Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςTourism LobbyITB 2013: Οι επισκέπτες θα μπορούν να κάνουν κρατήσεις και αγορές πακέτων!

ITB 2013: Οι επισκέπτες θα μπορούν να κάνουν κρατήσεις και αγορές πακέτων!

Αλλάζει τα δεδομένα η Messe Berlin, για την ITB 2013. Θα επιτρέπει στους εκθέτες να μπορούν να κάνουν και πωλήσεις, επί τόπου, τις δύο μέρες που η έκθεση θα είναι ανοικτή για το κοινό! Αντιδράσεις από τον DRV

Μία πολύ σημαντική καινοτομία υιοθετεί η Messe Berlin, η διοργανώτρια εταιρεία της σημαντικότερης τουριστικής έκθεσης του κόσμου, της ITB στο Βερολίνο, που αλλάζει άρδην τη σημασία και τον ρόλο της διοργάνωσης. Θα επιτρέπεται στους εκθέτες να κάνουν πωλήσεις και να δέχονται κρατήσεις κατά τη διάρκεια των δύο ημερών – Σάββατο και Κυριακή 9 και 10 Μερτίου- που ή έκθεση είναι ανοικτή για το κοινό!

Αυτό σημαίνει ότι ξενοδοχεία, tour operators και τουριστικά γραφεία, αεροπορικές εταιρείες, προορισμοί κοκ, τις δύο αυτές μέρες θα μπορούν να προσφέρουν στους επισκέπτες τη δυνατότητα να κάνουν τις κρατήσεις τους και να αγοράζουν πακέτα ή ό,τι άλλο επιθυμούν επί τόπου.

Σύμφωνα με την Messe Berlin, η κίνηση αυτή αποφασίστηκε καθώς στις έρευνες μεταξύ των επισκεπτών και εκθετών, η συντριπτική πλειονότητα εξέφρασε την επιθυμία να μπορεί να κάνει κρατήσεις και να αγοράζει τουριστικά προιόντα και υπηρεσίες κατά τη διάρκεια της έκθεσης.

Η απόφαση της διοργανώτριας της ITB, προκάλεσε την έντονη αντίδραση του Συνδέσμου Τουριστικών Επιχειρήσεων της Γερμανίας, ο οποίος υποστηρίζει ότι οι πωλήσεις τουριστικών προιόντων κα υπηρεσιών στην έκθεση θα οδηγήσει σε απώλεια έργου για τα γερμανικά τουριστικά γραφεία αλλά και σε έναν ανεξέλεγκτο “πόλεμο τιμών και προσφορών”.

Υποστηρίζει μάλιστα ότι θα είναι αδύνατη η παροχή ολοκληρωμένων και αξιόπιστων επαγγελματικών συμβουλών προς τους καταναλωτές στο “πολύβουο” εκθεσιακό περιβάλλον.

Ούτως ή άλλως, η κίνηση αυτή εκτιμάται ότι μπορεί να εκτινάξει το ενδιαφέρον του κοινού για την έκθεση, η οποία όπως και οι περισσότερες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις βιώνει μία σταθερά μειούμενη προσέλευση επισκεπτών.

Για τους εκθέτες, από την άλλη πλευρά, δίνει μία μοναδική ευκαιρία να έχουν άμεσα πρακτικά αποτελέσματα και οφέλη, μέσω της δυνατότητας πωλήσεων, ιδίως αν διαμορφώσουν ειδικές προσφορές για τους επισκέπτες εκείνων των δύο ημερών.

Σημαντική εξέλιξη, σίγουρα αλλάζει τα δεδομένα στη διεθνή εκθεσιακή αγορά.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024