Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

FITUR 2013: Μικρότερη αλλά σταθερά ενδιαφέρουσα

31 Ιανουάριος 2013, 14:40

Η FITUR είναι η πρώτη από τις μεγάλες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις του 2013 που ανοίγουν την 'αυλαία' της νέας περιόδου. Σημαντική και λόγω Ισπανίας, υπό την έννοια ότι ο τρόπος που κινούνται οι Ισπανοί, αποτελεί μοντέλο για πολλούς άλλους προορισμούς. Μικρότερη σε χώρο, με απώλειες σε παρουσίες επιχειρηματικές αλλά όχι εθνικές και με νέες 'υπηρεσίες' η φετινή FITUR. Η Ελλάδα... εκεί, παρά τα 'τεχνικά' προβλήματα.

Άνοιξε χθες τις πύλες της η διεθνής έκθεση τουρισμού FITUR 2013 στη Μαδρίτη της Ισπανίας, μέσα στο θετικό γενικώς κλίμα που διαμορφώνεται για τη νέα χρονιά από τις προβλέψεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού. Ωστόσο, η μεταβολή της πολιτικής πολλών μεγάλων προορισμών και τουριστικών οργανισμών για αναθεώρηση των συμμετοχών τους στις μεγάλες διεθνείς εκθέσεις είναι εμφανής στους χώρους της FITUR, με τις μεν συμμετοχές να είναι στα ίδια περίπου επίπεδα με πέρυσι, ελαφρώς μειωμένες αλλά με τον δεσμευμένο εκθεσιακό χώρο, να είναι λιγότερος κατά περίπου 30%.

Με την ψυχή στο στόμα, πάλι, η συμμετοχή του ΕΟΤ, καθώς ο πρόχειρος διαγωνισμός για την κατασκευή του περιπτέρου είχε βγει άγονος και επελέγη η λύση της απευθείας διαπραγμάτευσης με τον κατασκευαστή της έκθεσης, λίγες μέρες πρν τα εγκαίνια. Κάποιοι έχασαν λίγα χρόνια από τη ζωή τους, αλλά η Ελλάδα έχει τελικά περίπτερο και τηρουμένων των συνθηκών, μάλλον αξιοπρεπές.

Και μάλιστα σε δεσπόζουσα  θέση και με σχετικά καλή ροή επισκεπτών τις δύο πρώτες μέρες.



Τον ΕΟΤ εκπροσωπεί ο Α. Φιορεντίνος, μέλος του Δ.Σ. του Οργανισμού, αντιπρόεδρος του ΞΕΕ και γενικός γραμματέας της ΠΟΞ.

Μέχρι το τέλος της έκθεσης θα υπάρχουν και οι πρώτες ενδείξεις για τις τάσεις που υπάρχουν για Ελλάδα, όχι μόνον από την ισπανική αγορά.

Καινοτομία στη FITUR, η ενθάρρυνση των εκθετών και συνεκθετών να κάνουν μεγάλες προσφορές για το κοινό, τις δύο τελευταίες μέρες της έκθεσης, σε μία προσπάθεια να τονώσουν την επισκεψιμότητα. Υλοποιείται, μάλιστα, ειδική διαφημιστική εκστρατεία με αυτή τη διάσταση.

Θυμίζουμε ότι και η ITB φέτος, για πρώτη φορά στην ιστορία της, θα επιτρέψει σε εκθέτες και συνεκθέτες να πραγματοποιούν πωλήσεις κατά τη διάρκεια των ημερών που η έκθεση του Βερολίνου θα είναι ανοικτή για το κοινό.

Η Ισπανία, σύμφωνα με τα πρώτα στατιστικά στοιχεία του 2012, κρατήθηκε σε θετικά πρόσημα, ενώ ο εξερχόμενος τουρισμός επηρρεάζεται ως ένα βαθμό από την οικονομική κρίση.

Δυναμική είναι και φέτος η παρουσία στην έκθεση hosted buyers και επαγγελματιών από τις ισπανόφωνες αγορές της Λατινικής Αμερικής και από τη Βραζιλία, ενώ από πλευράς προορισμών, πιο επιθετικά κινούνται φέτος η Τουρκία, η Πολωνία και η Νορβηγία.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top