Η Ryanair ανακοίνωσε τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Οκτωβρίου. Συγκεκριμένα: 92% των 55,000 πτήσεων εφτασαν στην ώρα τους Λιγότερο από 1 παράπονο για κάθε 1.000 επιβάτες Λιγότερο από 1 παράπονο […]
Η Ryanair ανακοίνωσε τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Οκτωβρίου. Συγκεκριμένα:
- 92% των 55,000 πτήσεων εφτασαν στην ώρα τους
- Λιγότερο από 1 παράπονο για κάθε 1.000 επιβάτες
- Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1.000 επιβάτες
- Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.
Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε: “H Ryanair μετέφερε πάνω από 9,6 εκατ. πελάτες τον Οκτώβριο με το 92% των 55,000 πτήσεων μας να φτάνουν στην ώρα τους, καθώς συνεχίζουμε να βελτιώνουμε την επιβατική εμπειρία. Όλοι οι επιβάτες της Ryanair μπορούν πλέον να κάνουν κρατήσεις ακόμα νωρίτερα μέσω της αναβαθμισμένης ιστοσελίδας και ολοκαίνουργιας εφαρμογής μας, να μεταφέρουν δεύτερη δωρεάν χειραποσκευή, να επωφεληθούν από τις αριθμημένες θέσεις και από τις υπηρεσίες Family Extra και Business Plus και να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές συσκευές τους καθ’όλη την διάρκεια της πτήσης τους, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους σε όλες τις αγορές μας”.
Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.