Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Έρευνα-ορόσημο
`Οι Μελλοντικές Φυλές Ταξιδιωτών 2020` από την Amadeus και το Henley Centre Headlight Vision

12 Φεβρουάριος 2007, 00:00

Έρευνα-ορόσημο
`Οι Μελλοντικές Φυλές Ταξιδιωτών 2020` από την Amadeus και το Henley Centre Headlight Vision

Τις βασικότερες κοινωνικές, γεωπολιτικές, οικονομικές και τεχνολογικές τάσεις που θα καθορίσουν ποιοι θα ταξιδεύουν στο μέλλον, ποιές κατηγορίες ταξιδιωτών θα επικρατήσουν και ποιές θα είναι οι ιδιαίτερες ανάγκες τους προσδιορίζει έρευνα-ορόσημο με την ονομασία “Οι Μελλοντικές Φυλές Ταξιδιωτών 2020” (Future Traveller Tribes 2020), που διενεργήθηκε από την εταιρία τεχνολογικών λύσεων για την τουριστική βιομηχανία Amadeus και τη διεθνή συμβουλευτική εταιρία ανάλυσης μελλοντικών τάσεων Henley Centre Headlight Vision.

Η έρευνα «Μελλοντικές Φυλές Ταξιδιωτών 2020» αποκαλύπτει επίσης ότι η τεχνολογία πρέπει να προσαρμόζεται συνεχώς στις προσωπικές ανάγκες των ταξιδιωτών καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Αυτό που χαρακτηρίζεται ως εξανθρωπισμός της τεχνολογίας αναμένεται να αναπτυχθεί σε βασικούς τομείς, όπως οι ψηφιακές ταυτότητες, η ενσωμάτωση πληροφοριακών συστημάτων, η ροή πληροφοριών σχετικά με τον τόπο προορισμού σε πραγματικό χρόνο και οι νέες τεχνολογίες επικοινωνίας.
Σύμφωνα με τον κ. Frederic Spagnou, αντιπρόεδρο του τμήματος Airline Business της Amadeus: “Δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε την προσπάθεια κατανόησης των σημερινών και μελλοντικών αναγκών και απαιτήσεων των ταξιδιωτών. Αυτή η πρωτοποριακή έρευνα, που προσδιόρισε τέσσερις διαφορετικές κατηγορίες ταξιδιωτών, κάθε μία με ιδιαίτερες ανάγκες, θα βοηθήσει όλους μας να εξετάσουμε την προσέγγισή μας στον τομέα παροχής καινοτόμων και αποτελεσματικών υπηρεσιών. Ο εξανθρωπισμός της τεχνολογίας, εάν χρησιμοποιηθεί ως σημείο αναφοράς, μπορεί να οδηγήσει σε μία μορφή ταξιδιού απλούστερη  και πιο προσωποποιημένη. Το μέλλον είναι πάντα αβέβαιο, ελπίζουμε όμως, ότι η έρευνα “Μελλοντικές Φυλές Ταξιδιωτών 2020” θα δώσει το ερέθισμα για έναν διάλογο σχετικά με το μέλλον του ταξιδιού. Το βέβαιο είναι ότι ο ταξιδιώτης πρέπει να παραμείνει στο επίκεντρο αν θέλουμε να επιτύχουμε συνεχή ανάπτυξη και κερδοφορία”.

Οι τέσσερις «φυλές» ταξιδιωτών

Η έρευνα «Μελλοντικές Φυλές Ταξιδιωτών 2020» αναλύει τις επιπτώσεις των κύριων διεθνών τάσεων όπως η παγκοσμιοποίηση των επιχειρήσεων, της πολιτικής, της μετανάστευσης και του τουρισμού. Αυτές οι τάσεις εξετάζονται παράλληλα με κυρίαρχες καταναλωτικές τάσεις, όπως η αύξηση του ενδιαφέροντος για περιβαλλοντικά ζητήματα και οικονομική ευπραγία καθώς και το αίτημα για εξατομίκευση και την αναζήτηση συνθηκών υγείας και ευζωίας. Με βάση τα παραπάνω και σε συνδυασμό με εκτενείς συνεντεύξεις με εκπροσώπους αεροπορικών εταιριών, στελέχη της βιομηχανίας και ειδικούς της τεχνολογίας, καθορίστηκαν οι τέσσερις κατηγορίες που είναι οι ακόλουθες:

