Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΠρόσωπα στον ΤουρισμόΝίκος Δάνδαρης Χρειάζεται εφαρμογή συστημάτων ποιότητας για σωστές υπηρεσίες…

Νίκος Δάνδαρης Χρειάζεται εφαρμογή συστημάτων ποιότητας για σωστές υπηρεσίες…

Νίκος Δάνδαρης
Χρειάζεται εφαρμογή συστημάτων ποιότητας για σωστές υπηρεσίες…

Ηλικία: 42

Τόπος γέννησης: Ηράκλειο Κρήτης

Οικογενειακή κατάσταση: ‘Εγγαμος με ένα παιδί (Κατερίνα)

Χόμπι: Αυτοκίνητο, Μουσική, Διάβασμα

Ζώδιο: Ιχθείς

Που Σπούδασε:

* Ανωτέρα Σχολή Τουριστικών Επαγγελμάτων Ρόδου (1 Έτος)
* Ανωτέρα Σχολή Τουριστικών Επαγγελμάτων Καiρου (2 Έτη)

Που Δούλεψε:

* Akti Zeus 4 Χρόνια, Front Office Manager
* Creta Maris 7 Χρόνια, Front Office Manager
* Silva Maris 1 Χρόνο, Υποδιευθυντής
* Bella Maris 3 Χρόνια, Διευθυντής

Που Δουλεύει Τώρα:

Maris Hotels, Διευθυντής Ξενοδοχείου Candia Maris

Πόσες ώρες την ημέρα εργάζεται;

Δώδεκα ώρες τουλάχιστον

Που είναι μέλος:

Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων

Τι πιστεύει:

Ποιοι άλλοι τουριστικοί κλάδοι του φαίνονται ενδιαφέροντες;

Οργάνωση Συνεδρίων – Θεματικός Τουρισμός.

Ποια άλλη εταιρία εκτός από την δική του ή αυτή που εργάζεται θαυμάζει περισσότερο και γιατί;

Όλες τις εταιρίες τουρισμού, ανεξαρτήτως μεγέθους, που στοχεύουν στις ποιοτικές υπηρεσίες προβάλλοντας την Ελλάδα έχοντας την ανάλογη διάρκεια και εισπράττουν την επιβράβευση του πελάτη.

Ποια προσωπικότητα εν ζωή θαυμάζει και γιατί;

Το Νίκο Σκουλά, μεγάλο δάσκαλο του τουριστικού management.

Οικογένεια ή καριέρα και γιατί;

Και τα δύο πάνε μαζί.

Αγαπημένος προορισμός διακοπών, για Ελλάδα και εξωτερικό;

Ήπειρος, Ζάκυνθος, Κρήτη, Ιταλία, Γαλλία

Στιγμές στην καριέρα του:

Ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή στην καριέρα του;

Όταν το 1990 αντιμετώπισα ένα πραγματικά δύσκολο overbooking 150 δωματίων.

Επίκαιρες Ερωτήσεις:

Ποιο πιστεύει ότι είναι το μέλλον του τουρισμού για την Ελλάδα την ερχόμενη 10ετία;

1. Συνεχής εκπαίδευση των εμπλεκομένων σε όλα τα επίπεδα του τουριστικού τομέα
2. Ανάπτυξη και βελτίωση όλων των παρελκυόμενων τουριστικών υπηρεσιών
3. Εφαρμογή συστημάτων ποιότητας με στόχο σωστά προσφερόμενες υπηρεσίες

Ποιό θεωρεί ως φλέγον θέμα του τουρισμού αυτή την εποχή;

1. Η καθετοποίηση υπηρεσιών των μεγάλων tour-operators
2. Η ραγδαία ανάπτυξη ανταγωνιστικών προορισμών
3. Η ανεπαρκής – βραδεία πορεία των τουριστικών υποδομών – υπηρεσιών στην Ελλάδα.

Το μέγεθος μια ξενοδοχειακής μονάδας επιδρά -και με ποιόν τρόπο- στην άμβλυνση της εποχικότητας;

Το μέγεθος σε συνδυασμό με τις προσφερόμενες υπηρεσίες και τις δραστηριότητες που αναπτύσσονται στη μονάδα σαφώς και συμβάλλει στην άμβλυνση της εποχικότητας (Golf, Υδροθεραπεία, Αθλητικές Υποδομές Ανοικτού και Κλειστού Τύπου, Συνεδριακά Κέντρα και Εγκαταστάσεις)

“Ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο'”, πόσο αλήθεια ή υπερβολή πιστεύετε ότι είναι αυτή η φράση;

Πάντα με τη συμπεριφορά μας ο πελάτης πρέπει να αποκομίζει την εντύπωση ότι έχει δίκιο ακόμα και όταν αυτό δεν συμβαίνει, με εξαίρεση πάντοτε τις κραυγαλέες περιπτώσεις.

Αντίστροφη Ερώτηση: “Τι θα ήθελε να ρωτήσει το TravelDailyNews;”

Η συνάρτηση, βελτίωση προϊόντος με τιμή διάθεσης, έχει άμεση σχέση με τις στρατηγικές κινήσεις των ανταγωνιστικών προορισμών, η μελέτη των οποίων είναι σχεδόν ανύπαρκτη.
Πιστεύετε ότι η δημιουργία μιας τέτοιας στήλης μέσα από την οποία θα εμφανίζονται τα ανάλογα στοιχεία ενημέρωσης των αναγνωστών, είναι εφικτή;

TDN: Σαφώς και είναι εφικτή, χρειάζεται όμως προσεκτικό σχεδιασμό ώστε να παρέχει τις πληροφορίες που χρειάζεται ο τουριστικός επαγγελματίας.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024