Ροή Ειδήσεων:

Smalled text size Larger text size



 
Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης παρουσιάζει την πρώτη παραγωγή των Μύθων της Θεσσαλονίκης. Αφετηρία ο "Μύθος της Γοργόνας"
Η πολιτιστική κληρονομιά υλική και άυλη και ο σύγχρονος πολιτισμός αναγνωρίζονται ως κύρια στοιχεία ταυτότητας κάθε πόλης. Ο πολιτισμός ως συγκριτικό πλεονέκτημα της Θεσσαλονίκης βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής προβολής της πόλης. Στο πλαίσιο του σχεδίου Μάρκετινγκ προορισμού, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης χρησιμοποιεί σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία για την προβολή του μυθικού πλούτου της πόλης θέλοντας να ισχυροποιήσει το πλεονέκτημα της αναγνωρισιμότητας, της ταύτισης και της ιστορικής συνέχειας. Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει η Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης και Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης "Δημιουργούμε μαγεία. Στόχος μας είναι να διεγείρουμε το συναίσθημα του τουριστικού κοινού που απευθυνόμαστε. Οι μύθοι μας είναι ο πλούτος μας".



Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top