Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

The Hotel Quality Masterclass: H ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor - 27 Μαρτίου 2013

28 Φεβρουάριος 2013, 13:36

The Hotel Quality Masterclass: H ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor
Ημερομηνία: Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013
Τοποθεσία: Ξενοδοχείο Radisson Blu Park, Αθήνα


ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

«Hotel Quality Masterclass:
Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor»

Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

 Ξενοδοχείο Radisson Blu Park, Αθήνα


Στο κρίσιμο ζήτημα της ποιότητας των ξενοδοχειακών υπηρεσιών καθώς και των πρακτικών τρόπων για την αναβάθμισή της θα εστιάσει το σεμινάριο με τίτλο «Hotel Quality Masterclass: Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor» που διοργανώνει το TravelDailyNews στις 27 Μαρτίου 2013 στην Αθήνα. Το σεμινάριο απευθύνεται κυρίως σε ξενοδόχους, σε διευθυντικά στελέχη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, σε επιχειρηματίες ξενοδοχειακού εξοπλισμού καθώς και σε επαγγελματίες που σχετίζονται με την ανέγερση, ανακαίνιση και διακόσμηση ξενοδοχειακών μονάδων (αρχιτέκτονες, μηχανικοί, διακοσμητές κοκ.).

Εισηγητής του σεμιναρίου θα είναι ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην ποιοτική αξιολόγηση ξενοδοχειακών μονάδων καθώς εργάστηκε ως «mystery guest» και έχει επιθεωρήσει και αξιολογήσει εκατοντάδες ξενοδοχεία σε οκτώ χώρες. Έχοντας ασχοληθεί επί πολλά χρόνια με θέματα ξενοδοχειακού μάνατζμεντ και επιμόρφωσης διευθυντικών στελεχών, θα προσεγγίσει το ζήτημα της ποιοτικής αναβάθμισης ξενοδοχείων με καθαρά πρακτικό πνεύμα και θα εστιάσει σε απλούς και προσιτούς τρόπους για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Tο σεμινάριο εντάσσεται στη νέα σειρά των Masterclasses που διοργανώνονται από την TravelDailyNews και απευθύνονται σε στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων. Σε κάθε Masterclass θα διδάξουν ιδιαίτερα έμπειροι επαγγελματίες με τρόπο ζωντανό και διαδραστικό, εμβαθύνοντας σε εξειδικευμένα και επίκαιρα θέματα του τουρισμού.

Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης. Η δαπάνη συμμετοχής στο σεμινάριο μπορεί να καλυφθεί μέσω ΛΑΕΚ.

Είπαν για το σεμινάριο:

  • «Καλός γνώστης των βέλτιστων πρακτικών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ο κ. Κούτουλας ανέπτυξε με πολύ αναλυτικό τρόπο πώς μπορούμε να βελτιώσουμε τις ξενοδοχειακές μας μονάδες με απλές και προσιτές κινήσεις. Πολύτιμη μετάδοση τεχνογνωσίας στην ποιοτική αξιολόγηση ξενοδοχειακών μονάδων χρήσιμη για κάθε υψηλόβαθμο στέλεχος ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.» Γιώργος Τσέλιος - Γενικός Διευθυντής, Sun Beach Resort / Harmony Resorts, Ρόδος
  • «Πολύ σημαντική παρουσίαση συμπυκνωμένης πολυετούς εμπειρίας από έναν πολύ αξιόλογο εισηγητή για το πιο σημαντικό θέμα που αφορά την ποιότητα που παρέχει ένα ξενοδοχείο.» Εμμανουήλ Χρυσουλάκης - Γενικός Διευθυντής, Astir Beach Hotel, Κρήτη
  • «Εξαιρετικά χρήσιμο και ουσιαστικό σεμινάριο με πολύ πλούσιο περιεχόμενο, χρήσιμο για κάθε ιδιοκτήτη και στέλεχος ξενοδοχειακής μονάδας.» Ιωάννης Καραγιάννης - Ξενοδόχος, Island Point Hotel Group, Ρόδος
  • «Η παρακολούθηση του σεμιναρίου μου έδωσε πολλά ερεθίσματα και ιδέες για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του ξενοδοχείου μου, προκειμένου να παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες στους Έλληνες και ξένους πελάτες μας.» Δημήτρης Λιανός - Ιδιοκτήτης, Hotel Grotta, Νάξος
  • «Το σεμινάριο ήταν ιδιαίτερα ενημερωτικό, εύστοχο δείχνοντας τις απαιτήσεις και τις ιδιομορφίες του σύγχρονου ταξιδιώτη. Παράλληλα προτάθηκαν πολλές πρακτικές οι οποίες θα πρέπει να υιοθετηθούν από τους επιχειρηματίες και τα στελέχη στον τομέα του τουρισμού, ώστε να κατορθώσουμε να έχουμε όσο το δυνατόν πιο ευχαριστημένους πελάτες.» Γεώργιος Ματσίγκος - Γενικός Διευθυντής, Atrium Hotels, Ρόδος

