Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΣυνέντευξηΓιώργος Σταθόπουλος«Κλειδιά» ανάπτυξης της ελληνικής κρουαζιέρας ο εκσυγχρονισμός των πλοίων και η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών

Γιώργος Σταθόπουλος«Κλειδιά» ανάπτυξης της ελληνικής κρουαζιέρας ο εκσυγχρονισμός των πλοίων και η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών

Γιώργος Σταθόπουλος
«Κλειδιά» ανάπτυξης της ελληνικής κρουαζιέρας ο εκσυγχρονισμός των πλοίων και η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών

TravelDailyNews: Ποιό είναι το μυστικό επιτυχίας της Louis στον τομέα της κρουαζιέρας;

Γιώργος Σταθόπουλος: Ο Όμιλος Louis είναι ένας από τους μεγαλύτερους τουριστικούς ομίλους στην περιοχή της Μεσογείου. Με παράδοση 70 ετών στο χώρο του τουρισμού, ο Όμιλος Louis διαθέτει 13 κρουαζιερόπλοια από τα οποία τα τέσσερα είναι ναυλωμένα στην Αγγλική Thomson Cruises (που ανήκει στον Όμιλο της TUI) και ένα στην Γερμανική Transocean. Τέσσερα από τα πλοία της Louis εκτελούν κρουαζιέρες από τον Πειραιά, δύο από τη Γένοβα/Μασσαλία και δύο από την Κύπρο. Αποτελώντας ένα ραγδαία αναπτυσσόμενο επιχειρηματικό οργανισμό και με σεβασμό στις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις των φιλοξενούμενών του, ο Όμιλος Louis προσφέρει καθημερινά σταθερή ποιότητα υψηλών υπηρεσιών, σε χιλιάδες επισκέπτες. Η συνολική προσφορά του Ομίλου στην Ευρωπαϊκή τουριστική αγορά σε συνδυασμό με τις καινοτομίες που έκανε στον χώρο της κρουαζιέρας, προσφέροντας αυτή τη μορφή διακοπών σε μια ευρύτερη κοινωνικοοικονομική μερίδα τουριστών ήταν οι λόγοι για τους οποίους ο Εκτελεστικός Πρόεδρος του Ομίλου Louis, κ. Κωστάκης Λοΐζου, βραβεύθηκε από το Διεθνή Σύνδεσμο Συμβούλων Τουρισμού με το βραβείο «Πρωτοπόρος στον Ευρωπαϊκό Τουρισμό» για το 2005. Tην ίδια χρονιά, η ίδρυση της ελληνικής εταιρείας κρουαζιέρων Louis Hellenic Cruises σηματοδοτεί έως και σήμερα μία νέα εποχή για την αναβίωση, εξέλιξη και ανάπτυξη της Ελληνικής κρουαζιέρας.

TDN: Πόσο εξοικειωμένοι είναι οι Έλληνες ταξιδιώτες με την κρουαζιέρα ως τρόπο διακοπών;

Γ.Σ.: Οι επιβάτες της Louis Hellenic Cruises προέρχονται κυρίως από την Β. Αμερική (Ην. Πολιτείες – Καναδά) αλλά και από την Ευρώπη, τη Λατινική Αμερική και την Ασία. Η Louis Hellenic Cruises τόσο μέσω των αντιπροσώπων της, όσο και εκατοντάδων συνεργαζόμενων τουριστικών πρακτόρων και tour operator σε όλον τον κόσμο, έχει επιτύχει να προσελκύσει ταξιδιώτες κρουαζιέρας από όλα τα μέρη του κόσμου, εκμεταλλευόμενη τη διεθνή άνθηση του κλάδου της κρουαζιέρας και προβάλλοντας συγχρόνως δυναμικά την Ελλάδα ως ιδανικό προορισμό κρουαζιέρας. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζεται και στην ελληνική αγορά.

Μέχρι πριν από λίγα χρόνια η κρουαζιέρα ήταν το «καλά κρυμμένο μυστικό» μερικών εκατοντάδων προνομιούχων ταξιδιωτών. Σήμερα, χιλιάδες Έλληνες ταξιδιώτες όλων των ηλικιών, νεόνυμφοι, παρέες ζευγάρια ή οικογένειες, επιλέγουν την εναλλακτική της κρουαζιέρας για τις διακοπές τους. Ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους και τον προϋπολογισμό του ταξιδιού τους, οι παροχές και ευκολίες που έχουν προβλεφθεί και προσφέρονται στα περισσότερα κρουαζιερόπλοια, εξασφαλίζουν ευχάριστη και ανταποδοτική διαμονή σε όλους. Έχει καταρριφθεί ο μύθος ότι οι ταξιδιώτες των κρουαζιερόπλοιων ανήκουν στα υψηλά εισοδήματα και σε υψηλό ηλικιακό γκρουπ. Διεθνείς μελέτες αλλά και στοιχεία που διαθέτει η εταιρία μας αποδεικνύουν, ότι η κρουαζιέρα απευθύνεται στο μέσο ταξιδιώτη και ότι ο μέσος όρος ηλικίας των επιβατών έχει μειωθεί χαρακτηριστικά. Συμπληρωματικά, οι κρουαζιέρες αποτελούν μία από τις κύριες επιλογές οργανωμένων συνόλων, όπως είναι οι σύλλογοι αλλά και οι εταιρίες για ταξίδια κινήτρων και επιβράβευσης, καθώς και έναν καινούργιο τρόπο πραγματοποίησης επαγγελματικών συναντήσεων, παρουσιάσεων και συνεδρίων.

