Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΆρθραThe White Lotus: Πώς ένας προορισμός γίνεται must
Άρθρα

The White Lotus: Πώς ένας προορισμός γίνεται must

Χάρη στη σειρά, το πρόσφατα ανακαινισμένο ξενοδοχείο (αλλά και εν γένει η Σικελία) καθιερώθηκε στην αμερικάνικη αγορά, και όχι μόνο.

To έργο το έχουμε δει πολλές φορές. Μία επιτυχημένη σειρά αναδεικνύει τα θέλγητρα ενός προορισμού (ή ενός προϊόντος), ο οποίος κατόπιν κατακλύζεται από τουρίστες. Κατά το παρελθόν, ολόκληροι προορισμοί μπήκαν στον τουριστικό χάρτη χάρη σε μια σειρά ή μια ταινία.

Το πιο πρόσφατο παράδειγμα δεν είναι άλλο από το πανέμορφο και συνάμα απόκρημνο San Domenico Palace, θέρετρο πέντε αστέρων, υπό την ”ομπρέλα” των Four Seasons, στην Ταορμίνα της Σικελίας. Διότι εκεί γυρίστηκε ο δεύτερος κύκλος της βραβευμένης σειράς  «The White Lotus» του HBO (σ.σ. και ο πρώτος κύκλος είχε γυριστεί πάλι σε ξενοδοχείο των Four Seasons, στο Μαϊάμι).

Τα γυρίσματα διήρκησαν δύο μήνες, με το ΗΒΟ να κλείνει όλο το συγκρότημα, των 111 δωματίων, στην off season περίοδο (Φεβρουάριο-Μάρτιο). Τα Four Seasons αποκάλυψαν ότι γι’ αυτή την «τοποθέτηση προϊόντος» δεν χρειάστηκε να πληρώσουν. Αξίζει να σημειωθεί ότι το φθηνότερο δωμάτιο κοστίζει 1.400 ευρώ τη βραδιά, ενώ το πιο ακριβό φθάνει τα 6.200 ευρώ.

→To Maestro, οι Παξοί και ο κινηματογραφικός τουρισμός

Χάρη στη σειρά, το πρόσφατα ανακαινισμένο ξενοδοχείο (αλλά και εν γένει η Σικελία) καθιερώθηκε στην αμερικάνικη αγορά, και όχι μόνο, με πολλούς Αμερικανούς τουρίστες να καταφθάνουν στο θέρετρο αμέσως μετά την προβολή της (οι σχετικές αναζητήσεις στην Google κορυφώθηκαν λίγο πριν από το τέλος της σειράς, στις 30 Οκτωβρίου) – οι επισκέψεις από χρήστες του διαδικτύου στις ΗΠΑ δεκαπλασιάστηκαν από τον Οκτώβριο έως τον Νοέμβριο.

Το ξενοδοχείο, που παλαιότερα ήταν μοναστήρι (μετατράπηκε σε ξενοδοχείο το 1896, έχοντας έκτοτε φιλοξενήσει μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα του κινηματογράφου), προβλήθηκε με ευνοϊκό τρόπο, μολονότι ήδη από το πρώτο επεισόδιο ένα πτώμα μεταφέρθηκε στις εγκαταστάσεις του, με τους συντελεστές της σειράς να παραδέχονται ότι τους γοήτευσε από την πρώτη στιγμή που το είδαν.

Η τοποθεσία του, η εκπληκτική θέα και η εγγύτητα σε πανέμορφους προορισμούς (σ.σ. οι γειτονικές περιοχές είναι από τις πιο φτωχές περιφέρειες της Ευρώπης), όπως το αρχαίο ελληνικό θέατρο, τους ενθουσίασαν (αν και η πρώτη τους επιλογή ήταν να γυριστεί στη Γαλλία). Συνολικά είχαν δει 70 ξενοδοχεία, πριν καταλήξουν στο San Domenico Palace.

Kαθηγητής Μάρκετινγκ - Marketing Tips | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr.

31/01/2023
30/01/2023
27/01/2023
26/01/2023
25/01/2023
24/01/2023