     

Σκεπτικό και σκοπός του Hotel Quality Masterclass

Η προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών και εγκαταστάσεων αποτελεί κλειδί για την κερδοφορία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων σε όλες τις κατηγορίες. Η τήρηση υψηλών ποιοτικών προδιαγραφών επιτρέπει στις επιχειρήσεις να χρεώνουν υψηλότερες τιμές από άλλα ομοειδή ξενοδοχεία, τις κάνει να εξαρτώνται σε μικρότερο βαθμό από τον οργανωμένο τουρισμό και εξασφαλίζει σε αυτές καλή φήμη, πιστή και επαναλαμβανόμενη πελατεία και κατά συνέπεια μεγαλύτερα έσοδα. Αντιθέτως, τα ξενοδοχεία που δεν μπορούν να πείσουν με την ποιότητα των υπηρεσιών και των εγκαταστάσεών τους διαρκώς πιέζονται για μειώσεις τιμών.

Η εξασφάλιση καλής ποιότητας είναι ιδαίτερα επιτακτική και σε εκείνες τις περιοχές της Ελλάδας όπου παρατηρείται μεγάλη υποχώρηση της τουριστικής κίνηση λόγω των συνεπειών της οικονομικής κρίσης. Όσοι ξενοδόχοι μπουν στον πειρασμό να υποβαθμίσουν αισθητά την εμπειρία της πελατείας τους για λόγους οικονομίας, θα μπουν σε ένα φαύλο κύκλο μείωσης κρατήσεων και εσόδων, από τον οποίο δύσκολα θα ανακάμψουν. Μάρτυρες αυτής της κατάστασης είναι τα πολυάριθμα ξενοδοχεία σε όλη τη χώρα, τα οποία, αφημένα στην τύχη και στην παρακμή, αδυνατούν να προσελκύσουν πελατεία όσο χαμηλά κι αν ρίξουν τις τιμές τους.

Η αυξανόμενη προσοχή του ταξιδιωτικού κοινού στα θέματα ποιότητας και η συνεχής ανταλλαγή σχετικών πληροφοριών μεταξύ των ξενοδοχειακών πελατών – χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του TripAdvisor – δημιουργεί μεγάλη πίεση στα ξενοδοχεία αλλά επίσης τους προσφέρει ισχυρό κίνητρο να δώσουν μεγαλύτερο βάρος στην ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουν.

Ακριβώς σε αυτό το θέμα εστιάζει το σεμινάριο, κατά τη διάρκεια του οποίου θα αναλυθούν πρακτικοί τρόποι για να βελτιώσει ένα ξενοδοχείο την εμπειρία που θα αποκομίσουν οι πελάτες του και κατ’ επέκταση για να ενισχύσει τη φήμη και τη δημόσια εικόνα του όπως αυτή διαμορφώνεται μέσα από τις διαδικτυακές αξιολογήσεις των πελατών.

Στόχος του σεμιναρίου είναι η πρακτική προσέγγιση στα θέματα ποιότητας όπως τα βιώνουν οι πελάτες ξενοδοχείων. Μέσα από τη σκοπιά ενός «mystery guest» καταγράφονται με μεγάλη λεπτομέρεια και με ιδιαίτερα γλαφυρό τρόπο τα προβλήματα που συχνά απαντώνται στα ελληνικά ξενοδοχεία και προτείνονται απλές κα προσιτές λύσεις για την αντιμετώπισή τους με βάση βέλτιστες πρακτικές τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό.

