Τα Μάλια ως τουριστικός προορισμόςΠοιοτική εξυπηρέτηση σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς
5η Έρευνα περί "Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & Μελέτη Απόδοσης των Ξενοδοχείων"
Αυξάνονται τα «επώνυμα» ξενοδοχεία στην Ελλάδα Μελέτη «The 2009 Greek Hotel Branding Report» του δρα Δημήτρη Κούτουλα
Ανάλυση της δαπάνης διαφημιστικών ενεργειών τουριστικής προβολής εξωτερικού Μέρος 3οΓιάννης Πατέλλης
Καταγραφή των τάσεων της Αμερικανικής Αγοράς υψηλού εισοδήματος (πριν την κρίση) και ποσοτικοποίηση των πρώτων αντιδράσεων κατά τη διάρκεια της
Ανάλυση της δαπάνης διαφημιστικών ενεργειών τουριστικής προβολής εξωτερικού Μέρος 2οΓιάννης Πατέλλης
Ανάλυση της δαπάνης διαφημιστικών ενεργειών τουριστικής προβολής εξωτερικού Γιάννης Πατέλλης
ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ GBR CONSULTINGΤα ξενοδοχεία της Αθήνας μετά τους Ολυμπιακούς του 2004
Η τουριστική δραστηριότητα του Πειραιά και των Νησιών του Αργοσαρωνικού την τελευταία δεκαπενταετία (1992 – 2006)του Ιωάννη Μαθιουδάκη
ΜΕΡΙΔΙΟ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥΔιαχρονική εξέλιξη, διεθνείς τάσεις και προτεινόμενη στρατηγική