Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Πάνος Παναγιωτόπουλος:
Προτάσεις ανάδειξης της Αθήνας ως city-break προορισμού

Δώρα Σγάρτσου - 12 Απρίλιος 2006, 00:00

Πάνος Παναγιωτόπουλος:
Προτάσεις ανάδειξης της Αθήνας ως city-break προορισμού

TravelDailyNews: Η τέλεση των Ολυμπιακών Αγώνων στην χώρα μας, δημιούργησε σημαντικές αλλαγές στον τομέα της φιλοξενίας. Μεγάλες ανακαινίσεις, αναβάθμιση υπηρεσιών είναι μερικά μόνο από τα στοιχεία που άλλαξαν. Το ξενοδοχείο σας, ακολούθησε επιθετικά τις αλλαγές αυτές και μάλιστα συνέχισε και μετά τους ολυμπιακούς αγώνες τις επενδύσεις. Πώς θα χαρακτηρίζατε το τουριστικό προϊόν της Αθήνας; Ποιες οι προοπτικές;

Πάνος Παναγιωτόπουλος: Η Αθήνα μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες εισέπραξε πολύ θετικά σχόλια σχετικά με την εικόνα της έτσι ώστε να χαρακτηριστεί ως “καινούργια πόλη”. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα αφενός να πραγματοποιηθούν εδώ, πολλά διεθνή συνέδρια, αφετέρου να αποτελέσει πόλο έλξης μεγάλου αριθμού τουριστών.
Στόχος όλων των εμπλεκομένων στην Αθηναϊκή τουριστική οικογένεια, είναι η προβολή της Αθήνας ως ελκυστικού προορισμού, να είναι αντάξια της Ιστορίας της και να προσδίδει τα πλεονεκτήματά της ως μια σύγχρονη Ευρωπαϊκή πρωτεύουσα.
Ταυτόχρονα, πρέπει να επιδιωχθεί η ενίσχυση της επικοινωνιακής της παρουσίας, τόσο στις σημαντικές εκθέσεις του εξωτερικού, όσο και η εντατικοποίηση της διαφημιστικής της παρουσίας, σε χώρες από όπου υπάρχει δυναμική έλξης επισκεπτών.

Τέλος, θέλω να υπογραμμίσω την εντονότερη από κάθε άλλη εποχή ανάγκη ένταξης στο τουριστικό μας προϊόν, του συνεδριακού τουρισμού. Πώς όμως να συμβεί αυτό, όταν η Αθήνα ακόμη δεν διαθέτει Μητροπολιτικό Συνεδριακό Κέντρο;

TDN: Ο νέος αναπτυξιακός νόμος χαρακτηρίστηκε θετικός για την τουριστική βιομηχανία από πλήθος τουριστικών επιχειρηματιών και φορέων. Πώς χαρακτηρίζετε τον νόμο; Βρίσκετε ενδιαφέρουσα τη δυνατότητα να ενταχθείτε σε κάποια ενέργεια;

Π.Π.: Ο νέος αναπτυξιακός νόμος είναι όντως θετικός. Το ερώτημα που τίθεται βέβαια, είναι ποιοι και πως θα ενταχθούν στις ενέργειες που προτείνει και περιλαμβάνει, καθώς επίσης και πως θα αντιμετωπισθούν πρακτικά οι αέναες γραφειοκρατικές διαδικασίες που σταματούν κάθε διάθεση σημαντικών επενδυτών από το εξωτερικό να ενταχθούν επίσης σε αυτόν.

TDN: Προχωρήσατε πρόσφατα σε κάποια επένδυση; Τι περιλάμβανε;

Π.Π.: Η πλέον πρόσφατη επένδυση συνίσταται σε πλήρη ανακατασκευή υπαρχόντων χώρων στο επίπεδο μεταξύ Lobby και Ballroom, που είχε σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία νέων αιθουσών πολλαπλών χρήσεων συνολικού εμβαδού 600 τ.μ. και χωρητικότητας 400 ατόμων. Οι νέες αυτές αίθουσες με τις ονομασίες Omikron και Ypsilon, έχουν τη δυνατότητα χρησιμοποίησης είτε ενιαία, είτε χωρισμένες ανάλογα με τον αριθμό που κάθε φορά καλούνται να φιλοξενήσουν.

Στο ίδιο επίπεδο, δημιουργήθηκαν επίσης, 5 μικρότερες αίθουσες, χωρητικότητας 10 ατόμων, ώστε να εξυπηρετούνται οι πολύ συχνές ανάγκες εταιριών ή / και ιδιωτών για μικρά private meetings κ.λ.π..

Σήμερα λοιπόν, το Athenaeum InterContinental διαθέτει 3.500 τ.μ. για διοργάνωση συνεδρίων, εκδηλώσεων κ.λ.π., μπορεί να φιλοξενήσει έως 3.500 συμμετέχοντες σε 35 διαφορετικά breakout rooms.

