Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΆρθραΠροσωποποιημένη ξενοδοχειακή φωτογράφηση
Άρθρα

Προσωποποιημένη ξενοδοχειακή φωτογράφηση

Ανάδειξη της μοναδικότητας κάθε ξενοδοχείου, του άμεσου προορισμού καθώς και των εμπειριών που προσφέρει στον επισκέπτη.

Η ξενοδοχειακή φωτογράφιση αποτελεί πλέον το κύριο μέσο παρουσίασης, ανάδειξης και προώθησης ενός καταλύματος. Παρ’ότι αυτό είναι γνωστό και γνώριμο στους ανθρώπους της τουριστικής βιομηχανίας, είτε πρόκειται για ιδιοκτήτες είτε για εταιρείες διαχείρισης και προώθησης καταλυμάτων, παρατηρείται μια επιπόλαιη προσέγγιση της διαδικασίας της φωτογράφησης, αφού δεν αντιμετωπίζεται πάντα ως εργαλείο απαραίτητο για την ανάδειξη των ιδιαιτεροτήτων του καταλύματος, παρά χρησιμοποιείται ως μέσο αποτύπωσης των χώρων.

Κάθε ξενοδοχείο, είτε αναφερόμαστε στην δομή και την κατασκευή των εσωτερικών και των εξωτερικών του χώρων, είτε σε εκείνα που προσφέρει (διαμονή, θέα, υπηρεσίες κλπ) είναι δεδομένο πως περικλείει μέσα του εμπειρίες, φιλοδοξίες και ένα όνειρο, στοιχεία που συνθέτουν τον προσωπικό του χαρακτήρα και το κάνουν να διαφοροποιείται ακόμη και από τον άμεσο ανταγωνισμό.

Έχοντας τα παραπάνω κατά νου, η φωτογράφηση θα πρέπει να αναδεικνύει αυτή την μοναδικότητα και όχι απλά να μένει σε μια στείρα παρουσίαση του καταλύματος. Ως επισκέπτες αναζητούμε πια την εμπειρία και όχι την επιβεβαίωση ύπαρξης των βασικών παροχών. Η εποχή που η απλή αποτύπωση ήταν αρκετή έχει περάσει και τα καταλύματα κάθε επιπέδου οφείλουν να εκμεταλλευτούν τα εργαλεία που τους προσφέρονται στο έπακρο.

Ο τρόπος για να επιτευχθεί ο παραπάνω στόχος είναι αρχικά η επιλογή εξειδικευμένου επαγγελματία στην ξενοδοχειακή φωτογράφιση και σε συνέχεια, η στενή συνεργασία και βοήθεια από τους υπεύθυνους του καταλύματος πριν και κατά την διάρκεια της φωτογράφισης.

Σε αυτό το σημείο πρέπει να γίνει κατανοητό πως ο χρόνος που θα αφιερώσουν από κοινού τα δύο μέρη πριν την φωτογράφιση, θα βοηθήσει τον φωτογράφο να αφουγκραστεί τις ανάγκες και να αντιληφθεί την φιλοσοφία ώστε να γίνει μια από κοινού προσέγγιση στο πώς αυτή θα αναδείξει τις ιδιαιτερότητες αναφορικά με την κατασκευή, τις υπηρεσίες αλλά και τους στόχους του καταλύματος.

Αφ’ ότου ολοκληρωθεί η παραπάνω διαδικασία του briefing και καθοριστούν οι στόχοι της φωτογράφισης, στη συνέχεια είναι δουλειά του φωτογράφου να επιλέξει και να προτείνει τον τρόπο και τους συντελεστές που θα την πραγματοποιήσουν.

Σημαντικό στοιχείο το οποίο θα βοηθήσει τον φωτογράφο να αναδείξει και να δημιουργήσει content με την ταυτότητα του καταλύματος είναι η συμβολή στυλίστα. Ο συνεργαζόμενος στυλίστας θα πρέπει επίσης να συμμετέχει στην διαδικασία ενημέρωσης για την ανάδειξη της ταυτότητας του καταλύματος και του τι είναι αυτό που το διακρίνει.

Τέλος, δεν πρέπει να αμελείται το πόσο σημαντική είναι, ειδικά τα τελευταία χρόνια, η χρήση ανθρώπων-μοντέλων, οι οποίοι συμβάλλουν στην δημιουργία lifestyle φωτογράφισης. Η παρουσία τους έχει ως στόχο να μεταφέρει την αίσθηση της εμπειρίας και της ατμόσφαιρας που θα βιώσει ο επισκέπτης στο κατάλυμα αλλά και την γύρω περιοχή. Άλλωστε αυτή ακριβώς η αίσθηση είναι η βαθύτερη ουσία, που μπορεί να κάνει το εκάστοτε κατάλυμα, να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό του.

Ζούμε σε μια εποχή στην οποία η καθημερινότητα μας κατακλύζεται από χιλιάδες εικόνες και ερεθίσματα. Είναι κρίσιμο λοιπόν η εικόνα ενός ξενοδοχείου να ανανεώνεται και να προσφέρει, φρεσκάδα και μοναδικότητα. Η προσωποποιημένη φωτογράφηση, η επιλογή εξιδεικευμένων συνεργατών αλλά και οι φωτογραφίες εμπειρίας που αποτελούν τις πινελιές που θα συμπληρώσουν τον υπόλοιπο φωτογραφικό καμβά, είναι όλα εκείνα που θα προσελκύσουν τον επισκέπτη κατά την έρευνα του για την ιδανική διαμονή.

 

φωτογράφος | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Ο κ. Γιώργος Ζωντανός είναι επαγγελματίας φωτογράφος από το 2011, με εξειδίκευση στην φωτογράφιση ξενοδοχείων και λοιπών υπηρεσιών φιλοξενίας.

08/12/2022
07/12/2022
06/12/2022
05/12/2022
02/12/2022