Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςTourism LobbyUSTOA Annual Conference & Marketplace: Αποκαλυπτική και χρήσιμη η ελληνική συμμετοχή

USTOA Annual Conference & Marketplace: Αποκαλυπτική και χρήσιμη η ελληνική συμμετοχή

Δύο 'όψεις' είχε η ελληνική συμμετοχή στο φετινό ετήσιο συνέδριο του Συνδέσμου Tour Operators των ΗΠΑ (USTOA). Η μία, απογοητευτική, καθώς αποκαλύφθηκε σε όλη της έκταση η 'γύμνια' της παρουσίας της τουριστικής Ελλάδας στην αμερικανική αγορά. Η άλλη, αισιόδοξη, καθώς η ζήτηση για Ελλάδα μπορεί πραγματικά να εκτιναχθεί, αν γίνουν σωστές κινήσεις.

Πληθώρα εισερχόμενων πληροφοριών και σημαντικών διαπιστώσεων για τη θέση της Ελλάδας στη μεγάλη αμερικανική αγορά, προέκυψε από το φετινό ετήσιο συνέδριο του Συνδέσμου Tour Operators των ΗΠΑ και δυστυχώς οι περισσότερες είναι μεταξύ απογοήτευσης και θλίψης. Είναι ίσως η πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια που η Ελλάδα εκπροσωπήθηκε αξιοπρεπώς στο περιζήτητο συνέδριο και έγινε μία συστηματική και αρκετά καλά προετοιμασμένη παρουσία, με πολλές συναντήσεις και επαφές.

Η χώρα μας εκπροσωπήθηκε από τον αναπληρωτή γενικό γραμματέα του ΕΟΤ κ. Α. Φιορεντίνο, ο οποίος μετέβη στη Χαβάη όπου έγινε το συνέδριο, στο πλαίσιο της δέσμευσης της υπουργού κας Όλγας Κεφαλογιάννη στον πρόεδρο της USTOA κ. Terry Dale, τον περασμένο Οκτώβριο στη Νέα Υόρκη.

Στο συνέδριο της USTOA βρέθηκαν και Ελληνοαμερικανοί και Έλληνες τουριστικοί επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στην αγορά των ΗΠΑ.

Όπως μαθαίνουμε, ένα πρώτο βασικό συμπέρασμα -μία αφοπλιστική “αποκάλυψη”, για να είμαστε πιο ακριβείς- είναι ότι η Ελλάδα έχει ουσιαστικά εγκαταλείψει την αμερικανική αγορά εδώ και χρόνια ως προς την προσέγγισή της και την προώθηση του ελληνικού προορισμού.

Όποιες λίγες κινήσεις έχουν γίνει στερούνταν σχεδίου, επαγγελματισμού και στόχευσης και το κυριότερο, χωρίς μεθοδευμένο follow up, ενώ καταμαρτυρούν αυτό και εμείς επί καιρό τώρα, υπογραμμίζουμε, ότι η τουριστική Ελλάδα είναι ανύπαρκτη στην αγορά των ΗΠΑ και έχει αφεθεί στην τύχη της -ή καλύτερα στη δυστυχία της- επαφιόμενη στις αυτόβουλες κινήσεις των ίδιων των specialists που πωλούν Ελλάδα και σε κάποιους επιχειρηματίες ή παράγοντες που παρακινούνται από την αγάπη τους για τη χώρα.

Ένα χαρακτηριστικό, η απίστευτη “δίψα” των ενδιαφερόμενων για Ελλάδα για πάσης φύσεως ενημέρωση και πληροφορίες που θα τους βοηθήσουν αφενός μεν να απαντούν αποτελεσματικά σε όλους τους φόβους, τις ανησυχίες και τις εντυπώσεις που έχουν δημιουργηθεί λόγω της κατάστασης των τελευταίων τριών ετών, αφετέρου δε να έχουν κίνητρο να προωθήσουν τους ελληνικούς προορισμούς.

Δεύτερο χαρακτηριστικό: ο απίστευτος τρόπος με τον οποίο κινούνται όλοι οι ανταγωνιστές μας και όχι μόνο. Ακόμα και το Ισραήλ, το οποίο παρά τις ρουκέτες και την ένταση, “σάρωνε” στις συναντήσεις και μάλιστα είναι και ο προορισμός του USTOA meeting για το 2013 τον ερχόμενο Απρίλιο!

Τρίτο χαρακτηριστικό: το πόση μεγάλη διαφορά μπορεί να κάνει η παρουσία στελεχών από την Ελλάδα, που ξέρουν για τι μιλάνε και ξέρουν τι υλικό και πληροφορίες να δώσουν και σε ποιον.

Πολύ σημαντική και σωστή η κίνηση να εκπροσωπηθεί σε υψηλό επίπεδο ο ΕΟΤ, αλλά και αυτή η καλή εντύπωση θα χαθεί, εάν δεν υπάρξει σχεδιασμός εκ του μηδενός της στρατηγικής μας για την Αμερική, τολμηρές αποφάσεις για την εκπροσώπησή μας εκεί και προγραμματισμός σειράς κινήσεων και ενεργειών.

Ειδάλλως, τη χάνουμε οριστικά την αγορά, πατριώτες…

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024