το 2013

To 2013, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 5.908 ερωτήματα – καταγγελίες – παράπονα καταναλωτών. Στην έκτη θέση της λίστας βρίσκονται οι τουριστικές υπηρεσίες (254 παράπονα) και με ποσοστό […]

To 2013, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 5.908 ερωτήματα – καταγγελίες – παράπονα καταναλωτών. Στην έκτη θέση της λίστας βρίσκονται οι τουριστικές υπηρεσίες (254 παράπονα) και με ποσοστό 4,30%. Μέσα στο 2013, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε  738 καταγγελίες, 3.388 παράπονα, 1.782 ερωτήματα καταναλωτών. Το 88,30% των συνολικών καταγγελιών επιλύθηκαν, υπέρ των καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ., στους προμηθευτές. 86 καταγγελίες δεν επιλύθηκαν, λόγω ελλιπών, ή ψευδών στοιχείων, που προσκόμισαν οι καταναλωτές, ή λόγω αδράνειας των μηχανισμών ελέγχου της Πολιτείας, ή λόγω υπερβολικών απαιτήσεων των καταναλωτών. Μία καταγγελία παραπέμφθηκε, στην Επιτροπή Φιλικού Διακανονισμού Δήμου Θεσσαλονίκης και κερδήθηκε, υπέρ του καταναλωτή. Οι αποζημιώσεις που δόθηκαν, από τουριστικές υπηρεσίες έφτασαν τα 3.409,78 ευρώ.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024