Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΠρόσωπα στον ΤουρισμόΟλυμπία Γιαννοπούλουπιθανή πτώση στα ελληνικά ξενοδοχεία μετά το 2004

Ολυμπία Γιαννοπούλουπιθανή πτώση στα ελληνικά ξενοδοχεία μετά το 2004

Ηλικία: – Τόπος γέννησης: Νέα Σμύρνη, Αττική Οικογενειακή κατάσταση: ¶γαμος Χόμπι: Μουσική, θέατρο, χορός Ζώδιο: – Που Σπούδασε: Σπούδασα στην Αγγλία Hotel Management, στο Westminster College Που Δούλεψε: Έχω εργαστεί […]

Ηλικία: –

Τόπος γέννησης: Νέα Σμύρνη, Αττική

Οικογενειακή κατάσταση: ¶γαμος

Χόμπι: Μουσική, θέατρο, χορός

Ζώδιο: –

Που Σπούδασε:

Σπούδασα στην Αγγλία Hotel Management, στο Westminster College
Που Δούλεψε:
Έχω εργαστεί στο Royal Hall και Hilton Kensington στο Λονδίνο, στο Porto Myrina και Akti Myrina στη Λήμνο και έχω συνεργαστεί με την Mark Warner Club Hotels.

Που Δουλεύει Τώρα:

Στην AKS Hotels, στο Hinitsa Bay ως Hotel Manager.

Πόσες ώρες την ημέρα εργάζεται;

Δεν υπάρχει ωράριο.

Που είναι μέλος:

Τι πιστεύει:

Ποιοι άλλοι τουριστικοί κλάδοι σας φαίνονται ενδιαφέροντες;

Ενδιαφέρον παρουσιάζει ο Συνεδριακός Τουρισμός.

Ποια άλλη εταιρία εκτός από την δική σας ή αυτή που εργάζεται θαυμάζετε περισσότερο και γιατί;

Η εταιρία που θαυμάζω είναι η Trust House Forte, λόγω του πολύ καλού F/B department.

Ποια προσωπικότητα εν ζωή θαυμάζει και γιατί;

Θαυμάζω την Ειρήνη Παπά για την εξαιρετική ερμηνεία της.

Οικογένεια ή καριέρα και γιατί;

Πολύ θα ήθελα να κάνω οικογένεια αλλά η καριέρα με απορρόφησε περισσότερο.

Αγαπημένος προορισμός διακοπών, για Ελλάδα και εξωτερικό;

Η Μυτιλήνη και η Νέα Υόρκη.
Στιγμές στην καριέρα της:

Ποια ήταν η πιο αστεία στιγμή στην καριέρα σας;

Ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή στην καριέρα σας;

Όταν κάποια στιγμή έχασα τη δουλειά μου.

Επίκαιρες Ερωτήσεις:

Ποιο είναι το μέλλον του τουρισμού των ελληνικών ξενοδοχείων μετά το 2004;

Μετά από καλές και σωστές ανακαινίσεις των ξενοδοχείων, υπάρχει μέλλον και μετά το 2004. Υπάρχει όμως η περίπτωση να υπάρξει πτώση μετά το 2004, αν δεν έχει γίνει σωστή δουλειά. Πιστεύω ότι το κάθε ξενοδοχείο ξεχωριστά πρέπει να κάνει ορισμένες κινήσεις ως μονάδα, όπως είναι η εκπαίδευση του προσωπικού. Σε αυτή την εκπαίδευση στηρίζονται πολλά. Το χαμόγελο κατά την διάρκεια της εξυπηρέτησης του πελάτη είναι πολύ σημαντικό.

Ο ανθρώπινος παράγοντας τι ρόλο παίζει σε ένα ξενοδοχείο που είναι μέλος
μιας αλυσίδας;

Ο ανθρώπινος παράγοντας παίζει τον σημαντικότερο ρόλο σε ένα ξενοδοχείο, και αυτό ξεκινά από πολύ ψηλά, ακόμα και από τον ιδιοκτήτη. Είναι εκείνος που πρέπει να δώσει μεγάλο βάρος στους ανθρώπους που δουλεύουν μέσα στην επιχείρηση. Όταν αυτό γίνει περνάει σε όλο το δυναμικό της εταιρίας. Στα AKS Hotels είναι το 100% της επιτυχίας. Αυτό το κλίμα στη λειτουργία του ξενοδοχείου προσφέρει επιτυχία.

Από πλευράς marketing, ποια είναι τα πλεονεκτήματα της ένταξης ενός
ξενοδοχείου σε μια αλυσίδα;

Στην περίπτωση της αλυσίδας το marketing γίνεται συνολικά για όλη την εταιρία κι έτσι είναι πιο δυναμικό και επιθετικό. Όταν το marketing γίνεται από μια αλυσίδα, ο πελάτης έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογής προορισμών αλλά τελικά σε όποιο ξενοδοχείο και αν πάει παραμένει πελάτης της ίδια αλυσίδας. Επίσης, το φαινόμενο των πελατών που επιλέγουν ξανά ένα ξενοδοχείο της αλυσίδας όταν μείνουν ευχαριστημένοι είναι σύνηθες. Αυτό βοηθάει την επιχείρηση συνολικά.

Ποιο είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του ξενοδοχείου στο οποίο εργάζεστε;

Αρχικά, είναι η τοποθεσία του με την φανταστική παραλία. Το ξενοδοχείο βρίσκεται απέναντι από τις Σπέτσες και έχει πολύ καλές εγκαταστάσεις. Όμως το ανθρώπινο δυναμικό του το κάνει να ξεχωρίζει.

Αντίστροφη Ερώτηση: “Τι θα ήθελε να ρωτήσει το TravelDailyNews;”

Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια;

Δεν χωρούν σε λίγες σελίδες!!!

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024