Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

«Καλημέρα» στη διεθνή τουριστική αγορά

10 Μάρτιος 2010, 00:00

«Καλημέρα» στη διεθνή τουριστική αγορά

«Καλημέρα»  είναι το σύνθημα της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ για τη φετινή  τουριστική χρονιά, που στο αμέσως προσεχές διάστημα θα επικοινωνηθεί διεθνώς.  Ιδιαίτερη μνεία θα πρέπει να γίνει στο γεγονός ότι το δημιουργικό της φετινής  καμπάνιας δεν κόστισε τίποτα στα ταμεία του ΕΟΤ γεγονός που χαιρετίστηκε και από τους φορείς του τουρισμού. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι τη μουσική  επένδυση του διαφημιστικού «Το Χαμόγελο της Τζοκόντα» του Μάνου Χατζηδάκη,  ο κληρονόμος, Γ. Χατζηδάκης πρόσφερε την άδεια χρήσης του έργου  αφιλοκερδώς.

Σε  ό,τι αφορά το κόστος της διαφημιστικής προβολής της Ελλάδας για το 2010 αυτό θα  ανέλθει στα 10 με 12 εκατ. ευρώ από τον τακτικό προϋπολογισμό, ενώ το μερίδιο που αναλογεί από τα κέρδη του καζίνο ακόμα δεν είναι γνωστό σε τι ύψος  θα ανέλθει.

Η  υφυπουργός Τουρισμού κα ¶ντζελα Γκερέκου ανέφερε ότι μέχρι 15 Μαρτίου θα είναι online η ανανεωμένη πύλη του  ελληνικού τουρισμού στη διεύθυνση www.visitgreece.gr μέσω της οποίας η παρουσία  της Ελλάδας θα είναι ιδιαίτερη ισχυρή. Τόνισε ακόμη ότι θα αξιοποιηθεί στο έπακρο το υλικό που είχε συγκεντρωθεί, χωρίς όμως να έχει χρησιμοποιηθεί, για  την υπάρχουσα πύλη η υλοποίηση της οποίας είχε φτάσει στο υπέρογκο ποσό των  τριών περίπου εκατομμυρίων ευρώ. Η νέα πύλη θα ανανεώνεται και θα ενημερώνεται πλέον συστηματικά.

«Στόχος μας είναι, η νέα πολιτική για την  επικοινωνία και την προβολή του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας, να γίνει με τους ΅όρους που πρέπειΆ: μετά από σκέψη, επεξεργασία, προετοιμασία, οργάνωση  και κυρίως, να έχει προοπτικές αποτελεσματικής λειτουργίας σε ένα βάθος χρόνου.  Το ΅αλλάζω καμπάνια, σήμα και λογότυποΆ κάθε χρόνο είναι έξω από τη δική μας  λογική - τη στιγμή μάλιστα που ανταγωνίστριες χώρες μας έχουν την ίδια  επικοινωνιακή ταυτότητα για τον τουρισμό τους, δεκαετίες τώρα» είπε η κα  Γκερέκου. «Επιλέξαμε για φέτος να αξιοποιήσουμε ήδη υπάρχον υλικό, το οποίο να το αναδιαμορφώσουμε και να το ανανεώσουμε, προσθέτοντας του ένα νέο, κεντρικό  στοιχείο: μια απλή, καθημερινή και ευρέως γνωστή ελληνική λέξη, το ΅ΚαλημέραΆ.
  Η  λογική πίσω από την επιλογή μας αυτή, ήταν να χρησιμοποιήσουμε μια λέξη, η  οποία να συμπυκνώνει συμβολικά όλα εκείνα τα πράγματα που ΅ΕίναιΆ η Ελλάδα αλλά  και που ΅ΕίναιΆ ο τουρισμός της: την αισιοδοξία της καινούργιας ημέρας, το καινούργιο ξεκίνημα, τον εγκάρδιο χαιρετισμό και το καλωσόρισμα, τη ζεστή  φιλοξενία, την ευχάριστη διάθεση, την προσδοκία μιας αξέχαστης ταξιδιωτικής  εμπειρίας, το φως του ήλιου, το καταπληκτικό μας κλίμα - όλα αυτά δηλαδή που  δεν γίνεται να επηρεαστούν από καμία αρνητική οικονομική συγκυρία και καμία  δύσκολη στιγμή. Όλα αυτά ΅ΕίναιΆ η Ελλάδα!»

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top