Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΣυνέντευξη`Αρης ΖαρπανέληςΔυναμική αγορά η Ελλάδα για τις πολυτελείς κρουαζιέρες

`Αρης ΖαρπανέληςΔυναμική αγορά η Ελλάδα για τις πολυτελείς κρουαζιέρες

`Αρης Ζαρπανέλης
Δυναμική αγορά η Ελλάδα για τις πολυτελείς κρουαζιέρες

TravelDailyNews: Ποιοι είναι οι στόχοι της Silversea Cruises για το 2006;

`Αρης Ζαρπανέλης: Στην Silversea Cruises θέλαμε να αναπτύξουμε κάτι το οποίο δεν υπήρχε στο χώρο της κρουαζιέρας και για αυτό το λόγω επικεντρώσαμε τις προσπάθειες μας στο χώρο του luxury. Τα πλοία που είναι σήμερα στην κατοχή μας είναι καινούργια και όλα έχουν σουίτες. Εισήγαμε τις θεματικές κρουαζιέρες πριν από δύο χρόνια. Σήμερα, το 60% των επιβατών μας είναι από τις ΗΠΑ και το 40% από την Ευρώπη. Ο στόχος μας είναι το ποσοστό αυτό να ισοσκελιστεί και να φτάσει το 50% – 50%. Στο παρελθόν είχαμε υψηλές τιμές αλλά πλέον είμαστε ιδιαίτερα ανταγωνιστικοί σε σχέση με τις τιμές των ξενοδοχείων. Οι άνθρωποι που ταξιδεύουν κυρίως μαζί μας είναι δικηγόροι, λογιστές, επιχειρηματίες και αναζητούν την απόλυτη ηρεμία και να είναι κύριοι του προγράμματος που προσφέρουμε. Και για αυτό το λόγο κατευθυνόμαστε σε ένα πιο προσωποποιημένο πρόγραμμα.

TDN: Ποιες εθνικότητες από την Ευρώπη ταξιδεύουν με την εταιρία σας και πώς βλέπετε την ελληνική αγορά;

Α.Ζ.: Το Ηνωμένο Βασίλειο έρχεται στην πρώτη θέση, με τη Γερμανία και τη Γαλλία στη δεύτερη και ακολουθεί η Ιταλία. Από την Ελλάδα δεν έχουμε πάρα πολλούς επιβάτες. Η Ελλάδα είναι μια χώρα που έχει δυναμική για εμάς, αλλά όχι ως προορισμός επειδή ερχόμαστε στη χώρα εδώ και έντεκα χρόνια. Αυτό που είναι τροχοπέδη για την Silversea Cruises στην ανάπτυξη ενός εκτεταμένου προγράμματος που θα αφορά αποκλειστικά την Ελλάδα είναι η άρση του καμποτάζ. Το ζήτημα αυτό είναι υψίστης σημασίας για εμάς καθώς η άρση του θα μας επέτρεπε αυτόματα να έρθουμε πιο πολλές φορές στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Αθήνα και να εφαρμόσουμε το πρόγραμμα Αθήνα – Αθήνα. Έχουν γίνει πολλές συνομιλίες με διάφορους υπουργούς για το θέμα αυτό και τίποτα δεν έχει ακόμα αποκρυσταλλωθεί. Δεν υπάρχει σαφής στρατηγική για αυτό το θέμα, καθώς ουδείς γνωρίζει πώς να αρχίσει, όμως υπάρχει η θέληση να λήξει σύντομα. Το πρόβλημα είναι η Ένωση των ναυτικών, η οποία μας επιβάλει την πρόσληψη Ελλήνων ναυτικών για το 85% του πληρώματος μας και μισθό σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία, ο οποίος είναι κατά 25% υψηλότερος από τα παγκόσμια επίπεδα.

Η άρση του καμποτάζ θα ωφελήσει τόσο την εταιρία όσο και τα ελληνικά νησιά, καθώς η Silversea Cruises θα εισέλθει σε πιο πολλά νησιά με αποτέλεσμα περισσότερους επισκέπτες στα νησιά αυτά άρα και περισσότερα οικονομικά οφέλη για τους κατοίκους. Σήμερα έχουμε κρουαζιέρες που έχουν δρομολόγια όπως Ελλάδα – Τουρκία, αλλά επιζητούμε την ανάπτυξη δρομολογίων όπως Ελλάδα – Ελλάδα. Ερχόμαστε στην Ελλάδα έξι φορές το χρόνο και επισκεπτόμαστε αρκετά συχνά τα νησιά. Παγκοσμίως προσεγγίζουμε 387 λιμάνια κατά τη διάρκεια του έτους.

TDN: Ποιοι προορισμοί είναι οι κύριοι ανταγωνιστές της Ελλάδας;

