Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΣυνέντευξηΑριστοτέλης Θωμόπουλος‘Νότα’ αλλαγής στην 22η Philoxenia

Αριστοτέλης Θωμόπουλος‘Νότα’ αλλαγής στην 22η Philoxenia

Αριστοτέλης Θωμόπουλος
‘Νότα’ αλλαγής στην 22η Philoxenia

Μιλώντας για το θέμα των hosted buyers, ο κ. Θωμόπουλος είχε αναφέρει: «Η δυναμική της διοργάνωσης ενισχύθηκε φέτος με την υλοποίηση ενός μεγάλου προγράμματος πρόσκλησης 100 επιλεγμένων και δυναμικών αγοραστών από 30 χώρες και από μεγάλες αγορές, με στόχο την ενίσχυση των συμμετοχών και την αύξηση της επισκεψιμότητας και τελικό ζητούμενο, τη σύναψη συνεργασιών. Η επιτυχία που είχε ανάλογο πρόγραμμα που υλοποιήσαμε για πρώτη φορά πέρσι αποτελεί την καλύτερη πρόβλεψη για φέτος και η φετινή για τα επόμενα χρόνια». Και συνέχισε: «Να υπενθυμίσω ότι πέρσι μεταξύ των εκθετών και των φιλοξενούμενων εμπορικών επισκεπτών πραγματοποιήθηκαν πάνω από 1.600 συναντήσεις ενώ πραγματοποιήθηκαν και εκατοντάδες άλλες, μέσω του Expopartenariat ή κατ’ ιδίαν, οι οποίες στη μεγάλη τους πλειοψηφία αποτελούν βάση για σημαντικές συνεργασίες, πολλές δε από αυτές ολοκληρώνονται με τη σύναψη συμφωνιών».

TravelDailyNews: Στο πλαίσιο της Philoxenia 2006 θα φιλοξενηθούν 100 περίπου buyers από όλο τον κόσμο με στόχο να πραγματοποιηθούν επαφές με την ελληνική αγορά. Ποιές είναι οι προσδοκίες σας από αυτό το πρόγραμμα; Πως θα εξελιχθεί τα επόμενα χρόνια;

Αριστοτέλης Θωμόπουλος: Οι προσκεκλημένοι επαγγελματίες – κυρίως ταξιδιωτικοί πράκτορες και στελέχη tour operators – προέρχονταν την περσινή χρονιά από 18 χώρες (Αυστραλία, Αυστρία, Βρετανία, Βουλγαρία, Κύπρο, Γερμανία, Ουγγαρία, Ισραήλ, Ιταλία, Λίβανο, Μάλτα, Πολωνία, πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας, Ρουμανία, Ρωσία, Ισπανία, Σουηδία και Τουρκία). Το πρόγραμμα φιλοξενίας δυναμικών εμπορικών αγοραστών φυσικά και θα συνεχισθεί από τη HELEXPO, τόσο για τη PHILOXENIA, όσο και για άλλες μεγάλες εκθεσιακές της διοργανώσεις.

Εξαρχής, φέτος, το ενδιαφέρον ξένων τουριστικών πρακτόρων και tour operators από την Ευρώπη και όλο τον κόσμο, για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα φιλοξενίας «Hosted Buyers» της HELEXPO, ήταν μεγάλο, ενώ, ανάλογο είναι και το ενδιαφέρον ομάδας από «Spa Buyers», δηλαδή ειδικευμένους τουριστικούς πράκτορες και οργανωτές ταξιδιών που έχουν προσκληθεί στο εκθεσιακό αφιέρωμα PHILOXENIA SPA, η οποία θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της PHILOXENIA.

Να σημειώσω, ότι όλοι οι προσκεκλημένοι «buyers» ειδικεύονται στην Ελλάδα και τις χώρες εκθέτες της PHILOXENIA και έχουν αξιολογηθεί ιδιαίτερα προσεκτικά. Οι προκαθορισμένες συναντήσεις θα γίνονται σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο του εκθεσιακού κέντρου, ενώ θα πραγματοποιηθούν τις δύο πρώτες ημέρες της έκθεσης που είναι αφιερωμένες στους επαγγελματίες. Δυνατότητα να λάβουν μέρος στα προκαθορισμένα ραντεβού έχουν μόνο οι εκθέτες της PHILOXENIA, ενώ, μετά το τέλος των συναντήσεων θα γίνει ένας απολογισμός των «hosted buyers» και αναλυτική ενημέρωση των εκθετών, καθώς και αξιολόγηση αυτών από τους εκθέτες.

Φέτος, εξάλλου προσκλήθηκαν επιπλέον και 40 εκπρόσωποι σημαντικών διεθνών τουριστικών περιοδικών, εφημερίδων, δικτυακών τόπων προκειμένου να προβάλουν τη PHILOXENIA αλλά και τους εκθέτες της – τουριστικές επιχειρήσεις και προορισμούς.

