Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

ΕΞΑ-Α
Έρευνα για την ικανοποίηση πελατών ξενοδοχείων Αττικής

12 Νοέμβριος 2007, 00:00

ΕΞΑ-Α
Έρευνα για την ικανοποίηση πελατών ξενοδοχείων Αττικής

Η θετική πορεία του 2006 για τα αθηναϊκά ξενοδοχεία, (αύξηση των διανυκτερεύσεων και των τιμών κατά 10% και 2,6% αντίστοιχα), αν και αποτελεί ένα γεγονός που σηματοδοτεί τη δυναμική και τις δυνατότητες του προορισμού, δεν πρέπει, κατά την Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών - Αττικής, να μας καθησυχάζει, αφού η έλλειψη εξειδικευμένης και στοχευμένης προβολής, η απουσία DMO (destination management organization) -ή αλλιώς, «Οργανισμού Διαχείρισης Προορισμού»- η ανεπάρκεια σε δημόσιες υποδομές και υπηρεσίες, η έλλειψη Συνεδριακού Κέντρου (και CVB), αλλά και το χαμηλού επιπέδου αστικό περιβάλλον, τορπιλίζει τις όποιες προσπάθειες και αποδυναμώνει σε βάθος χρόνου και σε σημαντικό βαθμό, τις όποιες επιτυχίες.

Τα παραπάνω, αποτελούν σημεία που -εμμέσως- καυτηριάζονται και από τα αποτελέσματα της έρευνας περί «Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής», τα οποία παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια της 38ης Ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης της Ένωσης από την εταιρία Συμβούλων GBR Consulting. Η συγκεκριμένη (ετήσια) έρευνα, είναι η τρίτη κατά σειρά και εντάσσεται στο πλαίσιο της γενικότερης και συστηματικής προσπάθειας της ΕΞΑ-Α για συγκέντρωση χρήσιμων στοιχείων που αφορούν στην ανάπτυξη του τουρισμού της Αθήνας- Αττικής.

Το κύριο συμπέρασμα ήταν πως υπάρχουν ενθαρρυντικά σημάδια, (σημαντικός αριθμός νέων επισκεπτών στην Αθήνα, βελτίωση στην ικανοποίηση από τις ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις και τις εγκαταστάσεις εστιατορίων και καταστημάτων, βελτίωση της σχέσης Τιμής – Ποιότητας ή «Value for Money» για τα ξενοδοχεία, εστιατόρια, καταστήματα και cafe, σημαντική αύξηση του ποσοστού των τουριστών που προτίθενται να επιστρέψουν στην Αθήνα ή και να τη συστήσουν σε κάποιο γνωστό τους), αλλά υπάρχουν και πολλά περιθώρια βελτίωσης, που θα επιτευχθούν καλύτερα με στοχευμένες ενέργειες. Η όποια ανάπτυξη του τουρισμού της Αθήνας, αν και ενθαρρυντική, δεν είναι ανάλογη προς τις δημόσιες και ιδιωτικές επενδύσεις που έγιναν, αλλά ούτε και προς τη θετική εικόνα που δημιούργησαν για την Αθήνα οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2004.

Ενδεικτικά, αναφέρεται η πολύ χειρότερη αξιολόγηση που έδωσαν οι τουρίστες business σε σχέση με τους τουρίστες αναψυχής για τη «Συμπεριφορά των Αθηναίων», τις «Πληροφορίες για Εκδηλώσεις», την «Ασφάλεια στην Πόλη» και στα θέματα καθημερινής «Ποιότητας Ζωής» (Καθαριότητα, Πλατείες-Πεζοδρόμια, Πάρκα-Πράσινο, Ρύπανση).

Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας στη δεξιά στήλη.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top