Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΣυνέντευξηΓεώργιος Κουν (Massage Therapists-Athens, Greece): Το μασάζ θα πρέπει να είναι ο 'πυλώνας' ενός σύγχρονου Spa σε ένα ξενοδοχείο

Γεώργιος Κουν (Massage Therapists-Athens, Greece): Το μασάζ θα πρέπει να είναι ο 'πυλώνας' ενός σύγχρονου Spa σε ένα ξενοδοχείο

'Πιστεύω χωρίς καμιά αμφιβολία πως το μασάζ θα πρέπει να είναι ο "πυλώνας" ενός σύγχρονου Spa που φιλοξενείται μέσα σε μια ξενοδοχειακή μονάδα. Εάν δεν είναι, θα έπρεπε να είναι, διότι αυτή είναι και η μόνη υπηρεσία που μπορεί ακόμα και από μόνη της να κάνει βιώσιμη μια τέτοια επιχειρηματική προσπάθεια, με ελάχιστα χρήματα και σχεδόν ανύπαρκτο ρίσκο, ακόμα και από τα πρώτα της βήματα', δήλωσε, μεταξύ άλλων, στο TravelDailyNews ο κ. Γεώργιος Κουν, ιδρυτής και διευθυντής του Massage Therapists – Athens, Greece.

TravelDailyNews: Κε Κουν, τι είναι το μασάζ και πως μπορεί να ωφεληθεί μια μικρή ή μεγάλη ξενοδοχειακή μονάδα από μια τέτοια υπηρεσία;

Γεώργιος Κουν: Το μασάζ θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι ο συνδυασμός των ελεγχόμενων χειρισμών, των απαλών κτύπων και πιέσεων των διάφορων μυϊκών ομάδων του ανθρώπινου σώματος. Αυτοί οι χειρισμοί επιφέρουν (στον δέκτη) ανακούφιση από τον σωματικό πόνο, το στρες, καθώς και μια γενικότερη αίσθησης ευεξίας και χαλάρωσης.

Πιστεύω χωρίς καμιά αμφιβολία πως το μασάζ θα πρέπει να είναι ο “πυλώνας” ενός σύγχρονου spa που φιλοξενείται μέσα σε μια ξενοδοχειακή μονάδα. Εάν δεν είναι, θα έπρεπε να είναι, διότι αυτή είναι και η μόνη υπηρεσία που μπορεί ακόμα και από μόνη της να κάνει βιώσιμη μια τέτοια επιχειρηματική προσπάθεια, με ελάχιστα χρήματα και σχεδόν ανύπαρκτο ρίσκο, ακόμα και από τα πρώτα της βήματα. Αυτή είναι η υπηρεσία με τη μεγαλύτερη ζήτηση, μετά φυσικά από τις υπηρεσίες ομορφιάς και αντιγήρανσης που κατέχουν τα ηνία σε παγκόσμιο επίπεδο. Το μασάζ έχει όμως ένα άμεσο μετρήσιμο αποτελέσματα για τον δέκτη και μπορεί από μόνο του σαν αυτοτελή υπηρεσία, να αποφέρει γρήγορα κέρδη και να δημιουργήσει γιατί όχι ακόμα και νέους πιστούς πελάτες.

Θεωρώ σκόπιμο στο σημείο αυτό να σας πω κάτι χαρακτηριστικό, το οποίο και αποτελεί την δική μου προσωπική πεποίθηση, γύρω από το αντικείμενο που εκπροσωπώ: Όπως κατά τη δεκαετία του ’80 μία ξενοδοχειακή μονάδα “έπρεπε” να διαθέτει τη δική της πισίνα, έτσι και κατά τη δεκαετία του ’90 συναντάμε κάτι παρόμοιο όπου εμφανίστηκε η ανάγκη μια ξενοδοχειακή μονάδα να διαθέτει και ένα (υποτυπώδες τουλάχιστον) γυμναστήριο. Κατά παρόμοιο τρόπο εμφανίστηκε κατά τη τελευταία δεκαετία και η τάση, ξενοδοχεία είτε αστικά, είτε resorts, να επιθυμούν να επενδύσουν στο τομέα των υπηρεσιών σωματικής ευεξίας.

Γνώμη μου είναι, ότι οι υπηρεσίες αυτές ήρθαν για να μείνουν και δεν αποτελούν απλώς μια προσωρινή τάση. Εδώ και χρόνια οι υπηρεσίες αυτές αποτελούν μια από τις ισχυρότερες “βιομηχανίες”, με ετήσιο τζίρο που αγγίζει πολλά δισεκατομμύρια δολάρια!

Ο λόγος που αξίζει να γίνουν τέτοιες επενδύσεις τόσο σε εγκαταστάσεις όσο και σε εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό είναι λοιπόν εμφανής. Μην ξεχνάμε πως το πελατολόγιο δε θα περιορίζεται μόνο στους διαμένοντες πελάτες, αλλά θα αποτελείται και από επισκέπτες της ευρύτερης περιοχής (ντόπιο πληθυσμό, επισκέπτες άλλων ξενοδοχειακών μονάδων της ευρύτερης περιοχής κ.λπ).