TDN: Στο πλαίσιο της 22ης PHILOXENIA έχουν προγραμματισθεί συνέδρια με συγκεκριμένες θεματικές, όπως το Spa Congress, το Destination Marketing Workshop και το International Symposium on Cultural and Heritage Tourism. Ποιά η σημασία της εξειδίκευσης για την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού και ποια τα σχέδια της HELEXPO για τις επόμενες διοργανώσεις της PHILOXENIA, όσον αφορά στη διεξαγωγή παράλληλων συνεδρίων;

Α.Θ.: Η εξειδίκευση μπορεί να εξυπηρετήσει στρατηγικούς στόχους του Ελληνικού τουρισμού όπως είναι η προσφορά καλύτερου προϊόντος και η διεύρυνσή του, η είσοδος σε νέες αγορές και η αύξηση του αριθμού των τουριστών που επισκέπτονται την πατρίδα μας, καθώς και η αύξηση της τουριστικής περιόδου σε 12 μήνες το χρόνο. Ως χώρα, έχουμε το συγκριτικό πλεονέκτημα για την ανάπτυξη του λεγόμενου θεματικού τουρισμού, καθώς, μπορούμε, με ανάλογες επενδύσεις βέβαια, να ανταποκριθούμε σε όλα τα είδη.

TDN: Η HELEXPO εγκαινιάζει φέτος τα ελληνικά βραβεία τουρισμού «Philoxenia Tourism Awards», ακολουθώντας το παράδειγμα άλλων μεγάλων διεθνών τουριστικών εκθέσεων. Ποιά η ανταπόκριση του κοινού στο εγχείρημα αυτό και ποιά τα κίνητρα σας για τη πραγματοποίηση του;

Α.Θ.: Η καθιέρωση για πρώτη φορά των Ελληνικών βραβείων τουρισμού «Philoxenia Tourism Awards», πέραν του καινοτομικού στοιχείου που εισάγει, υπογραμμίζει την προσήλωσή της HELEXPO, στην ποιοτική αναβάθμιση του ελληνικού τουρισμού.

Η ψηφοφορία για την ανάδειξη των δημοφιλέστερων τουριστικών προορισμών και των καλύτερων ελληνικών ξενοδοχείων, η οποία διεξήχθη ηλεκτρονικά ήταν ανοικτή σε κάθε ενδιαφερόμενο, ενώ, όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν μέρος στην κλήρωση πολλών ταξιδιών στα βραβευμένα ξενοδοχεία, που θα πραγματοποιηθεί στις 16 Νοεμβρίου 2006 στη Θεσσαλονίκη κατά τη διάρκεια της επίσημης τελετής βράβευσης των καλύτερων του ελληνικού τουρισμού.

Τα βραβεία, καλύπτουν δύο κατηγορίες. Στην κατηγορία «καλύτεροι ταξιδιωτικοί προορισμοί» πραγματοποιήθηκαν ψηφοφορίες για τον αγαπημένο παραθαλάσσιο προορισμό, τον αγαπημένο ορεινό ή εξοχικό προορισμό καθώς και τον αγαπημένο αστικό προορισμό στην Ελλάδα. ¶λλες κατηγορίες βραβείων περιλαμβάνουν τον πιο ρομαντικό προορισμό ή το φιλικότερο προορισμό για οικογένειες με παιδιά, την ομορφότερη παραλία ή τον ομορφότερο παραδοσιακό οικισμό, το καλύτερο χιονοδρομικό κέντρο αλλά και τον αγαπημένο τουριστικό προορισμό στο εξωτερικό. Στην κατηγορία «καλύτερα ξενοδοχεία» οι συμμετέχοντες ψήφιζαν για το αγαπημένο αστικό, παραθεριστικό ή εξοχικό ξενοδοχείο, το πιο πολυτελές ή πιο ρομαντικό ξενοδοχείο, το φιλικότερο ξενοδοχείο για οικογένειες με παιδιά, το καλύτερο ξενοδοχειακό spa, το καλύτερο ξενοδοχειακό εστιατόριο και άλλα.

Θέλουμε να επιβραβεύσουμε τους καλύτερους και να συμβάλλουμε στη δημιουργία άμιλλας για καλύτερη παροχή υπηρεσιών στον Έλληνα και ξένο τουρίστα. Θέλουμε να επιβραβεύσουμε τους καλύτερους, όλους όσους μοχθούν για τον ποιοτικό τουρισμό, συμβάλλοντας, έτσι, ως η κορυφαία τουριστική έκθεση της χώρας στην αναβάθμιση της ποιότητας και της ανταγωνιστικότητας του Ελληνικού τουρισμού.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024