Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΜελέτες και ΈρευνεςΑισιοδοξία για την ανάπτυξη των επαγγελματικών ταξιδιών σε παγκόσμιο επίπεδο το 2006 αποκαλύπτει ο Δείκτης για τα Επαγγελματικά Ταξίδια της CWT

Αισιοδοξία για την ανάπτυξη των επαγγελματικών ταξιδιών σε παγκόσμιο επίπεδο το 2006 αποκαλύπτει ο Δείκτης για τα Επαγγελματικά Ταξίδια της CWT

Αισιοδοξία για την ανάπτυξη των επαγγελματικών ταξιδιών σε παγκόσμιο επίπεδο το 2006 αποκαλύπτει ο Δείκτης για τα Επαγγελματικά Ταξίδια της CWT


  • Ο έλεγχος ασφαλείας των αεροδρομίων και οι καθυστερήσεις των πτήσεων είναι τα κυριότερα εμπόδια που αντιμετωπίζουν αυτοί που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους.
  • Απόρριψη της χρήσης των κινητών τηλεφώνων κατά την διάρκεια της πτήσης.
  • Μείωση του κόστους και επέκταση σε παγκόσμιο επίπεδο αποτελούν πρώτης προτεραιότητας θέματα για τα εταιρικά προγράμματα επαγγελματικών ταξιδιών.


Είτε κάποιος ταξιδεύει για επαγγελματικούς λόγους από την Νέα Υόρκη, το Ρίο ντε Τζανέιρο, το Λονδίνο ή το Πεκίνο έχει πιο πολλά κοινά σημεία απ` ό,τι φαντάζεται με άλλους ταξιδιώτες που ταξιδεύουν σε όλο τον πλανήτη. Ο έλεγχος ασφαλείας των αεροδρομίων και οι καθυστερήσεις των πτήσεων έρχονται στις πρώτες θέσεις όσον αφορά στα στοιχεία εκείνα που έχουν αρνητικό αντίκτυπο στα ταξίδια. Η πλειοψηφία εκείνων που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους δεν επιθυμούν η χρήση των κινητών τηλεφώνων να επιτρέπεται κατά την διάρκεια της πτήσης. Όσον αφορά στους διευθυντές διαχείρισης των ταξιδιών λένε ότι οι προσδοκίες από την διοίκηση των εταιριών τους είναι η μείωση του κόστους και η εφαρμογή του ταξιδιωτικού προγράμματός τους σε παγκόσμιο επίπεδο.

Τα στοιχεία αυτά είναι μεταξύ εκείνων που υπάρχουν στην έρευνα για τα επαγγελματικά ταξίδια σε παγκόσμιο επίπεδο που διεξήχθη από την Carlson Wagonlit Travel με την ονομασία `CWT Business Travel Indicator`. Η έρευνα αυτή έγινε για την καταγραφή των συμπεριφορών και των αντιλήψεων εκείνων που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους και των διευθυντών διαχείρισης των ταξιδιών για την τρέχουσα και μελλοντική κατάσταση στα επαγγελματικά ταξίδια. Η έρευνα ζήτησε τη γνώμη από 2.100 ανθρώπους που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους και από 650 διευθυντές διαχείρισης ταξιδιών, τόσο από πελάτες της CWT, όσο και από μη πελάτες σε 12 χώρες.

Για λόγους δημιουργίας της αναφοράς αυτής οι περιοχές καθορίζονται ως εξής: Ασία – Ειρηνικός (Αυστραλία, Κίνα, Ινδία και Ιαπωνία), Ευρώπη (Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο), Λατινική Αμερική (Βραζιλία, η οποία αντιπροσωπεύει το 50% της αγοράς των επαγγελματικών ταξιδιών της περιοχής) και Βόρεια Αμερική (Καναδάς και Η.Π.Α.).

