Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΆρθραΕκ της σύνταξης…2500 Βρετανοί τουριστικοί πράκτορες ΔΕΝ συνιστούν Ελλάδα!

Εκ της σύνταξης…2500 Βρετανοί τουριστικοί πράκτορες ΔΕΝ συνιστούν Ελλάδα!

Εκ της σύνταξης…
2500 Βρετανοί τουριστικοί πράκτορες ΔΕΝ συνιστούν Ελλάδα!

Το καταφέραμε και αυτό! Μετά από τις τυμπανοκρουσίες για την ανάληψη της διοργάνωσης του ετήσιου συνεδρίου της ABTA στην Αθήνα το 2006 ήρθε η ψυχρή ανακοίνωση της ABTA ότι τελικά προτιμάει την ισπανική Μαρμπέλλα από την Αθήνα.

“…άλλαζαν συχνά οι υπεύθυνοι με τους οποίους καλούμασταν να συνεννοηθούμε, υπήρχε σοβαρό πρόβλημα επικοινωνίας”, αναφέρει στο TravelDailyNews ο εκπρόσωπος του ABTA ως σημαντικότερη αιτία που τους ώθησε να μεταφέρουν την διεξαγωγή του συνεδρίου από την Αθήνα στη Μαρμπέλλα της Ισπανίας.

Βέβαια σε εμάς δεν ακούγεται παράξενο μιας και έχουμε συνηθίσει στην ξαφνική αλλαγή προσώπων στην ηγεσία του ελληνικού τουρισμού αλλά φαίνεται πως στους Βρετανούς δεν αρέσει να μιλάνε κάθε φορά και με άλλο “αρμόδιο”. Τι και αν έκλεισε το CVB της Αθήνας, δεν επηρέασε την απόφαση της ABTA μας λένε. Τι και αν άλλαξε ο υπουργός, οι σύμβουλοι, οι πρόεδροι και οι γενικοί γραμματείς και αφήνουν τον τουρισμό ακέφαλο ουσιαστικά μέχρι να κάνουν και αυτοί τα ταχύρυθμα σεμινάριά τους στον τουρισμό, να ενημερωθούν, να επανεξετάσουν και να επαναξιολογήσουν… η αγορά μπορεί να περιμένει!

Είναι να αναρωτιέται κανείς… πως ανακοινώναμε ένα τόσο σημαντικό συνέδριο ως επίσημο κράτος χωρίς να έχουμε διασφαλίσει με κάποιον επίσημο έγγραφο τρόπο την ανάληψή του από τη χώρα μας; `Η μήπως το είχαμε μεν εξασφαλίσει αλλά δεν ακολουθήσαμε πιστά τις υποχρεώσεις μας και για αυτό τώρα το αρμόδιο υπουργείο… ποιεί τη νήσσα; Από την άλλη μεριά το γεγονός ότι ο πρόσφατα εκλεγείς πρόεδρος της ABTA δουλεύει κατά κύριο λόγο με την Ισπανία και μόνο με Κρήτη από Ελλάδα μπορεί να είναι απλή σύμπτωση, αλλά το ότι δώσαμε τη δικαιολογία στην ABTA στην ουσία να μας θεωρήσουν ασυνεπείς και αφερέγγυους εμμέσως πλην σαφώς δεν ελαφρύνει καθόλου τη θέση μας.

Το θέμα είναι ότι δυστυχώς για άλλη μία φορά χάσαμε! Χάσαμε μία πρώτης τάξεως ευκαιρία να πετύχει η Αθήνα κάτι πολύ ωφέλιμο για τον τουρισμό της. Αριθμός ρεκόρ για συνέδριο της ABTA, 2.500 συνέδρων αναμενόταν, οι οποίοι μάλιστα είναι tour operators σε μία άκρως σημαντική αγορά για την Ελλάδα, τη Μεγάλη Βρετανία, θα επισκέπτονταν τη χώρα μας τον ερχόμενο Νοέμβριο και θα είχαν την ευκαιρία να “γευτούν” Ελλάδα, να δουν το νέο πρόσωπο της Αττικής και με τη σειρά τους να την προτείνουν στους πελάτες τους. Κι όμως η ελληνική πολιτεία, δεν στάθηκε αντάξια των περιστάσεων! Δεν φάνηκε σοβαρή απέναντι τους!

