Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Συνέδριο με τουριστικό ενδιαφέρον στην WebWorldExpo

11 Μάρτιος 2013, 12:50

Το Σάββατο 9 Μαρτίου 2013 πραγματοποιήθηκε το Web World Expo Conference, στα πλαίσια της έκθεσης Web World Expo

Το Σάββατο 9 Μαρτίου 2013 πραγματοποιήθηκε το Web World Expo Conference, στα πλαίσια της έκθεσης Web World Expo που στόχο έχει την επικοινωνία μεταξύ των εταιρειών που παρέχουν υπηρεσίες για το διαδίκτυο και εφαρμογές, και των επιχειρήσεων που βλέπουν πια την παρουσία τους στο διαδίκτυο ως απαραίτητη για την εξωστρέφεια και ανάπτυξη τους.

Το συνέδριο έστιασε σε κλάδους επιχειρήσεων που τα τελευταία χρόνια παρουσιάζουν ιδιαίτερα αυξημένη χρήση υπηρεσιών on line marketing. Παρουσιάστηκαν case studies και βέλτιστες πρακτικές για τους κλάδους τουρισμού, των εξαγωγών, και του ηλεκτρονικού εμπορίου - e shops.

Γενική άποψη της έκθεσης

Γενική άποψη της έκθεσης με το περίπτερο της εταιρίας I like Voucher.


μια ακόμη άποψη της έκθεσης

Γενική άποψη της έκθεσης και το περίπτερο της Lighthouse

Ο κύριος Γώργος Νώλης (δεξιά)

Ο κ. Γιώργος Νώλης (δεξιά), Chief Executive Officer της εταιρίας Lancom ανέπτυξε το θέμα της φιλοξενίας των ιστοσελίδων, hosting, και ιδιαίτερα τις υπηρεσίες cloud που προσφέρει η εταιρία του. Ιδιαίτερα για το χώρο του τουρισμού που websites δέχονται επισκέψεις από όλο τον κόσμο, η Lancom δίνει τη λύση του CDN, Content Delivery Network.

ο κύριος Δημήτρης Σερίφης

Ο κ. Δημήτρης Σερίφης, Chief Executive Officer της Nelios.com παρουσίασε πολλά στατιστικά στοιχεία για τη χρήση του internet και ιδιαίτερα των social media και πως αυτά επιδρούν στον τουρισμό. Ιδιαίτερα για τα ξενοδοχεία ανέφερε ότι στην Ελλάδα έχουν ξεκινήσει να επενδύουν στην αρχή μικρά ποσά, αλλά αργότερα όταν μετρούν το ROI, που συνήθως είναι πολύ μεγάλο, τα ποσά αυξάνονται. Όμως πιστεύει ότι οι ξενοδόχοι στην Ελλάδα δεν έχουν πεισθεί ακόμα για την ανταποδοτικότητα αυτή, ενώ συνεχίζουν να ξοδεύουν μεγάλα ποσά σε άλλα κανάλια διανομής με μικρότερο ROI.

ο κύριος Μιχάλης Σαραντινός

Ο κ. Μιχάλης Σαραντινός, Managing Director της εταιρίας steficon ανέπτυξε τη δημιουργία ιστοσελίδων ειδικά για ξενοδοχεία αναφερόμενος στην ανάγκη μεγάλων φωτογραφιών και διακριτικών μενού, ενώ πολύ χαρακτηριστικό ήταν το παράδειγμα του για το on line marketing που το παρομοίασε με ένα παγόβουνο. Ακόμα, ανέλυσε την ανάγκη που έχουν τα ξενοδοχεία για διαχείρηση της φήμης τους που γίνεται με συστήματα ORM on line reputation management.




Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top