Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Απολογισμός 6ης Διεθνούς Έκθεσης Συνεδριακού Τουρισμού IMEX 2008

05 Φεβρουάριος 2008, 00:00

Απολογισμός
6ης Διεθνούς Έκθεσης Συνεδριακού Τουρισμού IMEX 2008

Η έκθεση ΙΜΕΧ διοργανώθηκε για έκτη συνεχή χρονιά φέτος στη Φρανκφούρτη (22-24.04.2008) από την εταιρεία Regent Exhibitions Ltd. Η διοργάνωση της φετινής έκθεσης έγινε σε συνεργασία με το German Convention Bureau, με στόχο την προσέλκυση του ενδιαφέροντος των Γερμανών αγοραστών. 

Σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε το Γενικό Προξενείο της Ελλάδος στο Ντύσσελντορφ, στην έκθεση συμμετείχαν περίπου 3.400 εκθέτες από 150 χώρες, και την επισκέφθηκαν 8.500 αγοραστές (εκ των οποίων οι 3.600 προσκεκλημένοι αγοραστές). Βάσει των στοιχείων των διοργανωτών, πραγματοποιήθηκαν περί τις 40.000 συναντήσεις, τα 3/4 των οποίων είχαν κανονιστεί με τη χρήση του online appointment system.

Το ήμισυ των εκθετών ελληνικού ενδιαφέροντος  συμμετείχε εντός του περιπτέρου του ΕΟΤ:

     
  1. Aegean Airlines
  2.  
  3. Afea SA Corporate Travel Consultants and Congress     Services
  4.  
  5. Agora Travel S.A.
  6.  
  7. Aldemar Hotels and Spa
  8.  
  9. Alvia DMC
  10.  
  11. Aquila Hotels & Resorts
  12.  
  13. Athens Convention Bureau
  14.  
  15. Athens Ledra Marriott
  16.  
  17. Athos Palace Hotel
  18.  
  19. Chandris Hotels and Resorts
  20.  
  21. Creta Maris Hotel & Conference Center
  22.  
  23. Elounda S.A.
  24.  
  25. Eurostar S.A. Travelplan
  26.  
  27. Event Makers DMC
  28.  
  29. Fenix Tours SA
  30.  
  31. HAPCO – Hellenic Association of Professional     Congress Organizers
  32.  
  33. Helios Hotels & Resorts
  34.  
  35. Ibis El Greco Incentives and Conferences
  36.  
  37. Kipling Events
  38.  
  39. Megaron Athens International Conference Center
  40.  
  41. Olympic Airlines
  42.  
  43. PC Podimatas Audiovisual S.A.
  44.  
  45. Park Hotels Athens
  46.  
  47. Plaza Resort Hotel
  48.  
  49. Premier Destinations International
  50.  
  51. Rodos Palace Resort & Convention Center
  52.  
  53. Rodos Tourism Promotion Organization
  54.  
  55. Saint John Hotel, Villas & Spa
  56.  
  57. Sea Cruises Exclusive
  58.  
  59. Thessaloniki Convention Bureau
  60.  
  61. Tourgats DMC
  62.  
  63. Travel Identity
  64.  
  65. Triaena Destination Management S.A.
  66.  
  67. Wine Roads of Northern Greece 

ενώ εκτός περιπτέρου του ΕΟΤ συμμετείχαν οι εξής εταιρίες:

     
  1. A la Carte Travel
  2.  
  3. ADA Travelscope Ltd
  4.  
  5. AC&C International S.A.
  6.  
  7. Astir Palaca Complex
  8.  
  9. Capsis Hotels and Resorts
  10.  
  11. Classical Hotels
  12.  
  13. CMB Travel
  14.  
  15. Conceptours – EUROMIC Greece
  16.  
  17. Divani Caravel – Divani Apollo
  18.  
  19. DMC – EVENT IT by EU ZHN Journeys
  20.  
  21. Exhibit & Event
  22.  
  23. Exporama Crossmedia
  24.  
  25. Grand Resort Lagonissi
  26.  
  27. Grecotel
  28.  
  29. Hellenic Tours
  30.  
  31. Hilton Athens
  32.  
  33. Horizon Travel S.A.
  34.  
  35. Iberostar Hotels & Resorts
  36.  
  37. Intercontineantal Athens Athenaeum
  38.  
  39. InterMed Travel Consultants
  40.  
  41. Liberty Incentives & Congresses Greece
  42.  
  43. Meetingreece
  44.  
  45. Metropolitan DMC
  46.  
  47. Neon Conferences and Incentives Ltd
  48.  
  49. OM Hellas Destination Management Co. Ltd
  50.  
  51. Orama Travel and Events Ltd
  52.  
  53. Robinson Club GmbH
  54.  
  55. Royal Olympic Hotel
  56.  
  57. Sea Cloud Cruises
  58.  
  59. Semiramis Hotels
  60.  
  61. Star Clippers Ltd.
  62.  
  63. The Myconian Collection
  64.  
  65. Triton Holidays SA
  66.  
  67. TUI Deutschland
  68.  
  69. Worldmeetings Greece
  70.  
  71. Xenios Tourism & Business Travel Publications

