Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Νίκος Κοντάκης
μονόδρομος η βελτίωση της ποιότητας σε προϊόντα και υπηρεσίες

09 Οκτώβριος 2000, 00:00

Νίκος Κοντάκης
μονόδρομος η βελτίωση της ποιότητας σε προϊόντα και υπηρεσίες

Ηλικία: 44

Τόπος γέννησης: Ηράκλειο Κρήτης

Οικογενειακή κατάσταση: Έγγαμος με 2 παιδιά (Ειρήνη 14, Πέτρος 12)

Χόμπι: Τουρισμός, Διάβασμα, Φωτογραφία, Ποδήλατο

Ζώδιο: Δίδυμοι

Που Σπούδασε:

* Ελλάδα: Aνωτέρα Σχολή Τουριστικών Επιχειρήσεων
* Ελβετία: Μετεκπαίδευση Πανεπιστήμιο Βέρνης
* ΕΑΠ: Μεταπτυχιακό Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (σε εξέλιξη)

Που Δούλεψε:

* CAPSIS BEACH: 10 χρόνια F.O.M. - Υποδιευθυντής
* ΖORBAS VILLAGE: 3 χρόνια διευθυντής
* ANISSA BEACH: 3 χρόνια διευθυντής

Που Δουλεύει Τώρα:

MARIS HOTELS:
* CRETA MARIS - 3 χρόνια διευθυντής
* CANDIA MARIS - 2 χρόνια διευθυντής και τα τελευταία 4 χρόνια Διευθυντής Πωλήσεων και Συμβολαίων MARIS HOTELS & Υπεύθυνος Επιλογής Προσωπικού

Πόσες ώρες την ημέρα εργάζεται;

Εκτός επαγγελματικού χώρου βρίσκομαι περίπου 8 ώρες

Που είναι μέλος:

* Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών
* ΕΕΔΕ

Τι πιστεύει:

Ποιοι άλλοι τουριστικοί κλάδοι του φαίνονται ενδιαφέροντες;

Τουριστική εκπαίδευση σε ερευνητικό επίπεδο
 

Ποια άλλη εταιρία εκτός από την δική του ή αυτή που εργάζεται θαυμάζει περισσότερο και γιατί;

Μέχρι πριν από 10 χρόνια που δεν δούλευα ακόμα για τα MARIS θαύμαζα το CRETA MARIS για την διαχρονική ποιότητα, συνέπεια, υψηλό επίπεδο υπηρεσιών, σεβασμό στους πελάτες αλλά και στους συνεργάτες.
Ο θαυμασμός συνεχίζεται.
 

Ποια προσωπικότητα εν ζωή θαυμάζει και γιατί;

Τον Νίκο Μεταξά για την συμβολή του στον τουρισμό της Κρήτης.
 

Οικογένεια ή καριέρα και γιατί;

Δεν θα μπορούσα να φανταστώ τον εαυτό μου χωρίς οικογένεια. Χωρίς την Κατερίνα, την Ειρήνη και τον Πέτρο. Μου δίνουν δύναμη.
 

Αγαπημένος προορισμός διακοπών, για Ελλάδα και εξωτερικό;

Μήλος (Κλήμα), Mέτσοβο, Αυστρία ZEL AM SEE.

Στιγμές στην καριέρα του:

Ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή στην καριέρα του;

Όταν κάποιον Αύγουστο, έπρεπε να αντιμετωπίσω 200 δωμάτια overbooking.
Επίκαιρες Ερωτήσεις:

Ποιο πιστεύει ότι είναι το μέλλον του τουρισμού για την Ελλάδα την ερχόμενη 10ετία;

* Ποιότητα σε όλα τα επίπεδα και από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς
* Αναβάθμιση των προσφερομένων υπηρεσιών
* Βελτίωση των υποδομών
* Ανάδειξη της “ελληνικής φιλοξενίας” ως μοναδικό φαινόμενο
* Προστασία του περιβάλλοντος
* Νέες μορφές τουρισμού
* Διαφοροποίηση τουριστικού προϊόντος
* Εκσυγχρονισμός της τουριστικής εκπαίδευσης

 

Ποιό θεωρεί ως φλέγον θέμα του τουρισμού αυτή την εποχή;

Οι συγχωνεύσεις των μεγάλων tour operators σε ευρωπαϊκό επίπεδο
 

Διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες έχουν κάνει ή προγραμματίζουν να κάνουν επενδύσεις στην Ελλάδα. Πόσο αυτό επηρεάζει τις ελληνικές αλυσίδες ξενοδοχείων και ποια νομίζετε ότι πρέπει να είναι η αντίδραση τους;

Για τις αλυσίδες που προσφέρουν καλό και ποιοτικό προϊόν δεν νομίζω να υπάρχει κανένα πρόβλημα. Για τις εταιρίες που δεν προσφέρουν ποιοτικό προϊόν και ποιοτικές υπηρεσίες είναι ακόμα μια πρόκληση βελτίωσης που αν δεν κάνουν θα βγουν έτσι και αλλιώς ζημιωμένοι.

Πόσο αποτελεσματικά μπορούν να συμβάλλουν στις πωλήσεις των ελληνικών ξενοδοχείων οι διεθνείς ηλεκτρονικοί κόμβων κρατήσεων δωματίων;

Στην παρούσα φάση ναι, αλλά όχι σε μεγάλα μεγέθη. Πολύ σύντομα όμως που θα μπουν και οι μεγάλοι Tour operators στο e-travel ή που θα δημιουργηθούν νέοι e-tour operators, τότε θα αλλάξει ριζικά το τοπίο.

Αντίστροφη Ερώτηση: “Τι θα ήθελε να ρωτήσει το TravelDailyNews;”

Σκέφτεστε να δημιουργήσετε μόνιμο site και μόνο για συνεδριακό
τουρισμό - συνεδριακά κέντρα;

TDN: Η Travel Media Applications έχει ως στόχο τη δημιουργία εξειδικευμένων εφαρμογών στο διαδίκτυο για τον τουρισμό και τα ταξίδια και παράδειγμα είναι μέχρι στιγμής το TravelDailyNews και το Travel For All. Όσο η τουριστική αγορά εξοικειώνεται με το διαδίκτυο και αποκτάει περισσότερες απαιτήσεις, θα μας δίνεται η δυνατότητα να επεκτείνουμε και να εξειδικεύουμε ακόμα περισσότερο τις εφαρμογές μας και σε μορφές τουρισμού όπως ο συνεδριακός, κ.ά.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top