Μετά την Covid εποχή η Ελληνική αγορά κατάλαβε την σημαντικότητα της επένδυσης στην νέα τεχνολογία.
Χρειάστηκαν μια γερή οικονομική κρίση και μια πανδημία για να ωριμάσει η ελληνική αγορά και να αντιληφθεί τη σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού και των προοπτικών που διανοίγονται από τις επενδύσεις στις νέες τεχνολογίες.
Πλέον το momentum είναι κατάλληλο και το Ταμείο Ανάκαμψης δίνει τη δυνατότητα σε μικρότερου μεγέθους εταιρείες από τον χώρος της ξενοδοχίας και του τουρισμού να περάσουν στην ψηφιακή σφαίρα.
Το πώς θα συμβεί αυτό εξηγούν στο Think Big, οι άνθρωποι της Office Line.
Μαρία Ακριβού
Η Μαρία Ακριβού είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών. Το 2007 άρχισε να εργάζεται στον τηλεοπτικό σταθμό SBC ως παρουσιάστρια ειδήσεων και παρουσιάστρια επιχειρηματικών τηλεοπτικών προγραμμάτων. Έχει εργαστεί ως συντάκτρια οικονομικών και τουριστικών ειδήσεων σε διαδικτυακά και έντυπα περιοδικά και εφημερίδες, ενώ στο παρελθόν συνεργάστηκε με την Εθνική Στατιστική Αρχή, συμμετέχοντας σε ποιοτικές και ποσοτικές έρευνες ελληνικών επιχειρήσεων. Από τον Οκτώβριο του 2013, είναι η συντάκτρια του Fortune Greece (έντυπη και ηλεκτρονική έκδοση), καλύπτει θέματα γυναικείας επιχειρηματικότητας στο powergame.gr, ενώ παράλληλα κάνει αναφορές σε επιχειρηματικά θέματα μέσω του καναλιού της στο YouTube «Think Big». Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στις Πολιτιστικές Σπουδές από το Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών. Μιλάει άπταιστα Αγγλικά, Ιταλικά και Ισπανικά.