Πρόσφατα επίσης ανακαινίσθηκε πλήρως το εστιατόριο Premiere, που βρίσκεται στον 10 όροφο του ξενοδοχείου, εμπλουτίσθηκε με νέα έργα Τέχνης και υπό τον νέο του Executive Chef, κ. Σωτήρη Ευαγγέλου, βραβεύθηκε ως ένα από τα καλύτερα της Ελλάδας, αποσπώντας Χρυσό Σκούφο για το 2006.

Αυτή τη στιγμή που μιλάμε, εξελίσσονται οι εργασίες κατασκευής ενός νέου Bar, στο επίπεδο lobby του ξενοδοχείου, καθώς επίσης και άλλα νέα έργα υποδομής, όπως το Spa κ.α.

TDN: Σε τι επίπεδο κινείται η πληρότητα στο ξενοδοχείο σας; Ποιες είναι οι εκτιμήσεις σας για τη φετινή τουριστική περίοδο;

Π.Π.: Αυτή τη στιγμή η πληρότητα μας κυμαίνεται για το 2006, στο 67% περίπου. Με δεδομένο ότι Διεθνή συνέδρια με αριθμό συμμετεχόντων άνω των 2.000 δεν θα πραγματοποιηθούν φέτος στην Αθήνα, όπως επίσης και με τις εκθέσεις “Possidonia” και “Defendοry” να μην είναι πλέον τόσο μεγάλες όσο παλαιότερα, ο γενικός αριθμός συμμετεχόντων είναι πιο μικρός. Παρόλα αυτά υπάρχει ζήτηση για Μeetings και Conferences από Ευρώπη και Αμερική και εκτιμώ ότι η χρονιά για την Αθήνα θα είναι γενικά καλή.

TDN: Ποιες ενέργειες πιστεύετε ότι πρέπει να γίνουν τόσο από την πολιτεία όσο και από τους ιδιώτες, ώστε να καθιερωθεί η Αθήνα ως ένας city break προορισμός; Κρίνετε ότι η μέχρι σήμερα πορεία έχει βοηθήσει προς αυτή την κατεύθυνση; (Παρακαλώ αναφέρετε και την άποψη σας για το συγκοινωνιακό δίκτυο της πόλης).

Π.Π.: Η προβολή πρέπει να αφορά όλες τις μορφές και πλευρές της πόλης, με ισόρροπη προβολή μνημείων και σύγχρονης υποδομής, πρέπει να είναι συνεχής και να σχεδιάζεται στρατηγικά από το Υπουργείο Τουρισμού και το Δήμο Αθηναίων. Πιο συγκεκριμένα, για να καθιερωθεί η Αθήνα ως city break, θα πρέπει αφενός η πολιτική τιμών σε υπηρεσίες και προϊόντα άμεσα απευθυνόμενα στους επισκέπτες να είναι ανταγωνιστική άλλων χωρών, αφετέρου να υπάρξει στήριξη δημιουργίας ευρύτερων συμφωνιών μεταξύ μεγάλων τουριστικών μονάδων και ξένων τουριστικών πρακτόρων. Επίσης στα προηγούμενα πρέπει οπωσδήποτε να τονισθεί η ανάγκη λειτουργίας των καταστημάτων σύμφωνα με τα πρότυπα ωραρίων άλλων μεγάλων Ευρωπαϊκών πόλεων, όπως και η ανάγκη θεσμοθέτησης μεγάλων events και οπωσδήποτε η δημιουργία Μητροπολιτικού Συνεδριακού κέντρου.

Το συγκοινωνιακό δίκτυο της Αθήνας, έχει βελτιωθεί σημαντικότατα με τα έργα υποδομής, όπως το μετρό, το τραμ και τον προαστιακό σιδηρόδρομο.

TDN: Πιστεύετε ότι οι προγραμματισμένες εκδηλώσεις είναι ικανές να προσελκύσουν περισσότερους τουρίστες στην πόλη; Η καμπάνια προβολής τους είναι αποτελεσματική;

Π.Π.: Κατ` αρχήν να διευκρινίσουμε ότι στη χώρα μας δεν υπάρχουν προγραμματισμένες εκδηλώσεις, όπως συμβαίνει σε άλλες χώρες. Αν θέλουμε να ονομάζουμε “προγραμματισμένες” ad hoc διοργανώσεις, όπως π.χ. τη φετινή διοργάνωση του διαγωνισμού της Eurovision, τότε ναι, η προβολή τους είναι αποτελεσματική. Αυτό όμως που πρέπει να κατανοήσουμε είναι ότι αν δεν μπούμε στη λογική προγραμματισμού, τακτικών σε είδος και χρονικότητα εκδηλώσεων, θα προσθέσουμε ή θα διαιωνίζουμε άλλον έναν από τους λόγους για τους οποίους θα υστερούμε ως προορισμός, έναντι άλλων πόλεων - ανταγωνιστών.

TDN: Ποια είναι τα συνηθέστερα παράπονα που ακούτε από τους πελάτες σας, όσον αφορά στην πόλη της Αθήνας;

Π.Π.: Πρέπει να ομολογήσουμε ότι τα σχόλια για την Πρωτεύουσα είναι πολύ θετικά μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, σχετικά με την καθαριότητα της πόλης, την ανακαίνιση των ξενοδοχειακών μονάδων και το συγκοινωνιακό δίκτυο.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top