Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Ανοιχτή επιστολή - O Επισκέπτης Τουρίστας Πελάτης του ΤΑΞΙ στη Κύπρο

Μιχάλης Δημοσθένους - 19 March 2007, 00:00

Ανοιχτή επιστολή - O Επισκέπτης Τουρίστας Πελάτης του ΤΑΞΙ στη Κύπρο
του Μιχάλη Δημοσθένους

Επιμένω στο δικαίωμα να πιστεύω ότι είμαι ένας σημαντικός επισκέπτης στο νησί σας.
Ο χρόνος μου είναι πολύτιμος όταν χρειάζομαι ταξί και απεχθάνομαι να περιμένω. Αυτό είναι ένα σπουδαίο δικαίωμα που αγοράζω με τα λεφτά μου. Αλλά να θυμάστε ότι αν μείνω ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση σας θα σας καλέσω για να με ξαναταξιδεύσετε και να είστε σίγουρος, θα σας συστήσω και στους  φίλους μου.

Τώρα είμαι κοσμογυρισμένος και ξέρω τι θέλω, παρά λίγα χρόνια πριν. Συνήθισα σε καλύτερα επίπεδα και οι ανάγκες μου είναι πιο πολύπλοκες. Είμαι διατεθειμένος να ξοδέψω περισσότερα λεφτά, αλλά επιμένω σε ποιότητα, καλή πληροφόρηση για το τόπο σας που επισκέπτομαι και καλή εξυπηρέτηση. Προσθέστε στην επαγγελματική εξυπηρέτηση και λίγη επί πλέον προσωπική και φιλική φροντίδα και θα γίνω μια ζωντανή διαφήμιση των οδηγών Ταξί του τόπο σας και γενικά της Κύπρου.

Είμαι όπως και σεις άνθρωπος. Είμαι ευαίσθητος, ειδικά όταν ξοδεύω λεφτά. Δεν μου αρέσει να με παραμελούν, να μην με λαμβάνουν υπ’ όψη και να μην με εκτιμούν. Είμαι υπερήφανος. Χρειάζομαι το φιλικό και προσωπικό σας χαιρετισμό. Είναι σπουδαίο για μένα να αναγνωρίζετε τι πελάτης είμαι, τι ανάγκες έχω και πόσο σημαντικό είναι για μένα οι σωστές περιβαλλοντικές φροντίδες στο ταξί σας.

Αναμένω να συναντήσω ένα καθαρό ταξί, να μην μυρίζει τσιγάρο, ένα οδηγό ξυρισμένο με μαλλιά φροντισμένα και εάν διαθέτει γενειάδα να είναι περιποιημένη. Ένα οδηγό  ευγενικό, πρόσχαρο, να οδηγά με ασφάλεια, να χρεώνει σύμφωνα με το νόμο, χωρίς να ρωτά  άσχετες ερωτήσεις και να απαντά όταν εγώ ερωτώ.

Είναι απορριπτικό από εμένα, να βλέπω οδηγούς που προσπαθούν να έχουν επισκοπική εμφάνιση, με μεγάλους βαρετούς χρυσούς σταυρούς, αλυσίδες και άλλα τιμαλφή, που διακοσμούν τα δασύτριχα στήθη τους και που επί μονίμου βάσεως παραμένουν επιδεικτικά ανοικτά τα υποκάμισά τους. Τέτοιοι οδηγοί δεν μου εμπνέουν εμπιστοσύνη και θα αρνηθώ να ταξιδεύσω μαζί τους και δεν θα ακολουθήσω τη σειρά που ακολουθείται για τη παραλαβή των πελατών. Βεβαίως κάποτε είμαι επιδειξίας, αλλά μη με κατηγορείτε διότι και εσείς είστε το ίδιο μερικές φορές. Απλώς χαμογελάστε και δείξτε όση επιείκεια μπορείτε.

Είμαι ο πελάτης σας τώρα, αλλά θα πρέπει να μου αποδείξετε ξανά και ξανά ότι η απόφαση μου να διαλέξω το Ταξί σας ανάμεσα σε πολλά άλλα ήταν σωστή και πρέπει συνεχώς να με πείθετε γι’ αυτό με τη επαγγελματική εξυπηρέτηση που διαθέτετε ώστε να σας καλώ, όταν χρειάζομαι Ταξί

Ελπίζω να σας έγινα κατανοητός.

*Ο κ. Μιχάλης Δημοσθένους είναι Σύμβουλος για ξενοδοχειακά και Τουριστικά Θέματα.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top