Τα θέματα που θα καλυφθούν στο σεμινάριο αναφέρονται μεταξύ άλλων στα εξής:

1.    Συνηθισμένες αδυναμίες και αστοχίες των ελληνικών ξενοδοχείων ως προς την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και εγκαταστάσεων:

  • στα δωμάτια
  • στους κοινόχρηστους χώρους
  • στο εστιατόριο

2.    Παρουσίαση δεκάδων παραδειγμάτων με βέλτιστες πρακτικές από την Ελλάδα και το εξωτερικό
3.    Πρακτικές λύσεις για την αναβάθμιση της ποιότητας στις ξενοδοχειακές υπηρεσίες και εγκαταστάσεις
4.    Αποφυγή συχνών λαθών κατά την ανακαίνιση ξενοδοχείων

Σε ποιους απευθύνεται το σεμινάριο

Το Hotel Quality Masterclass απευθύνεται πρωτίστως:

  • σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων
  • σε διευθυντές και ανώτερα στελέχη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
  • σε επαγγελματίες που ασχολούνται με την ανέγερση, ανακαίνιση και διακόσμηση ξενοδοχειακών μονάδων (αρχιτέκτονες, πολιτικούς μηχανικούς, διακοσμητές κοκ.)
  • σε προμηθευτές ξενοδοχειακού εξοπλισμού

Ενότητες σεμιναρίου

Κατά τη διάρκεια του Hotel Quality Masterclass θα καλυφθούν οι εξής θεματικές ενότητες:

  • Η σημασία της ποιότητας για τη βιωσιμότητα και κερδοφορία των ξενοδοχείων
  • Ανάλυση των ποιοτικών προδιαγραφών και των συνηθισμένων αδυναμιών στις ακόλουθες πτυχές μιας επίσκεψης σε ξενοδοχείο:
    o    Διαδικασία κράτησης (διαδικτυακά, τηλεφωνικά)
    o    Άφιξη στο ξενοδοχείο και Check-In
    o    Δωμάτιο
    o    Μπάνιο
    o    Σουίτες και βίλες
    o    Room Service – Laundry
    o    Εστιατόριο
    o    Πρωινό
    o    Spa και εγκαταστάσεις αναψυχής
  • Ποιοτικά χαρακτηριστικά και συχνά λάθη στο στήσιμο μιας ξενοδοχειακής ιστοσελίδας
  • Πρακτικές συμβουλές για την ανακαίνιση ενός ξενοδοχείου

NeliosΗ θεματική ενότητα «Ποιοτικά χαρακτηριστικά και συχνά λάθη στο στήσιμο μιας ξενοδοχειακής ιστοσελίδας» θα καλυφθεί από τον κ. Δημήτρη Σερίφη, CEO και συνιδιοκτήτη της Nelios.com



Οφέλη από την παρακολούθηση του σεμιναρίου

Όσοι θα παρακολουθήσουν το Hotel Quality Masterclass:

  • θα λάβουν χρήσιμα ερεθίσματα για το πώς βιώνει και αξιολογεί ένας ξενοδοχειακός πελάτης τις υπηρεσίες και εγκαταστάσεις μιας ξενοδοχειακής μονάδας
  • θα μπορέσουν να εντοπίσουν λάθος νοοτροπίες και πρακτικές στο ξενοδοχείο τους και να τις αντιμετωπίσουν
  • θα μπορέσουν να εντοπίσουν σχεδιαστικές αστοχίες και λαθεμένες λειτουργικές προδιαγραφές στο ξενοδοχείο τους
  • θα μπορέσουν να αποφύγουν αστοχίες και λάθη κατά την ανακαίνιση της ξενοδοχειακής τους μονάδας
  • θα μάθουν για βέλτιστες πρακτικές από την Ελλάδα και το εξωτερικό
  • θα μπορέσουν να θέσουν προς συζήτηση την περίπτωση της δικής τους ξενοδοχειακής επιχείρησης και να λάβουν σχετικές συμβουλές και προτάσεις βελτίωσης
  • θα μάθουν τι συμβαίνει σε άλλα ξενοδοχεία της περιοχής τους μέσα από την ανταλλαγή εμπειριών με άλλους ξενοδόχους

Ο Εισηγητής

Ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, με πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και διδακτορική διατριβή στο Τουριστικό Μάρκετινγκ, εργάζεται από το 1990 ως σύμβουλος και ως project manager σε θέματα τουρισμού, πολιτισμού και μάρκετινγκ επιχειρήσεων και χωρών. Έχει υλοποιήσει έργα σχεδιασμού τουριστικής πολιτικής και επικοινωνιακές ενέργειες παγκόσμιας εμβέλειας σε διάφορες χώρες, ενώ τυγχάνει διεθνούς αναγνώρισης για το επιστημονικό του έργο.

