Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

ΜΕΡΙΔΙΟ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Διαχρονική εξέλιξη, διεθνείς τάσεις και προτεινόμενη στρατηγική

13 Ιούνιος 2008, 00:00

ΜΕΡΙΔΙΟ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Διαχρονική εξέλιξη, διεθνείς τάσεις και προτεινόμενη στρατηγική

Τα τελευταία χρόνια, μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004, παρατηρήθηκε μια ανάκαμψη των αφίξεων του Ελληνικού τουρισμού, που δημιούργησε μια αισιοδοξία οτι ο Ελληνικός τουρισμός έχει επανακτήσει τη δυναμική του.

Συγκρίνοντας τα στοιχεία του 2000 με αυτά του 2006 -που είναι τα τελευταία διαθέσιμα από τον ΠΟΤ, προκύπτει ότι η παρατηρούμενη αύξηση των αφίξεων στην Ελλάδα υπολείπεται αναλογικά της αύξησης του εξερχόμενου τουρισμού από τις χώρες αυτές και, υπό αυτήν την έννοια, απέχει σημαντικά από το να θεωρείται ικανοποιητική ή επαρκής.

Στη συνέχεια αναλύονται τα στοιχεία ανά χώρα, προτείνεται η ιεράρχηση προσέγγισης διαφορετικών χωρών-πηγών του Ελληνικού τουρισμού και γίνεται αναφορά στις διεθνείς τάσεις και τη σημασία τους για τον προσδιορισμό της στρατηγικής για το Ελληνικό τουριστικό προϊόν.

Διαβάστε τη πλήρη έρευνα δεξιά...

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top