Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςTourism LobbyΕπικοινωνιακοί… διαξιφισμοί;

Επικοινωνιακοί… διαξιφισμοί;

Σα να φάνηκαν κάποια νέφη στους επικοινωνιακούς ορίζοντες της χώρας. Διότι υπάρχουν ενδείξεις ότι μεταξύ του σχεδίου που ετοιμάζει για το rebranding της εικόνας της Ελλάδας το ΥΠΕΞ και του επικοινωνιακού σχεδίου για τον τουρισμό, εμφιλοχωρούν ποικίλες 'έριδες'…

Όταν είδαμε κάποια δημοσιεύματα επικριτικά για το νέο “λογότυπο” τουριστικής προβολής και το κόστος του, που έμοιαζαν λίγο άκαιρα, λίγο πριν γίνει η παρουσίαση του νέου επικοινωνιακού σχεδίου από τον ΕΟΤ τη Δευτέρα, απορήσαμε και υποπτευτήκαμε ότι “κάτι” είχε παίξει που δεν το είχαμε εντοπίσει.

Τελικά μας διαφώτισε το fimotro και από εκεί καταλάβαμε και ερμηνεύσαμε τα δημοσιεύματα και τις άλλες αναρτήσεις.

Για τη συγκεκριμένη σύσκεψη δεν είχαμε ασχοληθεί ιδιαίτερα και δεν ξέρουμε αν όσα αναφέρει η εφημερίδα είναι ακριβώς έτσι.

Αυτά που ξέρουμε είναι δύο. Το ένα είναι ότι επίσημα και στα χαρτιά, η εταιρεία του κ. Τζιώτη, η Cleverbank έχει αναλάβει μόνον την κατάρτιση επικοινωνικού σχεδίου για τις αγορές της Βρετανίας και της Γερμανίας, ύστερα από έναν ελαφρώς “περιπετειώδη” διαγωνισμό που είχαμε παρακολουθήσει στενά, εδώ και εδώ. Ο ίδιος ο κ. Τζιώτης, βεβαίως, κυκλοφορούσε στον Οργανισμό πολύ πριν τον διαγωνισμό και είναι πασιφανές, από το ύφος και το στυλ των παρουσιάσεων που έγιναν με όλα εκείνα τα re- και το “The Thing” κ.λπ. ότι είχε ευρύτερο “ρόλο” στο επιτελείο Καραχάλιου.

Τα ίδια στοιχεία ήταν εμφανή και στην παρουσίαση της Δευτέρας.

Το άλλο που ξέρουμε, είναι ότι προέκυψε κάποια “ενόχληση” στο σύστημα του υπουργείου Εξωτερικών από αυτήν την παρέμβαση. Κάτι που ίσως να εξηγεί και τα δημοσιεύματα.

Θυμίζουμε ότι σε εκείνη τη διυπουργική σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου, υπό τον πρωθυπουργό στις 16 Ιανουαρίου, ο Δ. Αβραμόπουλος παρουσίασε ένα γενικότερο σχέδιο για το rebranding της εικόνας της Ελλάδας στο εξωτερικό, με κεντρικό μήνυμα (τότε τουλάχιστον) όπως αποκαλύψαμε την επομένη, “Greece, it’s for life”.  

Αν τα δει συνολικά όλα αυτά κάποιος αντικειμενικός παρατηρητής, με γνώση και κατανόηση της ελληνικής πραγματικότητας, σε ένα συμπέρασμα οδηγείται: ότι υπάρχει μία υποβόσκουσα “τριβή” μεταξύ των επικοινωνιακών σχεδίων, ως προς το ποιο “οφείλει” να προσαρμοστεί σε ποιο. Ή κάπως έτσι.

Με την ειδοποιό διαφορά ότι το τουριστικό, ήδη, “τρέχει”.

Για να δούμε.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024