Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΆρθραMobile apps για την ανάπτυξη των ξενοδοχείων
Άρθρα

Mobile apps για την ανάπτυξη των ξενοδοχείων

Cyntrix

Ως ξενοδόχοι ήρθε η ώρα να αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε ένα Hotel Mobile App για τη διαχείριση του ξενοδοχείου μας και η Cyntrix Information Management είναι εδώ για να μας δώσει τη λύση.

Η αλματώδης τεχνολογική ανάπτυξη και η στροφή στον ψηφιακό μετασχηματισμό αναγκάζουν τους ξενοδόχους να προσαρμοστούν σε νέες ξενοδοχειακές τάσεις. Παρατηρείται παγκοσμίως μία αυξητική τάση στη χρήση Mobile Apps, οι οποίες βοηθούν στον εκσυγχρονισμό και στην ανάπτυξη των ξενοδοχείων.

Πώς θα σας ακουγόταν αν μπορούσαμε ως ξενοδόχοι να διαχειριστούμε την επιχείρησή μας από το κινητό; Στο παρόν άρθρο παρουσιάζουμε τις δυνατότητες που μας προσφέρει η χρήση ενός Hotel Mobile App, το οποίο συγκεντρώνει τις καθημερινές λειτουργίες του ξενοδοχείου στο κινητό μας, όπως είναι αυτό της eZee Technosys.

Υποδοχή
Πρώτα απ’ όλα, έχουμε τον πλήρη έλεγχο όλου του ξενοδοχείου με ένα κλικ στο κινητό μας ακόμη κι αν δεν βρισκόμαστε εκεί. Έτσι, μπορούμε να διαχειριστούμε όλα τα κύρια operations, όπως για παράδειγμα το check in και check out, το room allocation, τις αφίξεις και τις αναχωρήσεις. Επίσης, μπορούμε να παρακολουθούμε το inventory, το POS του εστιατορίου, τις πωλήσεις από το website του ξενοδοχείου ή από τους online OTAs και πολλά άλλα.

Αναλυτικά reports
Έχουμε άμεση κι εύκολη πρόσβαση σε σημαντικά reports χωρίς να χρειάζεται καν να τα εκτυπώσουμε, όπως για παράδειγμα την πληρότητα του ξενοδοχείου μας, τις κρατήσεις και το revPAR.

Μείωση κόστους
Τα πάντα βρίσκονται συγκεντρωμένα σε μία εφαρμογή. Δεν χρειάζεται να αγοράζουμε διαφορετικά συστήματα για τα operations του ξενοδοχείου μας. Τα κάνουμε όλα πιο γρήγορα και χωρίς μεγάλα έξοδα.

Επικοινωνία
Έχουμε τη δυνατότητα να λαμβάνουμε Push ενημερώσεις 24*7, για κρατήσεις και ακυρώσεις καθώς και για τα αιτήματα των πελατών μας σε πραγματικό χρόνο. Αυτό μας επιτρέπει να αναπτύσoυμε πιο άμεση επικοινωνία με τους πελάτες μας, αναβαθμίζοντας έτσι το επίπεδο των υπηρεσιών μας.

Ενδυνάμωση εμπειρίας
Ένα Hotel Mobile Αpp ανοίγει νέες ευκαιρίες για ενδυνάμωση της εμπειρίας του πελάτη. Επιπρόσθετα, βοηθάει το κατάλυμα μας να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές μας. Το στιγμιαίο check in και check out, αλλά και όλες οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες, απλοποιούν τη λειτουργία του ξενοδοχείου μας. Ως αποτέλεσμα αυτού, είναι η δημιουργία θετικών εντυπώσεων στους πελάτες μας, με άμεσο αντίκτυπο τις θετικές κριτικές σε διάφορες πλατφόρμες.

Κλείνοντας, είναι πια εμφανές πως τα κινητά τηλέφωνα παίζουν καθοριστικό ρόλο στις διαπροσωπικές μας σχέσεις και τις επιχειρηματικές μας δραστηριότητες. Στον ξενοδοχειακό τομέα τα Mobile Apps αποτελούν δημοφιλή τάση. Διαπιστώνουμε όλο και περισσότερο τα οφέλη ενός Hotel Mobile App και πόσο μπορεί να μας βοηθήσει να προσφέρουμε μία εξαιρετική εμπειρία φιλοξενίας στους πελάτες μας. Ως ξενοδόχοι ήρθε η ώρα να αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε ένα Hotel Mobile App για τη διαχείριση του ξενοδοχείου μας και η Cyntrix Information Management είναι εδώ για να μας δώσει τη λύση.

Διοίκηση - Cyntrix Information Management | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

H Μαρία Γιαννάκου είναι απόφοιτη του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με μεταπτυχιακές σπουδές στο University of Central Lancashire. Προέρχεται από οικογένεια ξενοδόχων κι έχει εργαστεί σε μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες.

Ετικέτες
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024