Από το ρεπορτάζ αρχίζουν να διαφαίνονται ως «αποδιοπομπαίοι τράγοι» ο πρόεδρος και η διευθύντρια του Athens CVB και η διένεξη που υπήρξε μεταξύ τους που οδήγησε την δεύτερη στο να διαβάλει την Ελλάδα στους αξιωματούχους της ABTA!!! Μα είναι επαρκής δικαιολογία αυτή; Είναι δυνατόν η υπάλληλος ενός ιδιωτικού φορέα να κρατάει στα χέρια της την τύχη του συνεδριακού τουρισμού της Ελλάδας; Η πολιτεία και το υπουργείο δεν έχουν καμία ευθύνη; Ή απλά βολεύονται να θεωρούν ότι «εμείς κάναμε αυτό που έπρεπε και δώσαμε την αμέριστη υποστήριξή μας (αοριστία) οι ιδιώτες και ο φορέας που ιδρύσανε δεν τα κατάφεραν», το γνωστό σενάριο του διαίρει και βασίλευε που χρησιμοποιούν χρόνια τώρα απέναντι στην πολυφωνία των τουριστικών φορέων.

Μην ξεχνάμε βέβαια ότι στο Athens CVB συμμετείχαν ως ιδρυτικοί φορείς εκτός από τον HATTA και η ΕΞΑ, ο ΣΕΟΕΣ, και ο HAPCO. Τι έκανε το διοικητικό συμβούλιο του ACVB για να ‘μαζέψει’ την ‘κακή’ διευθύντριά του και την όποια διένεξη μπορεί να είχε με τον πρόεδρο και τέλος πάντων να μην αφήσει να φτάσει η κατάσταση εκεί που έφτασε; Γνώριζαν ότι υπήρχε πρόθεση από την ABTA να αποσύρει το συνέδριό της από την Αθήνα; Σύμφωνα με πληροφορίες μας από το Πάσχα συζητείτο στους κόλπους της ABTA η αλλαγή της χώρας διοργάνωσης. Είχε ενημερώσει την Υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης για την προοπτική αυτή και για τις επιπτώσεις που θα έχει; Και αν ναι τι είχε κάνει το υπουργείο ώστε να προλάβει την κρίση;

Το υπουργείο τρέχει τώρα αλλά…! Η ευκαιρία έφυγε… και το υπουργείο χρυσώνει το χάπι κάνοντας λόγο για τα επόμενα συνέδρια. Μακάρι…! Αν αλλάξουμε νοοτροπία, σκέψη και προ πάντων αποκτήσουμε σοβαρότητα και συνέπεια, ίσως μας πάρουν στα σοβαρά…! Αν και η ABTA επίσημα δεν αναφέρει την Ελλάδα ως τον επόμενο τόπο διοργάνωσης του συνεδρίου της στο άμεσο μέλλον.

Πάντως, μεγάλα ποσά δαπανώνται κάθε χρόνο για τουριστική διαφήμιση. Ποσό που υπερβαίνει τα 3,5 εκατ. ευρώ δαπανήθηκε για να δημιουργηθούν τα σποτάκια που προβλήθηκαν κατά τη διάρκεια του μουσικού διαγωνισμού της Eurovision. Δεν ξέρω εσείς…αλλά δυσκολεύτηκα να καταλάβω τι εικόνες ήταν αυτές. Αχταρμάς που λέμε! Φαντάζομαι ότι και οι δυνητικοί μας πελάτες δεν θα πολυκατάλαβαν τι ήταν αυτά. Παρ` όλα αυτά το ταμείο έγραψε… 3,5 εκατ. ευρώ! Τη στιγμή όμως που μπορούμε να πετύχουμε και έμμεση διαφήμιση, αλλά και άμεσες πωλήσεις, με τη διοργάνωση τέτοιων συνεδρίων την αφήνουμε να πάει χαμένη. Έφυγε το συνέδριο της ABTA, φύγανε μαζί και οι tour operators της Μεγάλης Βρετανίας.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024