Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΠαρουσίαση ΠροϊόντοςGoogle Places – Αφήστε τα ίχνη σας στους χάρτες του Google Maps

Google Places – Αφήστε τα ίχνη σας στους χάρτες του Google Maps

Συνεχώς αυξάνονται τα εργαλεία στα χέρια των ξενοδόχων και των άλλων τουριστικών επιχειρήσεων για προώθηση του τουριστικού τους προϊόντος. Η Goolge Ελλάδας παρουσιάζει στο TravelDailyNews ένα από αυτά, το Google Places.

Στο σημερινό “ηλεκτρονικό” περιβάλλον, “είναι αναγκαίο καλό” για τους επαγγελματίες του τουρισμού να “βρίσκονται” παντού στο Internet. Εδώ και λίγο καιρό η Google έχει δημιουργήσει την εφαρμογή Google Places για να καταχωρούνται οι επιχειρήσεις στα Google Maps. Η δυνατότητα αυτή είναι εξαιρετικά χρήσιμη ιδιαίτερα για ξενοδοχεία, καταλύματα, εστιατόρια, τουριστικά γραφεία και γενικότερα για τον κλάδο των ταξιδιών, της φιλοξενίας και της εστίασης καθώς ολοένα και περισσότεροι χρήστες του Internet αρχίζουν την αναζήτηση τους για ξενοδοχεία και ταξιδιωτικές υπηρεσίες από τους χάρτες της Google.

Διαβάστε λοιπόν παρακάτω μία παρουσίαση των Google Places όπως μας την ανέλυσε η Google Ελλάδας:

Στις μέρες μας, είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο ότι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν online μηχανές αναζήτησης όπως αυτήν της Google για να εντοπίσουν επιχειρήσεις μικρές και μεγάλες, ξενοδοχεία, φορείς, υπηρεσίες, κ.α, περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο εργαλείο. Μάλιστα, ειδικά για την άντληση πληροφορίας ανά περιοχή, η online αναζήτηση έχει τα πρωτεία.
 
Οι έννοιες του χώρου και του χρόνου στο διαδίκτυο σήμερα τείνουν να εξαφανιστούν και ο κάθε χρήστης μπορεί να ψάξει ό,τι θέλει, όποτε το θελήσει και από όπου και αν βρίσκεται. Παράλληλα η αγορά γίνεται ολοένα και πιο ανταγωνιστική και η προσέλκυση πελατών δυσκολότερη από ποτέ άλλοτε. Συνεπώς, είναι πλέον ιδιαίτερα σημαντικό ο κάθε ενδιαφερόμενος να φροντίζει η καταχώρησή του και κατ’ επέκταση η online παρουσία του να είναι εύκολο να εντοπιστεί τόσο μέσω μηχανών αναζήτησης, αλλά και μέσω του Google Maps το οποίο αποτελεί το κύριο εργαλείο όταν η αναζήτηση αφορά στην άντληση πληροφορίας σε επίπεδο «γειτονιάς».

Αφουγκραζόμενη τα σημεία των καιρών, η Google δημιούργησε το Google Places, ένα μοναδικό εργαλείο για τη δημιουργία εξαιρετικών online καταχωρήσεων σε μόλις λίγα λεπτά και χωρίς κανένα κόστος. Με αυτό οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να «αφήσουν τα ίχνη τους» όχι μόνο στις online μηχανές αναζήτησης, αλλά και στο Google Maps με τη δημιουργία της δικής τους σελίδας, η οποία και θα συνοδεύει την «κουκίδα» τους στους χάρτες της Google.

Google Maps Screenshot

Έτσι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δημιουργήσουν καταχωρήσεις οι οποίες έχουν εξαιρετική δυναμική καθώς πέρα από την προβολή που αποτελεί άμεσο όφελος, προσφέρουν στο δημιουργό τους τη δυνατότητα να συμπεριλάβει σε αυτές πληροφορίες οι οποίες θα προσελκύσουν πελάτες και επισκέπτες και οι οποίες θα τον ξεχωρίσουν από τους υπόλοιπους στον διαδικτυακό «χάρτη». Από την πλευρά του χρήστη της μηχανής αναζήτησης της Google αλλά και του Google Maps, πρόκειται για μια εφαρμογή η οποία τον βοηθά να ανακαλύπτει μέρη στην περιοχή που τον ενδιαφέρει, του επιτρέπει να ψηφίζει όσα από αυτά έχει επισκεφτεί, να αφήνει την κριτική του και φυσικά να μοιράζεται την πληροφορία με τους φίλους του.
 