TDN: Τι έχει να κερδίσει μια ξενοδοχειακή επιχείρηση από τη δική σας διδασκαλία και τρόπο εκμάθησης;

Γ.Κ.: Στόχος μας είναι αφού αναλάβουμε την εκπαίδευση του προσωπικού μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης, να το προετοιμάσουμε κατά τέτοιο τρόπο, ώστε μέσα σε ένα πολύ σύντομο χρονικό διάστημα (συνήθως 6 με 10 ημέρες), να είναι έτοιμο για να ανταπεξέλθει ακόμα και στις πιο απαιτητικές επαγγελματικές προκλήσεις. Προσφέρουμε ολοκληρωμένη εκπαίδευση (και φυσικά δεν αναφέρομαι μόνο σε τεχνικές), ξεκινώντας ακόμα και από μηδενική βάση. Στους μαθητές μας, πέρα από τις μοναδικές τεχνικές μάλαξης που θα μάθουν, θα τους μεταδώσουμε τη δική μας φιλοσοφία, αγάπη και ενθουσιασμό για το μασάζ. Έτσι θα αποκτήσουν πολύ σύντομα και την κατάλληλη ωριμότητα, ώστε να εκτελούν σχεδόν άμεσα, συνεδρίες με μοναδικά ποιοτικά χαρακτηριστικά.
 
Πως μπορεί να κριθεί και να μετρηθεί κάτι τέτοιο ίσως αναρωτηθείτε… Μα από το αποτέλεσμα φυσικά. Οι δέκτες (οι πελάτες δηλαδή) όσο έμπειροι και πολυταξιδεμένοι και να είναι, θα νιώσουν τη διαφορά. Είναι πολύ εύλογο λοιπόν να επιβραβεύσουν το προσωπικό και τη διεύθυνση είτε άμεσα και έμπρακτα, είτε γράφοντας κολακευτικά σχόλια σε ιστοσελίδες όπως το TripAdvisor, είτε (ακόμα καλύτερα) εκφράζοντας την επιθυμία τους να ξαναεπισκεφθούν τη συγκεκριμένη ξενοδοχειακή μονάδα στο μέλλον.

Σκοπός μας είναι (και φυσικά απευθύνομαι στους ξενοδόχους), οι μαθητές μας να είναι περιζήτητοι και να μας βγάζουν πάντα ασπροπρόσωπους! Εμείς δεν πουλάμε προϊόντα, προσφέρουμε μόνο βαθιά γνώση, την οποία και μοιραζόμαστε με όλους τους μαθητές μας. Μια γνώση που πηγάζει από την πολυετή και αξιοπρεπή μας διαδρομή σε αυτόν το χώρο.

Πασχίζουμε διαρκώς ώστε το αποτέλεσμα της διδασκαλίας μας να εντυπωσιάσει θετικά τους πελάτες τους. Θέλουμε οι εντυπώσεις και τα συμπεράσματα που θα βγάλουν φεύγοντας από τα χέρια των μαθητών μας, να ξεπερνούν κατά πολύ τις αρχικές τους προσδοκίες και να αποτελούν κάτι παραπάνω από μια ευχάριστη έκπληξη.

TDN: Ως άνθρωπος του τουρισμού, πώς εξειδικευθήκατε στις υπηρεσίες μάλαξης, και πώς σχεδιάσατε αυτά τα σεμινάρια, που απευθύνονται ειδικά στο ξενοδοχειακό κλάδο;

Τον Σεπτέμβριο του 2009 ξεκίνησα μια προσπάθεια δημιουργώντας μικρούς εκπαιδευτικούς κύκλους μάλαξης, υπό την μορφή “ταχύρρυθμων σεμιναρίων”. Το έναυσμα δόθηκε κυρίως μετά την προτροπή φίλων και πελατών μου. Είμαι ο ιδρυτής και υπεύθυνος του Massage Therapists – Athens, Greece, που είναι μια μικρή, αλλά όχι άγνωστη επιχείρηση παροχής υπηρεσιών σωματικής ευεξίας. Αυτή η εμπειρία μου, μου έδωσε τη δυνατότητα να έχω μια άμεση επαφή με τον χώρο αυτό στην Ελλάδα και σίγουρα μου έδωσε επιπλέον εφόδια πάνω στο εκπαιδευτικό κομμάτι.

Πολύ πριν ασχοληθώ επαγγελματικά με το μασάζ, είναι αλήθεια ότι εργαζόμουν στο χώρο του τουρισμού. Επί σειρά ετών εργάστηκα σε ξενοδοχεία πολυτελείας και τουριστικά γραφεία, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Έχω αποφοιτήσει από την Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας στο τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Ηρακλείου Κρήτης. Έχω επίσης ολοκληρώσει μεταπτυχιακές σπουδές πάνω στο Ευρωπαϊκό Τουριστικό Μάνατζμεντ.

Με το μασάζ ασχολήθηκα κάπως “τυχαία”, καθώς αναζητούσα τρόπους για να ανακουφίσω τις έντονες ενοχλήσεις που επί χρόνια με ταλαιπωρούσαν (οσφυαλγίες, ισχιαλγίες, αυχενικό κ.λπ). Κάποια στιγμή ανακάλυψα τη μακρινή Ταϊλάνδη και τον μαγικό κόσμο του μασάζ, τόσο ως δέκτης, όσο και ως μαθητευόμενος. Έκτοτε το μασάζ αποτέλεσε για εμένα το εισιτήριο για ένα νέο ξεκίνημα, μέσα από μια τελείως διαφορετική φιλοσοφία και ένα νέο τρόπο ζωής. Πολύ σύντομα άρχισα να διδάσκω και να μοιράζομαι τις γνώσεις μου με τους μαθητές μου. Στην πορεία των χρόνων, η διδασκαλία του μασάζ εξελίχθηκε σε κάτι που όχι μόνο με ευχαριστεί αφάνταστα, αλλά με ολοκληρώνει και ως άνθρωπο. Μάλιστα, με αρκετούς μαθητές μου κρατάω επαφή ακόμα και μετά από αρκετά χρόνια, κυρίως μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Συνεπώ, μπορώ να πω πως για τους μαθητές μου η πόρτα μου είναι κυριολεκτικά πάντα ανοιχτή.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024