TDN: Πως διαγράφεται το μέλλον της ελληνικής κρουαζιέρας τα επόμενα χρόνια; Ποιοί παράγοντες θεωρούνται καθοριστικοί;

Γ.Σ.: Η ελληνική κρουαζιέρα με αφετηρία τη Louis Hellenic Cruises, ακολουθώντας την παγκόσμια τάση, αναπτύσσεται με εντατικούς ρυθμούς. Ωστόσο, για την ανάπτυξη του κλάδου απαιτείται συνεχής προσπάθεια. Ο εκσυγχρονισμός των κρουαζιερόπλοιων, καθώς και η συνεχής ανάπτυξη και βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, αποτελούν καθοριστικά στοιχεία για το μέλλον της ελληνικής κρουαζιέρας.

Η Louis Hellenic Cruises, αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα των κατάλληλων συνθηκών για την ανάπτυξη της ελληνικής κρουαζιέρας, ενισχύει το στόλο της με την αγορά, τεσσάρων σύγχρονων κρουαζιερόπλοιων τα δυο τελευταία χρόνια και με την επένδυση αποκλειστικά του ξενοδοχειακού εξοπλισμού των πλοίων της, με κόστος 20 εκατ. ευρώ.

Η ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου αποτελεί προσφιλή προορισμό για τους αλλοδαπούς επισκέπτες, ειδικά μετά το σχετικό κορεσμό των νήσων της Καραϊβικής, με αποτέλεσμα η χώρα μας, λόγω της ασφάλειας και της ιστορίας που διαθέτει, να αποτελεί ενδιαφέρον προορισμό και κίνητρο για επίσκεψη για πολλούς τουρίστες.

Για να εξακολουθεί όμως η Ελλάδα να αποτελεί προσφιλή προορισμό κρουαζιέρας, θα πρέπει να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα από την Πολιτεία αναφορικά με τη σωστή εξυπηρέτηση των επισκεπτών. Στο πλαίσιο αυτό, είναι απαραίτητες οι κατάλληλες λιμενικές υποδομές, οι εκσυγχρονισμένοι σταθμοί υποδοχής επιβατών, τα αναβαθμισμένα συστήματα ασφαλείας, ο ευκολότερος και ταχύτερος έλεγχος, οι ξενοδοχειακές υποδομές κλπ. Επιπλέον, από τα πλέον σημαντική ζητήματα που πρέπει να επιλυθούν είναι οι συχνότερες και ευκολότερες αεροπορικές συνδέσεις των Αθηνών με τα διεθνή αεροδρόμια των ανατολικών, δυτικών Πολιτειών της Αμερικής, της Μέσης Ανατολής κλπ. Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι παρά το επιπρόσθετο κόστος που αγγίζει τα 6 εκατομμύρια Ευρώ, η Louis Hellenic Cruises είναι η μόνη εταιρεία που έχει υψώσει την Ελληνική σημαία στα κρουαζιερόπλοια της. Μέσα λοιπόν στα πλαίσια της ανάπτυξης της Ελληνικής κρουαζιέρας, η πολιτεία θα πρέπει να υιοθετήσει αντισταθμιστικά, στο επιπρόσθετο αυτό κόστος, μέτρα συμπεριλαμβανομένων και κινήτρων που στόχο θα έχουν την αύξηση της ανταγωνιστικότητας της κρουαζιέρας από Ελληνικά λιμάνια.

TDN: Η εκτέλεση κρουαζιέρων στα ελληνικά λιμάνια και από την easyCruise, που ξεκινά φέτος, θα αλλάξει το σκηνικό της ελληνικής κρουαζιέρας; Ποιά τα σχέδια της Louis;

Γ.Σ.: Η ένταξη της Easy Cruise έρχεται να επεκτείνει την αγορά της ελληνικής κρουαζιέρας, με ένα καταξιωμένο «brand name» και ένα συμπληρωματικό προϊόν στα υπάρχοντα προγράμματα κρουαζιέρας. Η Easy Cruise απευθύνεται σε ένα νεανικό κοινό των 20άρηδων και 30άρηδων, το οποίο θα έχει την ευκαιρία γνωριμίας με ένα μεν διαφορετικό είδος κρουαζιέρας, το οποίο ωστόσο δεν παύει να το προϊδεάζει για την κλασσική εμπειρία της κρουαζιέρας, που για χρόνια προσφέρει ο Όμιλος Louis και στην οποία εξειδικεύεται.

Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί η Louis Hellenic Cruises έχει υπογράψει συμφωνία με την Easy Cruise για δικαιόχρηση του ονόματος στην Ανατολική Μεσόγειο και βρίσκονται σε συζητήσεις με τα ελληνικά ναυπηγία «Νεώριον» για την αύξηση του αριθμού των νεότευκτων κρουαζιερόπλοιων που θα ναυπηγηθούν. Η συνεργασία αυτή έχει ως αποτέλεσμα την αξιοποίηση των συνεργιών μεταξύ των δύο ομίλων, συνδυάζοντας την εξειδίκευση και την εμπειρία του Ομίλου Louis στο χώρο της κρουαζιέρας με την πρόσβαση της Easy Cruise σε ένα νεότερο και διαφορετικό κοινό.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024