Αναλυτικότερα, το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα το οποίο προσφέρει η Google στους χρήστες του Google Places, είναι ότι μπορούν απλά, και προπάντων δωρεάν, να βελτιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητα της καταχώρησής τους, κάνοντάς την να ξεχωρίζει, ανανεώνοντας τα στοιχεία της, προσθέτοντας φωτογραφίες, προσδιορίζοντας το εύρος των περιοχών που καλύπτει με υπηρεσίες και επιτρέποντας έτσι στους ενδιαφερόμενους να μάθουν ακριβώς το αντικείμενο της επιχείρησης ή της υπηρεσίας που τους προσφέρουν. Είναι σίγουρο ότι υπάρχουν ήδη πολλές καταχωρήσεις στο διαδίκτυο, το βασικό συστατικό όμως μίας επιτυχημένης καταχώρησης είναι να φτάνει η πληροφορία στα σωστά άτομα, να υπάρχει δηλαδή η κατάλληλη αντιστοιχία μεταξύ αναζήτησης και αποτελεσμάτων.
 
Για μία καταχώρηση που αφορά ένα εστιατόριο για παράδειγμα, στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει μπορεί να είναι φωτογραφίες, το menu, οι ώρες λειτουργίας ή ακόμη και θετικές κριτικές ειδικών και πελατών.  Ας υποθέσουμε ότι το εστιατόριο αυτό είναι στο Λονδίνο, και συγκεκριμένα στο Paddington. Το κοινό αυτού του εστιατορίου είναι μεταξύ άλλων εκείνοι οι οποίοι ψάχνουν για εστιατόρια στην περιοχή. Τί αποτελεσματικότερο λοιπόν από το να εμφανιστεί η καταχώρηση σε μία αναζήτηση όπως «restaurants in Paddington, London» με κριτικές, menu, τιμές… όλα στη διάθεσή των ενδιαφερόμενων. Με τον τρόπο αυτό, είναι εύκολο να γίνει αντιστοιχία της επιθυμίας με την κατά περίπτωση προσφορά.

Google Maps Screenshot
 
Επιπλέον, το Google Places παρέχει στους χρήστες τη δυνατότητα να δουν στοιχεία για την καταχώρησή τους τα οποία ουδέποτε φαντάζονταν ότι μπορούσαν να έχουν όπως, το ποιος τους ψάχνει, από πού είναι το κοινό τους, πώς τους βρίσκουν οι πελάτες τους, ποιες είναι οι προτιμήσεις τους, πόσες επισκέψεις είχε η καταχώρησή τους κ.ά. Στοιχεία τα οποία είναι ιδιαίτερα σημαντικά για τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων όπως η επέκταση μίας επιχείρησης ή η ανανέωση της εταιρικής εικόνας. Αν για παράδειγμα βλέπουν ότι τους επισκέπτονται πολλοί πελάτες από μία συγκεκριμένη περιοχή μπορεί να αποφασίσουν βάσει αυτού ότι είναι σκόπιμο να δημιουργήσουν ένα υποκατάστημα της επιχείρησής τους στην περιοχή αυτή.
 
Σημειώνεται επίσης ότι μία καταχώρηση στο Google Places είναι επίσης εμφανής στην μηχανή αναζήτησης της Google, στο Google Earth, το Google Maps αλλά ακόμη και στην έρευνα από το κινητό, προσφέροντας πλήρη διασύνδεση αλλά και διευρυμένη προβολή. Προς το παρόν, τα μέρη που εμφανίζονται στο Google Places είναι ομαδοποιημένα σε εννέα βασικές κατηγορίες: Restaurants, Cafe, Bars, ATMs, Gas Stations, Hotels, Attractions, Pizza, Post Office ενώ παράλληλα σύντομα η εφαρμογή θα είναι διαθέσιμη σε 40 γλώσσες.
 
Είναι λοιπόν φανερό ότι όλη η έκθεση και δυναμική πίσω από την έννοια του γνωστού πλέον «googling» λαμβάνει μία νέα διάσταση και είναι έτοιμη να αξιοποιηθεί προς όφελος της προβολής αλλά και της αναζήτησής σας.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024