Ροή Ειδήσεων:

Smalled text size Larger text size



Η World Travel Market Virtual αποτέλεσε μια από τις πιο σοβαρές προσπάθειες επικοινωνίας της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς από την έναρξη της πανδημίας. Στο πλαίσιο του προγραμματισμού των δράσεων προβολής της Θεσσαλονίκης και της αναγκαιότητας προσαρμογής όλων στις απαιτήσεις της νέας εποχής, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με τον ΕΟΤ έδωσε το "παρών", συμμετέχοντας σε διαδικτυακές επαγγελματικές συναντήσεις. Σε αυτές αναδείχθηκαν τα συγκριτικαά πλεονεκτήματα που διαθέτει η πόλη της Θεσσαλονίκης, και παρουσιάστηκαν όλα τα σημεία ιστορικού, πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος. Στις επαγγελματικές συναντήσεις συμμετείχε εκπρόσωπος του τμήματος Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης. Ιδιαίτερα θετικά ήταν τα μηνύματα για τη Θεσσαλονίκη από την ABTA (the Association of British Travel Agents ) καθώς οι ταξιδιωτικοί πράκτορες ψάχνουν για νέους προορισμούς και η Θεσσαλονίκη αποτελεί έναν προορισμό - πρόκληση.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top