Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΤο Θέμα της ΕπικαιρότηταςΕντυπώσεις από το νέο διαφημιστικό σποτ για τον ελληνικό τουρισμό

Εντυπώσεις από το νέο διαφημιστικό σποτ για τον ελληνικό τουρισμό

Εντυπώσεις από το νέο διαφημιστικό σποτ για τον ελληνικό τουρισμό

Τα βλέμματα όλων των επαγγελματιών του τουριστικού χώρου μαγνήτισε πριν λίγες μέρες το νέο διαφημιστικό σποτ για τον ελληνικό τουρισμό, που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία, με την ευκαιρία της διοργάνωσης του 1ου Παγκόσμιου Τουριστικού Φόρουμ στην Ελλάδα.

Πρόκειται για ένα ανθρωποκεντρικό διαφημιστικό, που όπως τονίστηκε από τους δημιουργούς του (τις εταιρίες Karamella, Ashley Group και Cleverbank) μιλάει στην καρδιά και προσκαλεί τους ξένους να ‘ζήσουν τον μύθο τους στην Ελλάδα’. Συγκεκριμένα, τους καλεί να πρωταγωνιστήσουν στην ταινία που λέγεται Ελλάδα, αφού όπως τονίστηκε η Ελλάδα, βάσει του νέου σποτ, είναι μια μεγάλη ‘ταινία’, πρωταγωνιστές της οποίας είναι όλοι οι επισκέπτες της. Σκηνοθέτης του ελληνικού σποτ είναι ο βραβευμένος Ινδός σκηνοθέτης Fani Balla, που σκηνοθέτησε το σποτ της Ινδίας με τίτλο ‘Incredible India’.

Η νέα υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. Φάνη Πάλλη-Πετραλιά εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι το νέο σποτ θα σημειώσει επιτυχία υπογραμμίζοντας ότι “η Ελλάδα πρέπει να αξιοποιήσει το ‘Brand Name’ που έχει αποκτήσει από τους Ολυμπιακούς Αγώνες”, ενώ από την πλευρά του ο πρώην υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος, τόνισε ότι “η νέα διαφημιστική καμπάνια αποπνέει ένα ανθρώπινο μήνυμα και ζει την αισιοδοξία μέσα σε ένα περιβάλλον παγκόσμιας αβεβαιότητας”. Ο πρώην υπουργός μάλιστα ευχαρίστησε τους συντελεστές, αλλά κυρίως τον Μίκη Θεοδωράκη, που απλόχερα πρόσφερε αφιλοκερδώς την μουσική του.

Ο πρόεδρος του WTTC, κ. Jean-Claude Baumgarten, είπε ότι “το νέο διαφημιστικό σποτ το χαρακτηρίζει η απλότητα και το κέφι που μπορεί να νιώσει κάθε εθνικότητας τουρίστας που θα έρθει στην Ελλάδα οποιοσδήποτε και αν είναι ο λόγος του ταξιδιού του”.

Σχολιάζοντας το νέο διαφημιστικό σποτ για τον ελληνικό τουρισμό, ο πρόεδρος του HATTA (Σύνδεσμος των Εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων), κ. Γιάννης Ευαγγέλου, ανέφερε χαρακτηριστικά τα εξής: “Θα χαρακτήριζα το σποτ, που παρουσιάστηκε, ικανοποιητικό και κατάλληλο για μια γενική προβολή της χώρας μας. Μια πρώτη παρατήρησή μου είναι ότι ασφαλώς καλύπτει το βασικό παραθεριστικό προϊόν μας, δεν δίνει όμως καθόλου ερεθίσματα για τα άλλα μας ποιοτικά προϊόντα. Θεωρώ απαραίτητη μια περαιτέρω επεξεργασία σε επίπεδο σχεδιασμού και επιλογών, που θα επιτρέπει την επιλογή και ανάδειξη των εξειδικευμένων ποιοτικών τουριστικών προϊόντων της Ελλάδας. Πάγια θέση μας είναι ότι επιβάλλεται προβολή των θεματικών μορφών τουρισμού, η οποία όμως θα γίνει με ιδιαίτερο τρόπο, ώστε να μας επιτρέψει να αναδείξουμε τα συγκριτικά ποιοτικά πλεονεκτήματα μας”.

Ο πρόεδρος της ΠΟΕΤ (Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επιχειρήσεων Τουρισμού), κ. Γιώργος Δούκας, από την πλευρά του, ανέφερε πως “το νέο διαφημιστικό φιλμάκι για τον ελληνικό τουρισμό, το οποίο παρουσιάσθηκε πρόσφατα, δείχνει άρτιο αισθητικά και, όπως είναι γνωστό, εστιάζεται σχεδόν ολοκληρωτικά στον ελληνικό τρόπο ζωής”.

Η επιλογή αυτή, δηλαδή να αποτελέσει το βασικό μας μήνυμα στις ξένες αγορές το ελληνικό ταμπεραμέντο και ο ιδιαίτερος τρόπος ζωής στην Ελλάδα”, πρόσθεσε μπορεί πράγματι να διαπεράσει σχεδόν όλα τα target groups των πελατών μας. “Εάν, μάλιστα, έχει γίνει σχετική έρευνα και μελέτη (και έχει προκριθεί εξ’ αυτού του λόγου έναντι άλλων επιλογών), πιστεύουμε ότι πρέπει, ως άποψη, να εκφρασθεί με συνέχεια και συνέπεια στο μέλλον για να είναι αποτελεσματικό” συμπλήρωσε. “Αναμφίβολα”, κατέληξε “θα υπάρξουν και δευτερεύοντα μηνύματα και εστιασμένες προσεγγίσεις, οι οποίες θα καλύπτουν τους επί μέρους τομείς του ελληνικού τουρισμού (πολιτιστικός, αθλητικός, θαλάσσιος, ειδικές μορφές κλπ.), και σ’ αυτή όμως την περίπτωση, νομίζουμε, ότι πρέπει να υπάρχει κάποιου είδους συσχέτιση με το κεντρικό μας μήνυμα”.

Γρήγορο, ενδιαφέρον, με μεγάλη εναλλαγή εικόνων και εξαιρετική μουσική επένδυση χαρακτήρισε το νέο διαφημιστικό σποτ για τον ελληνικό τουρισμό ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής, κ. Γιώργος Τσακίρης. Όπως μάλιστα, συμπλήρωσε “αποτελεί μια καλή βάση που πρέπει να εμπλουτισθεί με μερικές εικόνες, οι οποίες θα προβάλλουν το νέο τοπίο υποδομών της μεταολυμπιακής Αττικής, που σε κάθε περίπτωση αποτελεί, μετά την επιτυχή έκβαση της διοργάνωσης των Ολυμπιακών αγώνων, την αιχμή του δόρατος της τουριστικής εικόνας της Ελλάδος και ότι καλύτερο μπορεί να επιδείξει η χώρα μας ως ‘νέος Προορισμός’.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024