Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Έρευνα της JBR Hellas, με θέμα:
Ικανοποίηση πελατών ξενοδοχείων Αττικής

Δρ. Aρης Ίκκος* - 10 Μάιος 2006, 00:00

Έρευνα της JBR Hellas, με θέμα:
Ικανοποίηση πελατών ξενοδοχείων Αττικής

Σημαντικές δυνατότητες για την ανάπτυξη του τουρισμού της Αθήνας ανέδειξε μελέτη που εκπόνησε η JBR Hellas και παρουσιάστηκε στο πλαίσιο της 37ης τακτικής γενικής συνέλευσης των μελών της Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής. Παράλληλα ανέδειξε και τη σοβαρή εργασία και προετοιμασία που πρέπει να γίνει σε όλους τους τομείς για την επίτευξη των στόχων αυτών.

Μέρος της προετοιμασίας αποτελεί και η παρακολούθηση των δεικτών ικανοποίησης των τουριστών στην Αθήνα και την Αττική. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ικανοποιημένοι τουρίστες είναι οι καλύτεροι πρεσβευτές ενός προορισμού ενώ, αντίθετα, οι δυσαρεστημένοι μπορούν να μετατρέψουν σε μπούμερανγκ ακόμα και την πλέον άρτια επικοινωνιακή καμπάνια.

Τα κύρια συμπεράσματα που προέκυψαν από την έρευνα μπορούν να συνοψιστούν στα παρακάτω:

  • η διαρκώς και ραγδαία αυξανόμενη πληροφόρηση των τουριστών μέσω του Internet,
  • η αύξηση του ρεύματος νέων επισκεπτών στην Αθήνα,
  • η μεγαλύτερη ικανοποίηση από τις ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις και τις εγκαταστάσεις εστιατορίων και καταστημάτων,
  • η βελτίωση της σχέσης Τιμής / Ποιότητας (Value for Money), ιδιαίτερα για τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια,
  • η αισθητή βελτίωση που παρουσιάζει το ποσοστό των τουριστών που προτίθενται να επιστρέψουν στην Αθήνα ή / και να τη συστήσουν σε κάποιο γνωστό τους.

Από την άλλη πλευρά:

  • η εικόνα είναι μικτή σε ότι αφορά στις παροχές των ΟΤΑ, με ορισμένους δείκτες ικανοποίησης να βελτιώνονται (π.χ. κατάσταση σε Πλατείες και Πεζοδρόμια) και άλλους να χειροτερεύουν (π.χ. Πάρκα / Πράσινο, Καθαριότητα),
  • οι παραλίες της Αττικής και τα νησιά του Αργοσαρωνικού εξακολουθούν να παραμένουν σε μεγάλο βαθμό άγνωστες, και
  • η γενική αξιολόγηση παραμένει στα ίδια επίπεδα (7,6 στα 10).

`A Τρίμηνο 2006

Όσο αφορά στους βασικούς λειτουργικούς δείκτες των ξενοδοχείων για το 1ο τρίμηνο του 2006, τόσο η μέση τιμή δωματίου όσο και η πληρότητα εμφανίζουν ανοδικές τάσεις, παρ` όλα αυτά όμως εξακολουθούν να υστερούν σε σχέση με τα αντίστοιχα άλλων μεγάλων Ευρωπαϊκών πόλεων, και η παρουσιαζόμενη αύξηση δεν είναι ανάλογη προς τις δημόσιες και ιδιωτικές επενδύσεις που έγιναν, αλλά ούτε και προς τη θετική εικόνα που δημιούργησαν για την Αθήνα οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2004.

Η εκ νέου καθιέρωση της Αθήνας και της Αττικής στις πρώτες θέσεις των διεθνών δημοφιλών τουριστικών προορισμών απαιτεί επιμονή και μακροχρόνια συστηματική προσπάθεια.

Δείτε αναλυτικά την παρουσίαση της έρευνας στη δεξιά στήλη.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top