Τα επόμενα χρόνια η έκθεση προγραμματίζεται να  διοργανώνεται την τελευταία εβδομάδα του Μαΐου:

2009: 26 - 28 Μαΐου
  2010: 25 - 27 Μαΐου
  2011: 24 - 26 Μαΐου
  2012: 22 - 24 Μαΐου
  2013: 21 - 23 Μαΐου

Γερμανική αγορά MICE

Σύμφωνα με την έρευνα Meeting and Event Barometer 2007 του European Institute for the Meetings Industry, η οποία δημοσιεύτηκε λίγες  ημέρες πριν την έναρξη της ΙΜΕΧ και εκπονήθηκε για λογαριασμό του German Convention Bureau, του Γερμανικού Οργανισμού  Τουρισμού και της European Assocation of Event Centes, η Ελλάδα δεν συμπεριλαμβάνεται στους 10 σημαντικότερους προορισμούς για τη διοργάνωση συνεδρίων. Βάσει των  αποτελεσμάτων της έρευνας οι προορισμοί αυτοί περιλαμβάνουν κατά σειρά (κατά τη  γνώμη των 700 ειδικών που ερωτήθηκαν παγκοσμίως) τις εξής χώρες:

     
  • Γερμανία
  •  
  • Γαλλία
  •  
  • Αυστρία
  •  
  • Ισπανία
  •  
  • Ελβετία
  •  
  • ΗΒ
  •  
  • Ιταλία
  •  
  • Βέλγιο
  •  
  • Ολλανδία
  •  
  • Πορτογαλία

ενώ με βάση τις απαντήσεις των 37.000 Ευρωπαίων διοργανωτών  συνεδρίων που ερωτήθηκαν στο πλαίσιο της έρευνας, η κατάταξη των προτιμότερων  προορισμών για διοργάνωση συνεδρίων εκτός Γερμανίας διαμορφώνεται ως εξής:

     
  1. Αυστρία
  2.  
  3. Ισπανία
  4.  
  5. Ιταλία
  6.  
  7. Ελβετία
  8.  
  9. Γαλλία
  10.  
  11. ΗΒ
  12.  
  13. Πορτογαλία
  14.  
  15. Βέλγιο
  16.  
  17. Ολλανδία
  18.  
  19. Ουγγαρία

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, η γερμανική αγορά MICΕ αριθμεί 5.868 χώρους (1.400 συνεδριακά κέντρα, 3.030 ξενοδοχεία, 1.438 event locations), στους οποίους διοργανώθηκαν το 2007 2,6 εκατομμύρια εκδηλώσεις (το ένα τρίτο αυτών συνέδρια), με 291,5 εκατομμύρια συμμετέχοντες, στη συντριπτική τους πλειοψηφία Γερμανούς (κατά  95,1%). 

Ο προϋπολογισμός για τη διοργάνωση συνεδρίων ανά έτος ξεπερνά το 1 εκ € μόνο στο 17,5% των  επιχειρήσεων και στο 10,5% των συνδέσμων.

 

Οι βασικότερες απαιτήσεις των επιχειρήσεων και συνδέσμων κατά τη διοργάνωση συνεδρίων από το συνεδριακό  κέντρο είναι: καλή συγκοινωνιακή σύνδεση, ευελιξία των χώρων διοργάνωσης  συνεδρίου, σύγχρονος εξοπλισμός, χώροι για την πραγματοποίηση εκθέσεων και παρουσιάσεων, γαστρονομία, σχέση τιμής – αξίας. Οι απαιτήσεις αυτές έχουν σαν  αποτέλεσμα μια τάση συγκέντρωσης της συνεδριακής δραστηριότητας στις μεγάλες  πόλεις: για την περίπτωση της Γερμανίας, το Meeting and Event Barometer 2007 καταλήγει στο συμπέρασμα  ότι μόλις το 15,7% των ερωτηθέντων θα επέλεγε τη διοργάνωση συνεδρίου σε  τοποθεσίες όπως οι ¶λπεις, προτιμώντας τις μεγάλες πόλεις (άνω των 500.000 κατοίκων), ή πόλεις με σημαντική οικονομική δραστηριότητα και ιστορία   Το συμπέρασμα αυτό συμφωνεί με τα στοιχεία  της έρευνας Future Watch 2008 που εκπονήθηκε από την Meetings Professional International: βάσει της έρευνας αυτής οι Ευρωπαίοι μόνο σε ποσοστό 11,5% επιλέγουν resort hotels για τη διοργάνωση συνεδρίων, ενώ το ποσοστό αυτό  ανέρχεται σε 28,5% στις ΗΠΑ.

Οι κυριότερες δύο πηγές  πληροφόρησης των επιχειρήσεων/συνδέσμων για την επιλογή τόπου διοργάνωσης  συνεδρίου είναι οι συστάσεις από τρίτους και οι ιστοσελίδες των συνεδριακών  κέντρων / ξενοδοχείων. Δευτερεύουσες πηγές πληροφόρησης αποτελούν τα συνέδρια  και οι εκθέσεις, τα κλαδικά περιοδικά, οι ιστοσελίδες για την διοργάνωση  εκδηλώσεων και οι συστάσεις σχετικών γραφείων.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top