Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΠρόσωπα στον ΤουρισμόΣτρατής Βουρσούκης Πρέπει να στραφούμε στις “μεγάλες” αγορές της ¶πω Ανατολής και της Αμερικής…

Στρατής Βουρσούκης Πρέπει να στραφούμε στις “μεγάλες” αγορές της ¶πω Ανατολής και της Αμερικής…

Ηλικία: 27 ετών Τόπος γέννησης: Αθήνα Οικογενειακή κατάσταση: ¶γαμος Χόμπι: Φωτογραφία – Ταξίδια Ζώδιο: Τοξότης Που Σπούδασε: University of Northumbria at Newcastle – Μ. Βρετανία, Bachelor of Honours in International […]

Ηλικία: 27 ετών

Τόπος γέννησης: Αθήνα

Οικογενειακή κατάσταση: ¶γαμος

Χόμπι: Φωτογραφία – Ταξίδια

Ζώδιο: Τοξότης

Που Σπούδασε:

University of Northumbria at Newcastle – Μ. Βρετανία, Bachelor of Honours in International Business Administration
University of York – Μ. Βρετανία, Master of Science in International Management.

Που Δούλεψε:

* 1992-3: All Seasons Holidays
* 1993-4: Mario Travel & Tours Cyprus
* 1995: Argonauta Hotel
* 1996-Σήμερα: Nivas Travel Ltd.

Που Δουλεύει Τώρα:

Διευθυντής Εισερχομένου Τουρισμού της Nivas Travel Ltd.

Πόσες ώρες την ημέρα εργάζεται;

Όσες χρειάζεται – “πάντα πάνω από 10”.

Που είναι μέλος:

Greenpeace και άλλες οικολογικές οργανώσεις.

Τι πιστεύει:

Ποιοι άλλοι τουριστικοί κλάδοι του φαίνονται ενδιαφέροντες;

Συνεδριακός Τουρισμός, Εναλλακτικός Τουρισμός.

Ποια άλλη εταιρία εκτός από την δική του ή αυτή που εργάζεται θαυμάζει περισσότερο και γιατί;

Κάθε εταιρία που χρησιμοποιεί σύγχρονες, καινοτομικές τεχνολογικές εφαρμογές και δραστηριοποιείται με στόχο την βελτίωση του υπάρχοντος τουριστικού προϊόντος.

Ποια προσωπικότητα εν ζωή θαυμάζει και γιατί;

Στο χώρο μας τον Richard Branson για τις καινοτόμες ιδέες του και για την πυγμή που επέδειξε απέναντι στο σύγχρονο κατεστημένο της Τουριστικής Βιομηχανίας.

Οικογένεια ή καριέρα και γιατί;

Σίγουρα η επιτυχής συνύπαρξη των δύο είναι απαραίτητη για μια ολοκληρωμένη και ισορροπημένη σε όλα τα επίπεδα προσωπικότητα.

Αγαπημένος προορισμός διακοπών, για Ελλάδα και εξωτερικό;

Για την Ελλάδα αναμφισβήτητα οι Κυκλάδες.
Για το εξωτερικό η Νοτιοανατολική Ασία και οι χώρες της Αφρικής.
Στιγμές στην καριέρα του:

Ποια ήταν η πιο αστεία στιγμή στην καριέρα του;

Έχουν υπάρξει τόσες πολλές αστείες στιγμές με τους φίλους και συνεργάτες που θα ‘ταν άδικο να ξεχωρίσω κάποια.

Ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή στην καριέρα του;

Όταν αποφασίστηκε να επενδύσουμε για το άνοιγμα και την ανεξαρτητοποίηση του Incoming Team εντός του Ομίλου Nivas Travel.
Επίκαιρες Ερωτήσεις:

Ποιο πιστεύει ότι είναι το μέλλον του τουρισμού για την Ευρώπη την ερχόμενη 10ετία;

Η Ευρώπη θα καταφέρει σύντομα, μέσω της Ευρωπαϊκής ένωσης, της εισόδου του Euro και της ελεύθερης διακίνησης τουριστών και προϊόντων να εδραιώσει την παγκόσμια πρωτοπορία της ως προορισμός, και να προσφέρει κατ’ επέκταση ποικίλα καινοτομικά τουριστικά προϊόντα μέσα από συνεργασίες κάθε μορφής.

Ποιό θεωρεί ως φλέγον θέμα του ευρωπαϊκού τουρισμού αυτή την εποχή;

Οι συνέπειες της εισαγωγής του Euro για τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις και την ευρύτερη Τουριστική Βιομηχανία.

Ακούγεται πολύ συχνά ότι ο εισερχόμενος τουρισμός στη χώρα μας είναι χαμηλότερου επιπέδου από αυτόν που θα επιθυμούσαμε. Αν συμφωνείτε με αυτή την γνώμη τι νομίζετε ότι πρέπει να γίνει ώστε η χώρα μας να προσελκύσει ανώτερης ποιότητας τουρίστες.

Είναι γεγονός ότι η Ελλάδα αναλογικά με τον συνολικό αριθμό Τουριστών που υποδέχεται ετησίως, προσελκύει υπερβολικά μεγάλο ποσοστό “χαμηλού budget” επισκεπτών. Την ευθύνη την έχει σίγουρα η πολιτεία που δεν στηρίζει την αναβάθμιση της υπάρχουσας εσωτερικής τουριστικής υποδομής (δηλ. Νέες ξενοδοχειακές μονάδες, άμεση ανακαίνιση των υπαρχόντων, αναβάθμιση των μέσων μεταφοράς, αεροπλοίας, ακτοπλοίας κλπ.).

Εκτός από την Αγγλία και την Γερμανία, ποιες άλλες είναι οι βασικές αγορές για εισερχόμενο τουρισμό στην Ελλάδα; Σε ποιες άλλες αγορές νομίζετε ότι πρέπει να στραφούμε;

Η Κύπρος, οι χώρες της Μέσης Ανατολής και όλο το τέως Ανατολικό και Σοβιετικό block.
Σίγουρα πρέπει να στραφούμε στις “μεγάλες” αγορές της ¶πω Ανατολής και της Αμερικής που μέχρι σήμερα σε γενικές γραμμές τις υποτιμάμε.

Αντίστροφη Ερώτηση: “Τι θα ήθελε να ρωτήσει το TravelDailyNews;”

Θα καταφέρετε να εκμεταλλευτείτε σύγχρονες τεχνολογικές εφαρμογές κατά την ανάπτυξη του site σας, χωρίς ωστόσο να αποδειχτείτε ανταγωνιστές των πελατών σας, δηλαδή των ίδιων των Τουριστικών Επιχειρήσεων που σας στηρίζουν;

TDN: Το να γίνουμε ανταγωνιστές των πελατών μας είναι αντίθετο με την φιλοσοφία της εταιρίας μας Travel Media Applications. ¶λλωστε και οι τρεις εφαρμογές που έχουμε ήδη δημιουργήσει (TravelDailyNews ελληνική και διεθνής έκδοση, και Travel For All) αντικατοπτρίζουν ξεκάθαρα την πρόθεσή μας να συμβάλλουμε στην υποστήριξη της τουριστικής αγοράς και όχι να βρεθούμε αντιμέτωποί της. Και σε αυτόν τον τομέα έχουμε πολλά ακόμα να πραγματοποιήσουμε.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024