Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςTourism LobbyΈσοδα για προβολή του τουρισμού από τις εισπράξεις για τις βίζες

Έσοδα για προβολή του τουρισμού από τις εισπράξεις για τις βίζες

Ως προς τη σύλληψη και τη λογική του είναι μάλλον απλό: Ένα μέρος των εσόδων που εισπράττονται από τις χορηγήσεις θεωρήσεων, να αποδίδεται υπέρ της προβολής του Ελληνικού Τουρισμού. Βέβαια, η εμπειρία από την πολιτική μας πραγματικότητα διδάσκει, ότι στα απλά είναι που κολλάμε…

Η αναζήτηση κονδυλίων για προβολή του τουρισμού είναι πλέον πρωταρχικό μέλημα της πολιτικής ηγεσίας του τουρισμού. Αναζήτηση που έχει φθάσει ως διαδικασία ακόμα και στο Μέγαρο Μαξίμου και στον ίδιο τον πρωθυπουργό. Ο οποίος σύμφωνα με πληροφορίες αναγνωρίζει την ανάγκη να ενταθεί και να ενισχυθεί η προσπάθεια να διαφημιστεί όσο το δυνατόν καλύτερα και πιο εύστοχα ο τουρισμός την επόμενη περίοδο.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, εξετάζεται σοβαρά μία πρόταση να εξασφαλιστεί ένα αξιόλογο ποσό από μέρος των εισπράξεων που προκύπτουν από τις χορηγήσεις θεωρήσεων.

Η πρόταση αυτή έχει τεθεί στο Υπουργείο Εξωτερικών, με…πρωθυπουργική παραίνεση και παρότρυνση και εξετάζονται όλες οι δυνατότητες και σχετικές διαδικασίες.

Από την πλευρά του ΥΠΕΞ, τίθενται ορισμένες “δυσκολίες” – είναι και εκεί οι περικοπές μεγάλες – αλλά φαίνεται ότι υπάρχει, γενικά, θετική ανταπόκριση.

Το θέμα αναμένεται να αποσαφηνιστεί εντός των ημερών και αν συμφωνήσει το ΥΠΕΞ τότε θα προσδιοριστεί ακριβώς και το ποσό που μπορεί να συγκεντρωθεί αλλά και πως αυτό μπορεί να διατεθεί για την προβολή του Τουρισμού.

Ένα ζήτημα είναι και εξόχως δημοσιονομικό, έχει να κάνει κυρίως με τις εισροές των εσόδων από τις visa, αλλά έχει “λογική”- η αύξηση των χορηγήσεων θεωρήσεων για ταξίδια τουρισμού ήταν πολύ μεγάλη φέτος από τις χώρες που απαιτείται, όπως η Ρωσία, η Ουκρανία και άλλες – και αν υπάρχει η βούληση, “όλα μπορεί να γίνουν”, όπως είπε και σημαίνον κυβερνητικό στέλεχος που έχει ταχθεί σαφώς υπέρ…

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024