Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Ανδρέας Γιάνναρος
Managing Director της G-Style

Δημήτρης Σταθόπουλος - 07 Απρίλιος 2006, 00:00

Ανδρέας Γιάνναρος
Managing Director της G-Style

TravelDailyNews: Ποιο είναι το κύριο αντικείμενο δραστηριότητας της G-Style;

Ανδρέας Γιάνναρος: Το κύριο αντικείμενο δραστηριότητας της εταιρίας μας είναι η παραγωγή αξεσουάρ μπάνιου, καθρεφτών και αξεσουάρ για άτομα με ειδικές ανάγκες από ανοξείδωτο ατσάλι.

TDN: Τι ποσοστό των παραγόμενων προϊόντων εξάγεται και σε ποιες χώρες;

Α.Γ.: Ο τομέας των εξαγωγών είναι από τους δυναμικότερα αναπτυσσόμενους τομείς της εταιρίας μας. Σήμερα, οι εξαγωγές αποτελούν το 25% των πωλήσεών μας με στόχο το 2006 να φθάσουν το 30%. Κάθε χρόνο συμμετέχουμε σε τουλάχιστον 4 διεθνείς εκθέσεις. Το 2006 το πλάνο εκθέσεών μας είναι το ακόλουθο:

  • Ιανουάριος 2006: Horecava Amsterdam - The Netherlands, Expro Αθήνα
  • Φεβρουάριος 2006: Hotelympia – London – UK
  • Απρίλιος 2006: MosBuild Moscow – Russia
  • Μάιος 2006: GulfBID Manama – Bahrain
  • Οκτώβριος 2006: Big5 Dubai – UAE

Οι χώρες που μέχρι σήμερα εξάγουμε τα προϊόντα μας είναι: Ιρλανδία, Αγγλία, Ολλανδία, Ισλανδία, Αυστρία, Σλοβενία, Βουλγαρία, Κύπρος, Αίγυπτος, Ιορδανία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Κατάρ, Μπαχρέιν, Ομάν, Σαουδική Αραβία, Ινδία και Τανζανία. Προσπαθούμε κάθε χρόνο να ανοίγουμε δύο νέες αγορές και παράλληλα να αναπτύσσουμε το δίκτυό μας στις ήδη υπάρχουσες.

TDN: Πόσο εύκολη είναι η διαδικασία προσέλκυσης πελατών από το εξωτερικό; Υπάρχει ουσιαστική βοήθεια εκ μέρους δημοσίων οργανισμών, ώστε να δημιουργηθούν οι κατάλληλες συνθήκες για την ενεργοποίηση ελληνικών επιχειρήσεων στο εξωτερικό;

Α.Γ.: Η προσέλκυση πελατών από το εξωτερικό είναι μία χρονοβόρα διαδικασία με υψηλό κόστος. Ένα από τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εταιρίες του κλάδου μας είναι ότι η Ελλάδα δεν είναι συνδεδεμένη ως χώρα με την βιομηχανική παραγωγή, αλλά με τον τουρισμό. Έτσι, από τα πρώτα ζητήματα που καλούμαστε να επιλύσουμε είναι η εμπιστοσύνη του πιθανού πελάτη μας για την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών μας. Σε αυτό το κομμάτι κρινόμαστε αυστηρότερα από τον αντίστοιχο Γερμανό, Ιταλό ή Ισπανό ανταγωνιστή μας.

Το τελευταίο διάστημα υπάρχει μία πολύ σημαντική ενεργοποίηση του Οργανισμού Προώθησης Εξαγωγών τόσο με επιχειρηματικές αποστολές όσο και με συμμετοχές σε εκθέσεις του εξωτερικού. Η παρουσία Ελληνικών κρατικών συμμετοχών σε εκθέσεις εξωτερικού βοηθούν σημαντικά στην αναγνωρισιμότητα της Ελλάδας ως παραγωγό χώρα.

TDN: Ποιες είναι οι νέες τάσεις σε υλικά αλλά και σχέδια που έχει να παρουσιάσει ο κλάδος σας;

Α.Γ.: Η σχεδιαστική τάση στο μπάνιο, όπως και στα περισσότερα είδη εξοπλισμού, εξακολουθεί να είναι μινιμαλιστική με απλές και λιτές γραμμές. Το τελευταίο διάστημα όμως αρχίζει να φαίνεται μια μικρή, αλλά συνεχιζόμενη στροφή προς τις «βαριές» κλασσικές γραμμές. Θεωρώ πάντως ότι για τα επόμενα πέντε τουλάχιστον χρόνια η κυρίαρχη τάση θα είναι η μοντέρνα. Ως προς τα υλικά, όπως η εταιρία μας είχε προβλέψει από το 1995, αυτό που κυριαρχεί και σημειώνει ταχύτατη ανάπτυξη είναι το ανοξείδωτο ατσάλι. Οι καταναλωτές αρχίζουν και βλέπουν τα σημαντικά πλεονεκτήματα του ανοξείδωτου τόσο ως προς την αντοχή του, όσο και στην ευκολία που αυτό συνδυάζεται με όλα τα υπόλοιπα δομικά στοιχεία.

TDN: Σε τι επίπεδο βρίσκεται σήμερα ο ανταγωνισμός; Πόσο σας επηρεάζει;

Α.Γ.: Ο ανταγωνισμός διαχωρίζεται σε ανταγωνισμό σε επίπεδο κόστους μόνο και σε ανταγωνισμό σε επίπεδο ποιότητας-κόστους. Σε αξιολόγηση σε επίπεδο μόνο τιμής σαφώς και οι εταιρίες της Κίνας έχουν το προβάδισμα. Η εταιρία μας προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιότητας σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές. Η παγκοσμιοποίηση της αγοράς πάντως πέρα από τα προβλήματα ανταγωνισμού που δημιουργεί, βοηθάει ώστε να αναβαθμίσουν οι εταιρίες τις υπηρεσίες τους και τα προϊόντα τους.

TDN: Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια αναφορικά με την G-Style;

Α.Γ.: Σε επίπεδο πωλήσεων στους άμεσους στρατηγικούς μας στόχους είναι η ανάπτυξη του δικτύου μας στις Ευρωπαϊκές χώρες και στις χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ (Ρωσία, Ουκρανία, κ.λ.π.), καθώς και η τεράστια αγορά των Η.Π.Α..

Ως προς την διεύρυνση της γκάμας των προϊόντων μας ξεκινήσαμε συνεργασία με τον τομέα WSS προϊόντων μπάνιου της FRANKE προσφέροντας στην ελληνική αγορά μία ολοκληρωμένη πρόταση μπάνιου από ανοξείδωτο ατσάλι. Έτσι, εκτός από τα αξεσουάρ και τους καθρέφτες που παράγουμε, τώρα προσφέρουμε και είδη υγιεινής από ανοξείδωτο ατσάλι (λεκάνες, ουρητήρια, νιπτήρες, ντουζιέρες), ειδικά αξεσουάρ για κοινόχρηστους χώρους, γούρνες πλυσίματος για νοσοκομεία, βιομηχανίες, γυμναστήρια, κ.λ.π., ειδική κρουνοποιία για κοινόχρηστους χώρους, καθώς και αξεσουάρ για χώρους υψηλής ασφάλειας.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top