Τα επαγγελματικά ταξίδια ισχυροποιούνται ξανά το 2006

Η πλειονότητα εκείνων που πραγματοποιούν ταξίδια για επαγγελματικούς λόγους και οι διευθυντές διαχείρισης των εταιρικών ταξιδιών, πιστεύουν ότι ο τομέας των επαγγελματικών ταξιδιών θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα ή θα αυξηθεί το 2006 με τους διευθυντές διαχείρισης των ταξιδιών να είναι πιο αισιόδοξοι από ότι αυτοί που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους. Σχεδόν το 60% των διευθυντών διαχείρισης των ταξιδιών λένε ότι τα ταξίδια θα αυξηθούν αυτό το χρόνο. Λίγο πάνω από το 30% εκείνων που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους πιστεύουν ότι θα ταξιδεύουν περισσότερο, ενώ οι περισσότεροι (48%) πιστεύουν ότι ο αριθμός των ταξιδιών θα παραμείνει το ίδιο σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Ο κ. Hubert Joly, πρόεδρος και chief executive officer της CWT δήλωσε τα επαγγελματικά ταξίδια αυξάνονται. Το γεγονός αυτό αντανακλά την ισχυρή οικονομική ανάπτυξη σε παγκόσμιο επίπεδο και την παγκοσμιοποίηση της οικονομίας και των επιχειρήσεων”.

Σύμφωνα με την έρευνα οι ταξιδιώτες από την Λατινική Αμερική (Βραζιλία) είναι οι πιο αισιόδοξοι για τα επαγγελματικά ταξίδια με σχεδόν το 50% να πιστεύει ότι αυτά θα αυξηθούν το 2006 ακολουθούμενοι από την περιοχή της Ασίας – Ειρηνικού (44%), την Ευρώπη (32%) και την Βόρεια Αμερική (27%). Όσον αφορά στην ευρύτερη περιοχή της Ασίας – Ειρηνικού, το 74% των ταξιδιωτών στην Ινδία και το 45% στην Κίνα πιστεύουν ότι τα επαγγελματικά ταξίδια θα αυξηθούν κατά το 2006.

Προτεραιότητες για τις επιχειρήσεις

Όταν ερωτηθείσα για το τι αναμένει περισσότερο η ηγεσία των επιχειρήσεων, η πλειονότητα των διευθυντών διαχείρισης ταξιδιών (54%) απάντησε την μείωση του κόστους, το οποίο αποτελεί το σημαντικότερο παράγοντα για όλες τις περιοχές.

Ένα παγκόσμιο ταξιδιωτικό πρόγραμμα αποτελεί επίσης θέμα προτεραιότητας για τις περισσότερες εταιρίες. Το 62% των διευθυντών διαχείρισης ταξιδιών αναφέρουν ότι οι εταιρίες τους ενοποιούν τα ταξίδια μέχρι κάποιο επίπεδο, είτε αναλαμβάνοντας μια εκτενή ενοποίηση σε παγκόσμιο επίπεδο (26%), είτε ενοποιώντας τα ανά περιοχές ανά χρονική περίοδο (16%) είτε ενοποιώντας τα κομμάτι-κομμάτι όταν προκύπτει αυτή η ανάγκη (20%).

Η άποψη εκείνων που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους

Ο έλεγχος ασφαλείας στα αεροδρόμια είναι πρώτο στην λίστα από εκείνα τα στοιχεία που επηρεάζουν αρνητικά τα επαγγελματικά ταξίδια (25% των ταξιδιωτών για επαγγελματικούς λόγους) με τις καθυστερήσεις των πτήσεων να έρχεται δεύτερο (24%) και την ισορροπία μεταξύ προσωπικής ζωής και εργασίας και εξυπηρέτησης πελατών να έρχονται στην τρίτη θέση (21%).

Εάν οι αεροπορικές εταιρίες πρόσεχαν πιο πολύ αυτό που λένε οι περισσότεροι συχνοί ταξιδιώτες, τότε δεν θα σκεφτόντουσαν καν το εάν θα έπρεπε να επιτρέψουν την χρήση κινητών τηλεφώνων κατά την διάρκεια της πτήσης. Είτε είναι διστακτικοί να εγκαταλείψουν τον `προσωπικό τους χρόνο` ή απλά δεν ανέχονται τις θορυβώδεις πτήσεις. Το 61% εκείνων που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους και συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι είναι αρνητικοί στην χρήση κινητών τηλεφώνων κατά την διάρκεια της πτήσης.

