Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΜελέτες και ΈρευνεςΜΕΡΙΔΙΟ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥΔιαχρονική εξέλιξη, διεθνείς τάσεις και προτεινόμενη στρατηγική

ΜΕΡΙΔΙΟ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥΔιαχρονική εξέλιξη, διεθνείς τάσεις και προτεινόμενη στρατηγική

ΜΕΡΙΔΙΟ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Διαχρονική εξέλιξη, διεθνείς τάσεις και προτεινόμενη στρατηγική

Τα τελευταία χρόνια, μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004, παρατηρήθηκε μια ανάκαμψη των αφίξεων του Ελληνικού τουρισμού, που δημιούργησε μια αισιοδοξία οτι ο Ελληνικός τουρισμός έχει επανακτήσει τη δυναμική του.

Συγκρίνοντας τα στοιχεία του 2000 με αυτά του 2006 -που είναι τα τελευταία διαθέσιμα από τον ΠΟΤ, προκύπτει ότι η παρατηρούμενη αύξηση των αφίξεων στην Ελλάδα υπολείπεται αναλογικά της αύξησης του εξερχόμενου τουρισμού από τις χώρες αυτές και, υπό αυτήν την έννοια, απέχει σημαντικά από το να θεωρείται ικανοποιητική ή επαρκής.

Στη συνέχεια αναλύονται τα στοιχεία ανά χώρα, προτείνεται η ιεράρχηση προσέγγισης διαφορετικών χωρών-πηγών του Ελληνικού τουρισμού και γίνεται αναφορά στις διεθνείς τάσεις και τη σημασία τους για τον προσδιορισμό της στρατηγικής για το Ελληνικό τουριστικό προϊόν.

Διαβάστε τη πλήρη έρευνα δεξιά…

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024