Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςTourism LobbyΓερμανική αγορά: Αύξηση θέσεων και ξενοδοχείων από τους TOs

Γερμανική αγορά: Αύξηση θέσεων και ξενοδοχείων από τους TOs

Η εξέλιξη της κίνησης από τη γερμανική αγορά είναι ένα από τα μεγάλα στοιχήματα του 2013 για τον ελληνικό τουρισμό. Και για λόγους ουσίας και για λόγους 'μηνυμάτων'. Μέχρι στιγμής, αν και πολύ νωρίς ακόμα, οι tour operators κάνουν λόγο για πολύ ενθαρρυντικές εξελίξεις. 'Fingers crossed', όπως λένε αγγλιστί…

Ανάκαμψη και ανάκτηση μεγάλους μέρους των απωλειών της κίνησης από τη Γερμανία προς την Ελλάδα προσδοκούν οι περισσότεροι tour operators της Γερμανίας και προσαρμόζουν ανάλογα τα σχέδια τους, με αύξηση των αεροπορικών θέσεων που δεσμεύουν και μεγαλύτερο αριθμό πακέτων αλλά και συνεργαζόμενων ξενοδοχείων, που θα διαθέσουν στην αγορά.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του fvw, οι tour operators εκτιμούν ότι η ζήτηση για τους ελληνικούς προορισμούς έχει αναθερμανθεί σημαντικά, βοηθούντος του γεγονότος ότι παρά τις δυσκολίες των ελληνικών ξενοδοχείων με τα αυξανόμενα κόστη, οι τιμές για το 2013 κρατήθηκαν σταθερές.

“Αν δεν έχουμε αρνητικά δημοσιεύματα για την Ελλάδα, τότε θα μποροέσουμε να καλύψουμε τα κενά του 2012”, αναφέρουν σχεδόν όλοι οι εκπρόσωποί τους.

Ο FTI αναφέρει αύξηση των αεροπορικών θέσεων κατά 55% για Κέρκυρα, Κρήτη και Ρόδο, προσθέτοντας και μεγάλο αριθμό ξενοδοχείων, ενώ ο TUI προχώρησε σε ανάλογες κινήσεις. Η 1-2-Fly μάλιστα, η “χαμηλού κόστους” εταιρεία του tour operator, αναφέρει και ακόμα πιο μειωμενες τιμές.

Περισσότερα ξενοδοχεία περιλαμβάνουν στα προγράμματά τους και οι Rewe Touristik και ο specialist Attika Reisen, ενώ η αεροπορική Condor έχει προσθέσει νέες πτήσεις και νέους προορισμούς όπως η Σκιάθος και η Μύκονος.

Από την όλη εικόνα διαφοροποιείται η Air Berlin, που έχει μειώσει τη χωρητικότητά της για τους ελληνικούς προορισμούς.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024