  1. Global Executives: Η ελίτ των ταξιδιωτών που αναζητούν την εμπειρία του ιδιωτικού τζετ και οι οποίοι προέρχονται κυρίως από αναδυόμενες αγορές όπως η Βραζιλία, η Ρωσία, η Ινδία και η Κίνα.
  2. Active Seniors: Οι εύποροι και μεγαλύτεροι σε ηλικία ταξιδιώτες, μεταξύ 50 έως 75 ετών που θα συνεχίσουν να ταξιδεύουν για λόγους αναψυχής και διεύρυνσης του πολιτιστικού τους ορίζοντα.
  3. Cosmopolitan Commuters: Οι κάτοικοι μιας πόλης οι οποίοι εργάζονται σε άλλο αστικό κέντρο και θα χρησιμοποιούν τις αερομεταφορές για τις μετακινήσεις τους.
  4. Global Clans: `Ανθρωποι οι οποίοι θα χρησιμοποιούν τις αερομεταφορές με ολοένα και αυξανόμενη συχνότητα για να επισκέπτονται τα διασκορπισμένα σε διάφορα σημεία του κόσμου μέλη της οικογένειάς τους.

“Για πρώτη φορά, η συγκεκριμένη έρευνα εξετάζει παράλληλα τις κύριες μακροπρόθεσμες τάσεις, τις αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά και τις εξελίξεις στην τεχνολογία, απεικονίζοντας με ρεαλιστικό τρόπο τις κατηγορίες ταξιδιωτών που θα προκύψουν τα επόμενα 10-15 χρόνια. Πιστεύουμε ότι η έρευνα θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στον τρόπο που θα προσφέρονται οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες στο μέλλον.  Είναι σημαντικό οι πάροχοι ταξιδιωτικών υπηρεσιών να κατανοήσουν πώς θα διαφοροποιούνται οι ανάγκες των ταξιδιωτών και τι πρέπει να γίνει ώστε να διασφαλιστεί η αφοσίωση τους” δήλωσε ο κ. Sian Davies, Διευθύνων Σύμβουλος του Henley Centre Headlight Vision. 

Ο ρόλος της τεχνολογίας στην βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας

Ο εξανθρωπισμός της τεχνολογίας, που θα ενισχύσει την ευκολία χρήσης και την διαδραστικότητα, θα κυριαρχήσει σε όλη την διαδικασία του ταξιδιού: την κράτηση, το check-in, κατά τη διάρκεια της πτήσης και στην παραλαβή των αποσκευών. Πιθανές τεχνολογικές εξελίξεις που μπορούν να υποστηρίξουν τον εξανθρωπισμό  της περιλαμβάνουν: σε βραχυπρόθεσμο στάδιο την ταυτοποίηση μέσω κάρτας SIM, τις προσωποποιημένες πληροφορίες προορισμού, την ενημέρωση για το ταξίδι εν κινήσει και τις υπηρεσίες ψηφιακού υπαλλήλου. Μακροπρόθεσμα περιλαμβάνουν την χρήση ψηφιακών μνημών, τα γυαλιά 3-D, το σύστημα αναγνώρισης RFID για ανθρώπους και αποσκευές και τα αυτόματα κιόσκια αυτοεξυπηρέτησης.

Τα διάφορα σενάρια που μελετήθηκαν στην έρευνα ποικίλλουν από τους ταξιδιώτες που θα έχουν την δυνατότητα να πραγματοποιούν «περιηγήσεις» εικονικής πραγματικότητας έτσι ώστε να εξοικειωθούν με το αεροδρόμιο πριν βγουν από το σπίτι τους, μέχρι τη χρήση τεχνολογιών, οι οποίες θα εντοπίζουν αν οι ταξιδιώτες έχουν πρόβλημα άγχους κατά την διάρκεια του check in.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top