Οι Ευρωπαίοι είναι οι πιο αυστηροί στο θέμα αυτό με το 70% να δηλώνει αρνητικό σε αυτό το ενδεχόμενο, ενώ οι ταξιδιώτες από την Βόρεια Αμερική εμφανίζονται πιο ανεκτικοί με μόλις το 57% να αντιτίθεται στην χρήση των κινητών τηλεφώνων.

Από όλες εκείνες τις δυσάρεστες καταστάσεις που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, η πιο ενοχλητική σε παγκόσμιο επίπεδο είναι εκείνη των συνταξιδιωτών τους, οι οποίοι δεν `τσεκάρουν` τις αποσκευές τους ενώ θα έπρεπε να το κάνουν (18%), τα μωρά που κλαίνε (17%) και εκείνοι οι ταξιδιώτες που τοποθετούν τις αποσκευές τους πολύ πιο μακριά από τις θέσεις τους (14%).

Ο βαθμός ενόχλησης διαφέρει από περιοχή σε περιοχή. Εκείνοι που ταξιδεύουν στην περιοχή της Ασίας – Ειρηνικού, βρίσκουν πιο ενοχλητικό το κλάμα από τα μωρά. Οι Ευρωπαίοι δηλώνουν ενοχλημένοι από εκείνους οι οποίοι δεν `τσεκάρουν` τις αποσκευές τους ενώ θα έπρεπε. Οι ταξιδιώτες από την Λατινική Αμερική δεν συμπαθούν τους επιβάτες που τους ενοχλούν και οι ταξιδιώτες από την Βόρεια Αμερική με εκείνους που τοποθετούν τις βαλίτσες τους πιο μακριά από εκεί που κάθονται. Όλοι συμφώνησαν ότι οι ταξιδιώτες που πηγαίνουν για διακοπές είναι το λιγότερο που μπορεί να τους ενοχλήσει.

Η έρευνα, επίσης, δείχνει ότι εκείνοι που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους είναι πιο διστακτικοί από ότι οι διευθυντές διαχείρισης ταξιδιών των εταιριών νομίζουν στο να ταξιδεύσουν στις διάφορες περιοχές του πλανήτη. Η Μέση Ανατολή είναι η περιοχή στην οποία δηλώνουν οι περισσότεροι απρόθυμοι να ταξιδεύσουν (74% των ταξιδιωτών σε αντίθεση με το 67% των διευθυντών διαχείρισης ταξιδιών), με την Αφρική να έρχεται δεύτερη (53% έναντι 38%), την Λατινική Αμερική (46% έναντι 26%), Ασία – Ειρηνικός (38% έναντι 18%), την Ευρώπη (22% έναντι 7%) και τέλος την Βόρεια Αμερική (11% έναντι 7%).

Μαντεύοντας το μέλλον

Οι διαχειριστές των ταξιδιών συχνά πιστεύουν ότι οι τεχνολογικά αναβαθμισμένες τεχνολογίες ασφάλειας στο check-in, όπως τα δακτυλικά αποτυπώματα ή η ανίχνευση της ίριδας θα είναι μέρος των επαγγελματικών ταξιδιών σε πέντε χρόνια. Μια ενδιαφέρουσα άποψη είναι επίσης ότι το 83% προβλέπει ότι σχεδόν όλες οι κρατήσεις θα γίνονται μέσω διαδικτύου στο ίδιο χρονικό περιθώριο.

Ο κ. Joly ανέφερε, “ο ενθουσιασμός για τις ηλεκτρονικές κρατήσεις είναι αυτό που βιώνουμε με τους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο. Υπάρχει μια ιδιαίτερα αυξητική τάση στην Αυστραλία, όπου οι ηλεκτρονικές κρατήσεις της CWT είναι αυξημένες κατά 160% σε σχέση με πέρυσι, στην Ευρώπη κατά 71% και στις Η.Π.Α. κατά 43%. Οι ηλεκτρονικές κρατήσεις αποτελούν παράγοντα κλειδί για εκείνες τις εταιρίες, που αναζητούν την μείωση του χρηματικού κόστους στο ταξιδιωτικό τους πρόγραμμα”.