Α.Ζ.: Η Ισπανία, η Ιταλία και η ευρύτερη περιοχή της Αδριατικής αποτελούν δημοφιλείς προορισμούς για την εταιρεία. Έχουμε εδραιώσει μια συνεχή επικοινωνία με τις χώρες αυτές, μας αποστέλλουν τα νέα που αφορούν την περιοχή καθώς και τις καινούργιες εξελίξεις και τις ανάγκες του προορισμού σε σχέση με τον τομέα. Επίσης, πρέπει να αναφέρω ότι υπάρχει πολύ καλή συνεργασία με την Τουρκία. Στις κρουαζιέρες που έχουμε στην περιοχή, οι Τούρκοι δίνουν μεγάλη προσοχή στην προώθηση της χώρας τους, διοργανώνοντας εκδηλώσεις προβολής πάνω στο πλοίο και μοιράζοντας μικρά δωράκια σε όλους τους επιβάτες όταν προσεγγίζουμε κάποιο τουρκικό λιμάνι. Αυτό έχει μεγάλη σημασία διότι τα μικρά πράγματα έχουν σημασία στους ανθρώπους και με αυτό τον τρόπο αισθάνονται ότι βρίσκονται στον τόπο τους. Οι άνθρωποι θέλουν να τους καλομαθαίνουν. Η Αθήνα είναι πολύ σημαντική για εμάς αλλά χρειαζόμαστε νέα λιμάνια όπως το Ηράκλειο, το οποίο αναδεικνύεται σε σημαντικό κόμβο. Επίσης, τα μικρά λιμάνια όπως αυτό της Δήλου έχουν μεγάλη σημασία. Οι ταξιδιώτες αυτά θέλουν να ανακαλύψουν. Επίσης, επικεντρωνόμαστε στην πολιτισμική εκπαίδευση των ταξιδιωτών και για αυτό το λόγο θέλουμε να προωθήσουμε ένα πλαίσιο συνεργασίας με διάφορα μουσεία στην Ελλάδα με σειρά διαλέξεων πάνω στο πλοίο.

TDN: Η εταιρία σας προσφέρει πολυτελείς κρουαζιέρες. Τι επίπεδο υπηρεσιών προσφέρουν οι Ελληνικοί προορισμοί στους πελάτες σας;

Α.Ζ.: Κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών αγώνων το επίπεδο υπηρεσιών ήταν εξαιρετικό. Ότι ζητούσαμε το είχαμε. Όταν τελείωσαν οι αγώνες τα πάντα άλλαξαν. Ένα πλοίο που ερχόταν στην Αθήνα το πρωί και έφευγε το βράδι, δεν τύγχανε προσοχής, ενώ από την άλλη το επίπεδο υπηρεσιών στην Καραϊβική, στο Ντουμπάι και στο Ντουμπρόβνικ ήταν και παραμένει αρκετά υψηλό. Εμείς προσβλέπουμε στο μέλλον. Κάθε χρόνο δρομολογούμε μια παγκόσμια κρουαζιέρα που έχει ως εφαλτήριο κάποιο λιμάνι στον κόσμο. Φέτος θα είναι η Νέα Υόρκη και ενδέχεται στο μέλλον η Αθήνα να αποτελέσει τον πρώτο προορισμό. Αυτή την στιγμή, έχουμε την ιδιαίτερα επιτυχημένη κρουαζιέρα Αθήνα – Ντουμπάι, την οποία πραγματοποιούμε κάθε χρόνο για δέκα μέρες. Οι ταξιδιώτες πρέπει να μάθουν για την Ελλάδα και ιδιαίτερα οι Αμερικανοί, οι οποίοι γνωρίζουν ελάχιστα για τη χώρα. Επίσης, το luxury product πρέπει να στοχεύει κατευθείαν τον καταναλωτή. Υπάρχει πρόβλημα στον τομέα αυτό στην Ελλάδα, διότι δεν είναι εύκολο να έρθουμε σε επικοινωνία με τους ταξιδιωτικούς πράκτορες και η αγορά αυτή είναι ιδιαίτερα επικερδής.

TDN: Ποιοι είναι οι στόχοι της Silversea Cruises για τα επόμενα χρόνια;

Α.Ζ.: Η Silversea Cruises έχει στα μελλοντικά της πλάνα την Ελλάδα. Ξεκινήσαμε δρομολόγια στη Ρωσία, την Ινδία και την Πολωνία. ‘Νέες αγορές και μελλοντικές αγορές’ θα μπορούσε κάποιος να πει ότι αποτελεί το σκεπτικό μας. Πρέπει να πούμε ότι εμείς προωθούμε την ιδέα οι πελάτες να βλέπουν τα πλοία μας και να αντιλαμβάνονται τι προϊόν προσφέρουμε. Για παράδειγμα στη Βρετανία, ο κάθε ταξιδιωτικός πράκτορας προσκάλεσε από δέκα ζευγάρια για να τους δείξει το πλοίο και τα οκτώ έκλεισαν κρουαζιέρα με την Silversea Cruises. Αυτό πρέπει να γίνει και στην Ελλάδα, να επιλέγουμε δηλαδή τους πελάτες. Όμως το πρόβλημα με τους Έλληνες ταξιδιώτες είναι το κάπνισμα. Νομίζουν ότι μπορούν να καπνίζουν όπου θέλουν ενώ υπάρχουν προκαθορισμένοι χώροι για αυτό.

TDN: Ποια είναι τα μελλοντικά σχέδια της Silversea Cruises;

Α.Ζ.: Τις ερχόμενες εβδομάδες πρόκειται να ολοκληρώσουμε το πρόγραμμα κρουαζιέρων μας για το 2008. Κατασκευάσαμε δύο καινούργια πλοία, το Silver Whisper και το Silver Shadow με οκτώ μήνες διαφορά το ένα από το άλλο. Επίσης, φέτος θα έχουμε δρομολόγια για Νορβηγία. Παραμένουμε στον τομέα της πολυτελούς κρουαζιέρας και επεκτείνουμε τις health services όπως spa και massage. Η αξία των υπηρεσιών που προσφέρουμε είναι πολύ σημαντική για εμάς και κατά αυτό τον τρόπο θα συνεχίσουμε και στο μέλλον.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024