Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Όμιλος εταιρειών ενδιαφέρεται για τη στελέχωση της θέσης Leisure Operations - Consultant στο Leisure Department

17 October 2019, 11:28



Όμιλος εταιρειών ενδιαφέρεται για τη στελέχωση της θέσης Leisure Operations - Consultant στο Leisure Department.

ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Leisure Operations - Consultant

Ο κύριος ρόλος του agent είναι να προσφέρει αποτελεσματικά τη διαχείριση των αιτημάτων όσον αφορά σε ταξίδια αναψυχής, με συνέπεια και εξαιρετικά αποτελέσματα. 

Κύριες Αρμοδιότητες Θέσης:

• Είναι υπεύθυνος για τον σχεδιασμό και τη δημιουργία της προσφοράς προς τον πελάτη/εταιρεία
• Παρακολουθεί με έμφαση τις ανάγκες των πελατών και προσφέρει τις καλύτερες δυνατές επιλογές που θα ταιριάζουν απόλυτα με τα αιτήματά των πελατών
• Είναι ενήμερος και εφαρμόζει την εταιρική ταξιδιωτική πολιτική των πελατών
• Διατηρεί και καλλιεργεί άριστες σχέσεις με προμηθευτές (αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία, εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων κλπ.)
• Εξασφαλίζει τους βέλτιστους όρους και την ομαλή επίλυση ζητημάτων
• Επικοινωνεί με τον πελάτη σχετικά με αλλαγές/διευκρινίσεις/νέες υπηρεσίες και εφόσον προκύψει ανάγκη για νέες υπηρεσίες ή αναδιαμόρφωση των παλιών
• Εξασφαλίζει τη σωστή καταχώρηση ονομάτων και την έκδοση εισιτηρίων
• Είναι υπεύθυνος για τη δημιουργία voucher και εντύπου με όλες τις λεπτομέρειες του ταξιδιού
• Εξασφαλίζει τη σωστή καταχώρηση ονομάτων και την έκδοση εισιτηρίων.
• Έχει στην ευθύνη του το κλείσιμο του φακέλου, την τιμολόγηση και τις πληρωμές επιπλέον χρεώσεων που μπορεί να προέκυψαν στο ταξίδι
• Εξυπηρετεί τις κλήσεις και μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αμέσως από πελάτες που ζητούν νέες ρυθμίσεις ταξιδιού ή αλλαγές σε υπάρχοντα δρομολόγια και παρέχει άμεση εξυπηρέτηση πελατών

Απαιτούμενα Προσόντα/Δεξιότητες: 

• Πτυχιούχος Ανώτατης ή Ανώτερης Σχολής στα Τουριστικά
• Απαραίτητη προϋπηρεσία 3-5 χρόνια σε παρόμοιο ρόλο
• Εξοικείωση με τη χρήση Η/Υ, MS Office (WORD/EXCEL/PPT) καθώς και των συστημάτων, Amadeus, Panasoft, Forth CRS
• Δυναμικός με άνεση στη λήψη πρωτοβουλιών και στον χειρισμό απρόβλεπτων εξελίξεων
• Ικανότητα αποτελεσματικής επεξεργασίας αριθμητικών δεδομένων
• Ικανότητα χειρισμού κρίσιμων υποθέσεων και παροχής άμεσων λύσεων στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων
• Επαγγελματισμός και προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
• Αναλυτική και συνθετική σκέψη με διαπραγματευτικές ικανότητες
• Διορατικός ως προς τις ανάγκες / απαιτήσεις των πελατών του και τις τάσεις και εξελίξεις της αγοράς
• Υψηλό επίπεδο γνώσης και εμπειρίας σε ειδικά θέματα όπως μέθοδοι Τεχνικές Πωλήσεων
• Άριστη γνώση Αγγλικών 

Η εταιρεία προσφέρει: 

• Δυναμικό, σύγχρονο και ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών και ασφαλιστικής κάλυψης
• Συνεχή εκπαίδευση
• Δυνατότητα επαγγελματικής εξέλιξης
• Πλήρης απασχόληση αορίστου χρόνου 

Αποστολή βιογραφικών: HR@kyvernitis.gr












Share |
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top