Ωστόσο, στην Βόρεια Αμερική όπου οι ηλεκτρονικές κρατήσεις είναι πιο εντατικές από οποιοδήποτε άλλη περιοχή στον κόσμο, οι διαχειριστές των ταξιδιών εμφανίζονται λιγότερο ενθουσιώδεις για πρόβλεψη μιας μαζικής χρήσης μέσω διαδικτύου, σε σχέση με τους εταίρους τους στις υπόλοιπες περιοχές του κόσμου. Το 81% των διαχειριστών ταξιδιών στην Βόρεια Αμερική δηλώνουν ότι είναι πολύ ή κατά κάποιο τρόπο πιθανό όλες οι κρατήσεις να γίνονται ηλεκτρονικά σε πέντε χρόνια, σε αντίθεση με μια μεγαλύτερη πρόβλεψη στην Λατινική Αμερική (90%), Ευρώπη (87%) και Ασία – Ειρηνικό (83%).

Οι ταξιδιώτες παραμένουν ανεπηρέαστοι από την παρούσα κατάσταση των αεροπορικών εταιριών

Ο δείκτης (Indicator) παρουσιάζει ξεκάθαρα ότι οι συχνοί επιβάτες μένουν ανεπηρέαστοι από το καθεστώς, που επικρατεί στις αεροπορικές εταιρίες σήμερα, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που βιώνουν οικονομική αστάθεια και εργασιακά θέματα και της παροχής μειωμένων ή καθόλου υπηρεσιών και ανέσεων. Για παράδειγμα, όταν εκείνοι που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους ρωτήθηκαν ποιο γεγονός επηρεάζει το ταξίδι τους αρνητικά, μόνο το 7% επέλεξε συχνά για θέματα διοίκησης των αεροπορικών εταιριών, όπως απεργίες και χρεοκοπίες.

Την ίδια στιγμή, αποδέχονται το γεγονός ότι το φαγητό και τα μη αλκοολούχα ποτά που σερβίρονται από τις αεροπορικές εταιρίες θα συνεχίσουν να έχουν μειωτικές τάσεις στα επόμενα πέντε χρόνια. Επιπρόσθετα, σχεδόν το 70% των ταξιδιωτών απάντησε ότι είναι πολύ ή κατά κάποιο τρόπο πιθανό να υπάρξουν λιγότερες μεγάλες αεροπορικές εταιρίες και περισσότερες μικρές σε πέντε χρόνια, ενώ το 61% προέβλεψε περικοπές στο ιπτάμενο προσωπικό.

Οι αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους μεταφέρουν ανθρώπους που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους

Το 66% εκείνων που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους ανέφερε ότι έχει πετάξει με εταιρία χαμηλού κόστους κάποια στιγμή και το 14% από αυτούς που το έκαναν αφορούσε το 61 – 100% των ταξιδιών τους. Στην Λατινική Αμερική είναι οι πιο συχνοί χρήστες με το 28% να δηλώνει ότι πέταξαν με χαμηλού κόστους εταιρία για περισσότερο από το 60% των ταξιδιών τους. Στην Βόρεια Αμερική δηλώνουν το ίδιο το 16% και στην Ευρώπη μόλις το 9%. Στην περιοχή της Ασίας – Ειρηνικού, η Κίνα και η Ιαπωνία δεν έχουν χαμηλού κόστους εταιρίες, αλλά συνδυαστικά στην Αυστραλία και Ινδία το ποσοστό φτάνει τα 16% για το 60% των επαγγελματικών τους ταξιδιών. Αντιθέτως, σχεδόν το 50% των Ευρωπαίων που κάνουν επαγγελματικά ταξίδια δηλώνουν ότι δεν έχουν πετάξει ποτέ με εταιρία χαμηλού κόστους.

Εργασία και Διασκέδαση

Το 58% εκείνων που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους παρέτειναν το ταξίδι τους για να συμπεριλάβουν ελεύθερο χρόνο και διακοπές τουλάχιστον για μια φορά το χρόνο, είτε στην αρχή ή στο τέλος του ταξιδιού τους. Από αυτούς, το 47% δήλωσαν ότι περιστασιακά ή συχνά έχουν μαζί τους την οικογένεια τους ή τους φίλους τους για τον ελεύθερο χρόνο του ταξιδιού τους.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024