Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΣυνέντευξηΘέμης ΚαρτσιώτηςΜε το «βλέμμα» στη διεθνή αγορά

Θέμης ΚαρτσιώτηςΜε το «βλέμμα» στη διεθνή αγορά

Θέμης Καρτσιώτης
Με το «βλέμμα» στη διεθνή αγορά

Ανάμεσα στους βασικότερους στόχους της διοργάνωσης είναι η εξυπηρέτηση του δίπτυχου ‘τουρισμός – πολιτισμός’, που αποτελεί το σημαντικότερο εξαγώγιμο προϊόν της χώρας, καθώς και τη βασική συνιστώσα για την περιφερειακή ανάπτυξη.

TravelDailyNews: Η έκθεση φέτος δημιούργησε νέα δομή. Πώς αναμένεται να εξελιχθεί η νέα δομή που απόκτησε; Ποια είναι η μέχρι τώρα αποδοχή;

Θέμης Καρτσιώτης: Η νέα δομή, οι καινοτομίες, η μεγαλύτερη εξωστρέφεια, ο δυναμισμός, οι νέες διοργανώσεις θεματικών εκθεσιακών αφιερωμάτων όπως τα SPA και ο ξενοδοχειακός εξοπλισμός, οι σημαντικότατες παράλληλες εκδηλώσεις όπως το Destination Marketing Workshop, το διεθνές συνέδριο για τα SPA και το συμπόσιο για τον πολιτιστικό τουρισμό η πρόταση – πρόσκληση προς τον κόσμο να συμμετάσχει στους διαγωνισμούς μας, η περισσότερη διεθνοποίηση με τη συμμετοχή 15 χωρών επίσημα και ξένων εκθετών αυξημένων κατά 40% και προερχομένων από 30 χώρες, αλλά και η μεγαλύτερη εμπορικότητα της Έκθεσης με την πρόσκληση πάνω από 100 διεθνών τουριστικών γραφείων από σημαντικότατες χώρες που έρχονται φιλοξενούμενοι της HELEXPO για να αγοράσουν Ελλάδα, αποτελούν τη νέα PHILOXENIA. Τη νέα PHILOXENIA που δημιουργήσαμε και που συνεχίζουμε να επεκτείνουμε, να αλλάζουμε, να ενισχύουμε με νέες ιδέες και προτάσεις. Είναι σαφές, εκ του αποτελέσματος, ότι η αποδοχή που έχουν οι αλλαγές που κάναμε από πέρυσι ακόμη, είναι μεγάλη. Ωστόσο δεν σταματάμε εδώ, είμαστε σε διαρκή αναζήτηση και με αυξημένα αντανακλαστικά, παρακολουθούμε τις διεθνείς τάσεις και ανάγκες, είμαστε ανοικτοί σε ιδέες, προτάσεις και νέες πρωτοβουλίες, για την επίτευξη των στόχων μας.

TDN: Σε τι επίπεδο κινούνται οι συμμετοχές στην 22η PHILOXENIA;

Θ.Κ.: Με αυξημένα μεγέθη, κατά 13% σε ότι αφορά το σύνολο των εκθετών και κατά 40% τους ξένους εκθέτες, η φετινή PHILOXENIA, βαδίζει φέτος σε πιο αναπτυξιακούς δρόμους. Αναπτύσσεται σε οκτώ περίπτερα και καταλαμβάνει καθαρό εκθετήριο χώρο 10.000 τ.μ. έναντι 9.200 τ.μ. πέρυσι, ο αριθμός των εκθετών, σύμφωνα με τα έως τώρα καταγεγραμμένα στοιχεία, φθάνει τους 785, έναντι 696 πέρυσι. Οι Έλληνες εκθέτες, αυξημένοι κατά 9%, ανέρχονται σε 668 και προέρχονται από όλη τη χώρα, ενώ οι ξένοι, αυξημένοι κατά 40%, ανέρχονται σε 117 και προέρχονται ή αντιπροσωπεύουν 30 χώρες έναντι 20 πέρυσι. Επίσημα συμμετέχουν 15 κράτη, και συγκεκριμένα η Αίγυπτος, η Βουλγαρία, η Γεωργία, η Ινδία, η Ιορδανία, η Ισπανία, η Ιταλία, η Κύπρος, το Ουζμπεκιστάν, η Σερβία και Μαυροβούνιο, η Συρία, η Τουρκία, η Τυνησία και η Ταϋλάνδη. Επίσης, στην Έκθεση, μετέχει και η Ένωση Διεθνών Ευρωπαϊκών Τουριστικών Εκθέσεων I.T.T.F.A., μέλος της οποίας είναι επί σειρά ετών η HELEXPO με την PHILOXENIA και η οποία περιλαμβάνει 23 μέλη – οργανωτές των μεγαλύτερων εκθέσεων τουρισμού σε όλη την Ευρώπη, Ασία και Αφρική.

TDN: Ποιές από τις νέες αγορές θεωρείτε ως σημαντικότερες για την ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού και με ποιο τρόπο θα μπορούσε να διεισδύσει αποτελεσματικότερα η Ελλάδα σε αυτές, ώστε να μεγιστοποιήσει την παρουσία της;

Θ.Κ.: Ο Ελληνικός τουρισμός απευθύνεται σε όλες τις αγορές προβάλλοντας τόσο το τουριστικό όσο και το πολιτιστικό της προϊόν. Ωστόσο, οι γειτονικές Βαλκανικές αγορές είναι σαφές ότι αποτελούν έναν αυτονόητο στόχο για προορισμούς όπως είναι η Μακεδονία, η Θράκη, τα νησιά του Βορείου Αιγαίου ακόμη και η Θεσσαλία, ενώ, συνολικό στόχο αποτελούν νέες μεγάλες αγορές, όπως η μεγάλη αγορά της Κίνας και της Ρωσίας, καθώς και οι αγορές των ΗΠΑ, των Σκανδιναβικών κρατών και βέβαια της Ευρώπης. Σε ότι μας αφορά, προβάλλουμε τη PHILOXENIA, και δι αυτής το σύνολο του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας, σε όλες τις μεγάλες αγορές, με τη συμμετοχή μας σε όλες τις μεγάλες τουριστικές εκθέσεις, καθώς και μέσω των δεκατεσσάρων γραφείων αντιπροσώπων μας σε εννέα αγορές – χώρες –στόχους. Στην κατεύθυνση αυτή, άλλωστε κινείται και το δυναμικό πρόγραμμα πρόσκλησης επιλεγμένων αγοραστών, των 100 περίπου hosted buyers, από όλον τον κόσμο που προσκαλέσαμε και φιλοξενούμε στη Θεσσαλονίκη. Τον τελευταίο χρόνο ιδρύσαμε τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής Θεσσαλονίκης επενδύοντας σε συνεργασία με τη Νομαρχία, το Δήμο, τα Επιμελητήρια, τους Ξενοδόχους και άλλους φορείς της Θεσσαλονίκης και τα αποτελέσματα έχουν αρχίσει να είναι ορατά καθώς η Θεσσαλονίκη αρχίζει να αποκτά στίγμα, ταυτότητα ως τουριστικός προορισμός, μια προσπάθεια που θα κλιμακωθεί τα επόμενα χρόνια.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024