Το πελατολόγιό του περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, εθνικούς και περιφερειακούς οργανισμούς τουρισμού στην Ελλάδα, τη Γερμανία, την Ολλανδία, την Κύπρο, τη Μαλαισία, τη Βρετανία, το Ομάν κοκ., ελληνικούς δημόσιους οργανισμούς (Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης, Υπουργείο Πολιτισμού, Helexpo, Ο.Ε.Ο.Α. «Αθήνα 2004», Επιμελητήρια κοκ.), την Ευρωπαϊκή Ένωση καθώς και ιδιωτικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, τη Γερμανία, τη Βρετανία, τις ΗΠΑ, την Κύπρο, την Ουγγαρία, την Ελβετία, την Αυστρία, την Τουρκία, την Ισπανία κλπ.

Ο Δ. Κούτουλας έχει εργαστεί ως «mystery guest» και έχει επιθεωρήσει και αξιολογήσει εκατοντάδες ξενοδοχεία και εστιατόρια στην Ελλάδα, το Ντουμπάι, τη Γερμανία, τη Βρετανία, την Κύπρο, την Ελβετία, την Τουρκία και την Ινδονησία.

Από το 2002 διδάσκει το γνωστικό αντικείμενο του Τουριστικού Μάρκετινγκ και του Τουριστικού Μάνατζμεντ στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Επίσης διδάσκει Μάρκετινγκ στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης. Πρόσφατα εξελέγη Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πατρών. Στο πλαίσιο των ακαδημαϊκών του δραστηριοτήτων, ο Δ. Κούτουλας έχει πραγματοποιήσει σειρά ερευνών στον τουρισμό και τον ξενοδοχειακό κλάδο και έχει δημοσιεύσει εργασίες του σε επιστημονικά περιοδικά, συνέδρια και συλλογικούς τόμους. Παράλληλα έχει προσκληθεί ως ομιλητής σε δεκάδες επιχειρηματικά και τουριστικά συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ αρθρογραφεί στον ελληνικό και διεθνή κλαδικό τύπο.

Το Πρόγραμμα

  • 09.00 -09.30     Εγγραφή
  • 09.30 -11.00     Μάθημα (90 λεπτά)
  • 11.00 -11.15     Coffee break
  • 11.15 -12.45     Μάθημα (90 λεπτά)
  • 12.45 -13.45     Διάλειμμα – light lunch
  • 13.45 -15.15     Μάθημα (90 λεπτά)
  • 15.15 -15.30     Coffee break
  • 15.30 -17.00     Μάθημα (90 λεπτά)

Το πρόγραμμα υποστηρίζεται από το ΛΑΕΚ

Ημερομηνία διεξαγωγής

Το Hotel Quality Masterclass θα διεξαχθεί την Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013 στο Ξενοδοχείο Radisson Blu Park, Λ. Αλεξάνδρας 10, Αθήνα

Radisson Blu Park Hotel Athens
Κόστος συμμετοχής

 

Χωρίς ΦΠΑ

Με ΦΠΑ

Εγγραφή

90,00 Ευρώ

110,70 Ευρώ

Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο

50,00 Ευρώ

61,50 Ευρώ

Φοιτητές - Άνεργοι

40,00 Ευρώ

49,20 Ευρώ


Στις παραπάνω τιμές περιλαμβάνεται ελαφρύ γεύμα, καφές και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Η δαπάνη συμμετοχής στο σεμινάριο μπορεί να καλυφθεί μέσω ΛΑΕΚ.

Για εγγραφή επικοινωνήστε στο 210-9374050 ή στείλτε email στο [email protected]

Share |
2 Σχόλια
Σχόλια Αναγνωστών

Εταιρεία: SUN BEACH RESORT - HARMONY RESORTS Ιδιότητα: ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
O/Η "ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΕΛΙΟΣ" έγραψε στις 14-03-2013 22:30:

Καλός γνώστης των βέλτιστων πρακτικών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ο κ. Κούτουλας ανέπτυξε με πολύ αναλυτικό τρόπο πώς μπορούμε να βελτιώσουμε τις ξενοδοχειακές μας μονάδες με απλές και προσιτές κινήσεις. Πολύτιμή μετάδωση τεχνογνωσίας στην ποιοτική αξιολόγηση ξενοδοχειακών μονάδων χρήσιμή για κάθε υψηλόβαθμο στέλεχος Ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.
Εταιρεία: EN LEFKO PRIVE SUITES Ιδιότητα: ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ
O/Η "ΗΛΙΑ ΚΑΡΑΚΩΣΤΑ" έγραψε στις 08-03-2013 16:41:

Θα ηθελα να συμμετεχω στο σεμιναριο γιατι το βρισκω αρκετα ενδιαφερον και πιστευω οτι θα βελτιωσει τις υπηρεσιες του ξενοδοχειου μας.
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top